quote:
Wat een schitterend nagerechtquote:
In tegenstelling tot Lauw-ra, natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:32 schreef pullup het volgende:
Allemaal mensen die bewegen![]()
Dat is wel een verandering ja
Misschien leren ze hetquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:31 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Gister was ie ook 20 minuten te laat
sja die word er zo moe vanquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Lauw-ra, natuurlijk.
Een nieuwe gewaarwording, niet? Normaal ligt ze immers.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een nieuwe gewaarwording, niet? Normaal ligt ze immers.
Ben bang van welquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:34 schreef Ferdo het volgende:
Komt goed, Jo, daar zorgt mammaJo wel voor.
Is er een vorige dan?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:34 schreef sjampoeh het volgende:
goeie keus die paardestaart met die oren
Goedzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:30 schreef Ferdo het volgende:
Kom me snel melden voordat Lavenderr me hiernaartoe sleept.
Dat was tussen de momenten door dat ze in bed lag natuurlijkquote:
Wat is ze lang he, zo rechtopquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een nieuwe gewaarwording, niet? Normaal ligt ze immers.
Als ze een spoorwegovergang oploopt wordt ze zo geëlektrocuteerd.quote:
Eerlijk wel.. vakantie gevierdquote:
Ze zal zo gaan chatten...misschien kun je haar dan een linkje sturen naar haar welkomstttopic.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
confroneer laura aub met dr gaap en slaap beelden?
BLUFquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ze zal zo gaan chatten...misschien kun je haar dan een linkje sturen naar haar welkomstttopic.
Ohw... dat ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ze zal zo gaan chatten...misschien kun je haar dan een linkje sturen naar haar welkomstttopic.
En nu Eric Satiequote:
Ze hebben niks anders.quote:
Ze hebben niets anders.quote:
Is ook niet nodigquote:
Omdat ze kennelijk denken dat er uitsluitend Alzheimertjes, Korsakovjes en andere Amnesianen naar Secret Story kijken.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Omdat ze kennelijk denken dat er uitsluitend Alzheimertjes, Korsakovjes en andere Amnesianen naar Secret Story kijken.
LOL.quote:
Goedbedoeld dus, wat lief van zequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Omdat ze kennelijk denken dat er uitsluitend Alzheimertjes, Korsakovjes en andere Amnesianen naar Secret Story kijken.
+1quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef pullup het volgende:
Ik wil haar weer terugZe was fakking leuk en actief als ik het zo terugzie
Misschien werd ze daar zwaar onder de valium gehouden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef Stability het volgende:
tering, wat is ze hyper....waarom laten ze dat rare dansen en gapen van haar niet zien??
Dit zijn wel alle beelden dat ze actief was van alle weken...quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef pullup het volgende:
Ik wil haar weer terugZe was fakking leuk en actief als ik het zo terugzie
natuurlijk aangemaakte valium. geproduceerd door haar eigen lichaam ja, daar had ze genoeg van hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Misschien werd ze daar zwaar onder de valium gehouden.
Toch niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan niet meer. Die heeft vannacht gebivakeerd in een slaapzak op schiphol
Alsof ik kan vergeten wat ik eerder heb gezien in...eh...hoe heet het...dat programma dat door dat schaap wordt gepresenteerd....ben de naam kwijt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |