Ja klopt, maar dat mocht toch niet meer?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja maar jij wilde toch juist koekiemonster zijn
Waar trek jij bij voorkeur de grens dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar niet al te sterk behaard.
Maar als mijn droomman een compleet perzisch tapijt heeft, dan keur ik hem daarop niet of hoor
caroolquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
kijk daar is knettertje mijn lieve vrijgezellen vriendinnetje![]()
das nie heul ver.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Een fotoshoot?? vertel vertel
jaaa maar dan moet ik helemaal naar eindhovendas heul ver hoor
Bij weinig haar. Mja.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat mocht toch niet meer?
[..]
Waar trek jij bij voorkeur de grens dan?
jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heb gehoord dat het hier erg gezellig is.. kloppen mijn bronnen?
jups, heb gehoord dat het hier best gezellig is.. dus dacht.. waag het er eens opquote:
Euhm.. ik weet dat ik al een biertje opheb maar volgens mij zei jij dat je al op andere tieten lag als je in utrecht was...quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat mocht toch niet meer?
[..]
Waar trek jij bij voorkeur de grens dan?
'AirwiN'quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:28 schreef Yuki het volgende:
Bij weinig haar. Mja.
Ik weet wel wat ik wil, beschrijven is wat moeilijker.
Je kent mij, to much?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij weinig haar. Mja.
Ik weet wel wat ik wil, beschrijven is wat moeilijker.
Ohw dat klinkt gaaf!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:28 schreef clevy het volgende:
[..]
das nie heul ver.
en ik mag zondag naar een workshop fotografie. van een studio waar ik al eens eerder een cursus heb gedaan.. we gaan bij een stand-bouw bedrijf modellen fotograferen.
Als ik in de buurt ben, meestal wel ja, morgen avond nog niet trouwens, dan eerst stappenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Euhm.. ik weet dat ik al een biertje opheb maar volgens mij zei jij dat je al op andere tieten lag als je in utrecht was...
ohja, die had ik moeten zienquote:
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jups, heb gehoord dat het hier best gezellig is.. dus dacht.. waag het er eens op
Ik ben morgen ook stappen maar daarna wel thuisquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik in de buurt ben, meestal wel ja, morgen avond nog niet trouwens, dan eerst stappen
zeer zekerquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelijk heb jeLekker genoten van het weer vandaag?
Dat was het ook, en slim als ik ben heb ik ook een portie voor morgen gemaaktquote:
Vast nietquote:
klopt.. uurtje.. das toch niet zo gek ver.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw dat klinkt gaaf!!
Is meer dan een uur rijden
jij ook genoten?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelijk heb jeLekker genoten van het weer vandaag?
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ben morgen ook stappen maar daarna wel thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |