Veel alcohol erbij natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nah, je hebt een team van 8 personen en iedere persoon zwemt 30 minuten. Is iedereen geweest, dan begint het rijtje weer overnieuw, en dat tot 9.00u. Dus opzich is het zwemmen zelf niet vermoeiend
30 minuten baantjes trekken vind ik meer dan genoegquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nah, je hebt een team van 8 personen en iedere persoon zwemt 30 minuten. Is iedereen geweest, dan begint het rijtje weer overnieuw, en dat tot 9.00u. Dus opzich is het zwemmen zelf niet vermoeiend
Is de verjaardag van mn zus, vorig jaar heb ik door teveel bier haar tuinpad ondergekotstquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Taart met spuug enzo? Gewoon aan het bier dan maar.
Beachcorequote:Op vrijdag 22 april 2011 18:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Is de verjaardag van mn zus, vorig jaar heb ik door teveel bier haar tuinpad ondergekotst
Dan zal het wel meevallen jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou, ik ben de enige in mijn team die 16+ is
Mja maar hard aan het bier gaan want voor de mensen doe ik het nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
BeachcoreJij bent echte harde kern.
Ik vier mijn eigen verjaardag nooit. Heb er zo'n schijthekel aan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Mja maar hard aan het bier gaan want voor de mensen doe ik het niet
Laat komen en vroeg weggaan werkt altijd primaquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Mja maar hard aan het bier gaan want voor de mensen doe ik het niet
Baasquote:
tnx meteen 3 gekauft omdat ze altijd binnen 2 weken kapot zijnquote:
Zeer negroïde.quote:
Samson halfzwaarquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:07 schreef ValHallen het volgende:
Mijn shag was dus op, ik naar de Jumbo hadden ze geen Javaanse jongens meer
Heb nu maar brandaris gekocht om te proberen maar het is niet lekker
zware van nellequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:07 schreef ValHallen het volgende:
Mijn shag was dus op, ik naar de Jumbo hadden ze geen Javaanse jongens meer
Heb nu maar brandaris gekocht om te proberen maar het is niet lekker
ben ik ook wel, wit van buiten...quote:
Waar gekocht? En ik ken het probleemquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:07 schreef n8n het volgende:
[..]
tnx meteen 3 gekauft omdat ze altijd binnen 2 weken kapot zijn
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar gekocht? En ik ken het probleemOf ik raak ze kwijt..wat misschien nog wel vaker gebeurt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Was mijn eerste shagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |