Mindfuckers die elkaar mindfucken? Da's niet saaiquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:41 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Misschien wel heel goed gecast juist. Allemaal normale stabiele mensen zou toch ook niet leuk zijn? Allemaal Gerards is ook saai hoor.
dat zorgt wel voor goeie gesprekkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:41 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Misschien wel heel goed gecast juist. Allemaal normale stabiele mensen zou toch ook niet leuk zijn? Allemaal Gerards is ook saai hoor.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:41 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Ja sorry hoor, maar met dit mooie weer ben ik lekker in de tuin en zit ik niet op de COS...quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:14 schreef knagsje het volgende:
de COS wordt al net zo saai als sst zelf
ik ben al bruin van de zon joh.......quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar met dit mooie weer ben ik lekker in de tuin en zit ik niet op de COS...
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar met dit mooie weer ben ik lekker in de tuin en zit ik niet op de COS...
ik leg het maar niet uit ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:42 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Ja een helebooel goeie gesprekken en miljoenen dampartijtjes.
eet smakelijk...ik wacht nog een paar uurtjes...geen hongerquote:
Zei hij/zij op de COS.....quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, ik zou het ook wel willen weten en ook of ik mijn profiel nog kan veranderen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:44 schreef Ginosa het volgende:
Idd de zoveelste saaie dag en het wordt steeds moeilijker om de daily vol te krijgen dus de hele tijd rekken en 4x aankondigen wat er over 5 minuten gaat komen.
Heb ik tussendoor ff iets (omdat er toch niks gebeurt): ik heb allerlei vragen (deze site is traag, hoe verberg ik mijn onlinestatus etc.) en wil graag weten of er op FOK een pagina is waar ik tips kan vinden.... Anyone??
faq ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:44 schreef Ginosa het volgende:
Idd de zoveelste saaie dag en het wordt steeds moeilijker om de daily vol te krijgen dus de hele tijd rekken en 4x aankondigen wat er over 5 minuten gaat komen.
Heb ik tussendoor ff iets (omdat er toch niks gebeurt): ik heb allerlei vragen (deze site is traag, hoe verberg ik mijn onlinestatus etc.) en wil graag weten of er op FOK een pagina is waar ik tips kan vinden.... Anyone??
profiel aanpassen:quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:44 schreef Ginosa het volgende:
Tuurlijk een goed idee (wss sarcastisch bedoeld, maar goed) maar ik zie nergens op de site FAQ. Ik hoor het Sharon wel de hele tijd roepen maar dat is een ander verhaalquote:
Ik ga er mee aan de slag. Dank je wel !!quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
profiel aanpassen:
http://forum.fok.nl/user/profile
voorkeuren:
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
volgens mij moet je ook ergens je wachtwoord herinvoeren om wijzigingen op te slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |