yes!quote:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDD!!!quote:
Ik heb helemaal geen trek in eten met dit warme weerquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:17 schreef ArTiC het volgende:
Ik ga eens kijken of ik nog wat te eten kan scoren ergens anders val ik straks flauw
Je onderschriftquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bijzonder weinig.
Ik geef bleekscheet zijn betekenis
Hoiquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:24 schreef Carooltje79 het volgende:
Avond
Ik heb ook heerlijk gegeten ondanks de warmte
Toch maar nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:27 schreef Bos81 het volgende:
Tijn ga je nu naar Enslaved donderdag? Of weet je dat nog niet?
hoi Tijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je onderschriftgoed nummer van Yes
[..]
Hoi
Okee, misschien wel verstandige keuze, wel jammer danquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch maar niethelaas geld groeit niet op mijn rug
Yesquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je onderschriftgoed nummer van Yes
Wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
YesEen guilty pleasure. Roundabout
Net gegeten en de moeder aller bodems gelegd. Over een uurtje ofzo maar richting kroeg, vriend uit het noorden is hier dit weekend dus een goed excuus om de stad in te duiken.
Aardappeltjes met champignons en boontjes. Alles in één pan, lekker makkelijk. Maar ik had natuurlijk veel te veel gemaakt omdat ik niet goed in kan schatten hoeveel ik eet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
Mja, de tekst is wel toepasselijk
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Aardappeltjes met champignons en boontjes. Alles in één pan, lekker makkelijk. Maar ik had natuurlijk veel te veel gemaakt omdat ik niet goed in kan schatten hoeveel ik eet.
En een frikandelbroodjeImpulsaankoop in de supermarkt, kan ze gewoon niet laten liggen
Ik ga mijn best doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou, dan kan jij wel aan de zuip vanavond
mmm. Ik had kipfiletreepjes. CHampignons. Daarna pesto en kookroom erbij gedaan. Op het einde cherrytomaatjes erbij gedaan. en dan Tagliatelle voor de koolhydraten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Aardappeltjes met champignons en boontjes. Alles in één pan, lekker makkelijk. Maar ik had natuurlijk veel te veel gemaakt omdat ik niet goed in kan schatten hoeveel ik eet.
Nicequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
mmm. Ik had kipfiletreepjes. CHampignons. Daarna pesto en kookroom erbij gedaan. Op het einde cherrytomaatjes erbij gedaan. en dan Tagliatelle voor de koolhydraten.
Hmm dat klinkt echt lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
mmm. Ik had kipfiletreepjes. CHampignons. Daarna pesto en kookroom erbij gedaan. Op het einde cherrytomaatjes erbij gedaan. en dan Tagliatelle voor de koolhydraten.
Quadrifolio Verdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |