Mindfuckers die elkaar mindfucken? Da's niet saaiquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:41 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Misschien wel heel goed gecast juist. Allemaal normale stabiele mensen zou toch ook niet leuk zijn? Allemaal Gerards is ook saai hoor.
dat zorgt wel voor goeie gesprekkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:41 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Misschien wel heel goed gecast juist. Allemaal normale stabiele mensen zou toch ook niet leuk zijn? Allemaal Gerards is ook saai hoor.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:41 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Ja sorry hoor, maar met dit mooie weer ben ik lekker in de tuin en zit ik niet op de COS...quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:14 schreef knagsje het volgende:
de COS wordt al net zo saai als sst zelf
ik ben al bruin van de zon joh.......quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar met dit mooie weer ben ik lekker in de tuin en zit ik niet op de COS...
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar met dit mooie weer ben ik lekker in de tuin en zit ik niet op de COS...
ik leg het maar niet uit ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:42 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Ja een helebooel goeie gesprekken en miljoenen dampartijtjes.
eet smakelijk...ik wacht nog een paar uurtjes...geen hongerquote:
Zei hij/zij op de COS.....quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, ik zou het ook wel willen weten en ook of ik mijn profiel nog kan veranderen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:44 schreef Ginosa het volgende:
Idd de zoveelste saaie dag en het wordt steeds moeilijker om de daily vol te krijgen dus de hele tijd rekken en 4x aankondigen wat er over 5 minuten gaat komen.
Heb ik tussendoor ff iets (omdat er toch niks gebeurt): ik heb allerlei vragen (deze site is traag, hoe verberg ik mijn onlinestatus etc.) en wil graag weten of er op FOK een pagina is waar ik tips kan vinden.... Anyone??
faq ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:44 schreef Ginosa het volgende:
Idd de zoveelste saaie dag en het wordt steeds moeilijker om de daily vol te krijgen dus de hele tijd rekken en 4x aankondigen wat er over 5 minuten gaat komen.
Heb ik tussendoor ff iets (omdat er toch niks gebeurt): ik heb allerlei vragen (deze site is traag, hoe verberg ik mijn onlinestatus etc.) en wil graag weten of er op FOK een pagina is waar ik tips kan vinden.... Anyone??
profiel aanpassen:quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:44 schreef Ginosa het volgende:
Tuurlijk een goed idee (wss sarcastisch bedoeld, maar goed) maar ik zie nergens op de site FAQ. Ik hoor het Sharon wel de hele tijd roepen maar dat is een ander verhaalquote:
Ik ga er mee aan de slag. Dank je wel !!quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
profiel aanpassen:
http://forum.fok.nl/user/profile
voorkeuren:
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
volgens mij moet je ook ergens je wachtwoord herinvoeren om wijzigingen op te slaan
Dank je wel!quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
profiel aanpassen:
http://forum.fok.nl/user/profile
voorkeuren:
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs --> ( blauwe balk; overige )
volgens mij moet je ook ergens je wachtwoord herinvoeren om wijzigingen op te slaan
edit; bij profiel helemaal naar onder scrollen dus, bij voorkeuren niet nodig![]()
Ik ging er al helemaal voor zitten, eindelijk weer het oog en weg was ie ineens weer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:52 schreef Tamaartje het volgende:
He, heel even was daar de oude streamlock
Misschien sparen ze hun krachten voor als ze vanavond voor de derde keer - oh jolijt! - het Maik filmpje samen met Monique mogen kijken!quote:
De hond heeft zich in rap tempo aan het ritme van de rest aangepastquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat de mannen op de grond liggen?
[ afbeelding ]
Echt, ik kijk af en toe nog maar. Wat een treurnis.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:00 schreef Greys het volgende:
Misschien sparen ze hun krachten voor als ze vanavond voor de derde keer - oh jolijt! - het Maik filmpje samen met Monique mogen kijken!
Ik hoop echt dat ze 10kg aankomt , vals hequote:Op vrijdag 22 april 2011 18:02 schreef beequeen het volgende:
Djoon's maag gaat groter staan al ze sushi eet. Wat een nepwijf is het ook. 100.000% fakking sweer ik dat op Bulletje en Mamadjoon.
Niks gemeens aan. Het is een semi-actrice en nog een slechte ook.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hoop echt dat ze 10kg aankomt , vals he
Bedoelt ze niet dat ze een opgeblazen gevoel krijgt als ze zich vol rauwe vis propt?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:02 schreef beequeen het volgende:
Djoon's maag gaat groter staan al ze sushi eet. Wat een nepwijf is het ook. 100.000% fakking sweer ik dat op Bulletje en Mamadjoon.
We hebben het over Djoon hè?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:08 schreef rico80 het volgende:
Bedoelt ze niet dat ze een opgeblazen gevoel krijgt als ze zich vol rauwe vis propt?
Volgens mij zijn mensen niet voorzien van een voedselspecifiek maag-groei-systeem. Of ik moet echt niet goed opgelet hebben op school.
ik ben blij dat ik niet mee hoef te eten als ik dit zo ziequote:
Ik weet wat ik niet ga eten zodirectquote:
Ik neem aan dat dat een retorische vraag is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:12 schreef rico80 het volgende:
Wat staat er in godsnaam in die pan te pruttelen en waarom vinden de camera mensen dit een hele stream waard. Als dat het boeiendste is wat ze kunnen filmen nou dat zegt wel genoeg.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:13 schreef Poezewoes het volgende:
Ow het onweert hier nu ff hond negeren die is er bang van!
Het was helemaal geen vraag, meer een uiting van ongenoegen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat een retorische vraag is.
Ja als ik er in mee ga wordt ie nog banger, als ik niet reageer ziet ie dat het niks is.quote:
Je begint je zin toch met waarom? Maar ik begrijp je wel hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:15 schreef rico80 het volgende:
Het was helemaal geen vraag, meer een uiting van ongenoegen.
Ben blij toe want je hebt wel gelijk hoor. Het was natuurlijk strict genomen een vraag.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je begint je zin toch met waarom? Maar ik begrijp je wel hoor.
Je concentreert je nu dus heftig op je toetsenbordje terwijl er een jankende hond achter je ligt en het huis trilt van de donderslagen ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:16 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja als ik er in mee ga wordt ie nog banger, als ik niet reageer ziet ie dat het niks is.
En nee leuk vind ik het niet!!
yip, en dan dat ie het per brief uitmaakt met jo...quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:20 schreef TimeJumper het volgende:
Zooooo Lijzige laura is eruit wat een opluchting om die ongeintresseerde kop niet meer te zien.
De volgende die eruit mot is Nazi Flip want die kijkt 95% van de tijd net zo ongeintresseerd
Ik denk dat Sharon de volgende is die er uit ligt maar ik help het je hopen natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:20 schreef TimeJumper het volgende:
Zooooo Lijzige laura is eruit wat een opluchting om die ongeintresseerde kop niet meer te zien.
De volgende die eruit mot is Nazi Flip want die kijkt 95% van de tijd net zo ongeintresseerd
ze moeten nu gedwongen gaan maffen zelfsquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:21 schreef superkokje het volgende:
ben ik alleen ff strijken, ligt dat volk weer te maffen
LOL ja dat zou het toppunt van leukigheid zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:21 schreef danilel het volgende:
[..]
yip, en dan dat ie het per brief uitmaakt met jo...
dat jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:21 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ze moeten nu gedwongen gaan maffen zelfs
Hoop toch wel dat er iets gaat gebeuren voor een opdracht oidquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:21 schreef TimeJumper het volgende:
Allemaal naar de vrouwenslaapkamer, voor wat nou weer
Ze hebben natuurlijk maar een paar momentjes nodig voor maandag, de rest van de uitzending gaat toch gevuld worden met Bart, herhalingen en Joquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:23 schreef beequeen het volgende:
Oh, krijgen ze zo weer een opdracht van 1 minuut.
Wegens wat/welke Koninklijke Maatschappelijke Sport kan je het niet volgenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:23 schreef danilel het volgende:
komende 2 dagen moet er niet te veel gebeuren, ik kan het wegens KMS niet volgen dan.......
Hoop op leuke verslagen
Kennedy Mars Sittardquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Wegens wat/welke Koninklijke Maatschappelijke Sport kan je het niet volgen
KMS
dat is een flink endje wandelen, suc6quote:
True, de Djoon show.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:24 schreef pullup het volgende:
Ze hebben natuurlijk maar een paar momentjes nodig voor maandag, de rest van de uitzending gaat toch gevuld worden met Bart, herhalingen en Jo
quote:
ik wandel niet, ik ga 24 uurtjes vrijwilligen (dus wel veel staan)quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:25 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat is een flink endje wandelen, suc6
Zat ik toch ver goed met mijn Sportquote:
Nou nee hond ligt gewoon onder mijn voeten hoor, ze jankt niet en het waren drie donderslagen!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Je concentreert je nu dus heftig op je toetsenbordje terwijl er een jankende hond achter je ligt en het huis trilt van de donderslagen ?![]()
Ja de snoepjes van Lijzige Laura.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:26 schreef danilel het volgende:
[..]
ik wandel niet, ik ga 24 uurtjes vrijwilligen (dus wel veel staan)
Maar ontopic, Was djoon nu snoepjes aan het uitdelen>>>
Ik heb even op buienradar gekeken ondertussen. Er zitten in het zuiden inderdaad een paar kleine onweersbuitjesquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou nee hond ligt gewoon onder mijn voeten hoor, ze jankt niet en het waren drie donderslagen!!
Ja precies boven Schiedam!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb even op buienradar gekeken ondertussen. Er zitten in het zuiden inderdaad een paar kleine onweersbuitjes
Schiedam ligt tegenwoordig in het zuiden?quote:
Moest van de Stem en eten staat nu uit neem ik aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:31 schreef Poezewoes het volgende:
Waarom moeten ze in de slaapkamer en wie let er op het eten?
Zuid westquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schiedam ligt tegenwoordig in het zuiden?
OnTopic: Djoon wil Ian zien.
Het blijft eigenlijk gewoon een saai programma, maar Laura erin latenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:29 schreef daana40 het volgende:
Er zijn 6 nieuwe Lijzige Laura's, vandaag nog saaier dan saai. Beter Laura erin gelaten, het was toen toch minder saai
De 'week van de wassen beelden' als ik de huidige streams mag gelovenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:31 schreef Vultarian het volgende:
is er al een nieuw thema bekend voor komende week?
Het zuiden is onder de rivieren hoor. En Schiedam ligt daar nog een goed stuk bovenquote:
Het zuiden is alles onder Amsterdamquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:33 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het zuiden is onder de rivieren hoor. En Schiedam ligt daar nog een goed stuk boven
Ik ook. Vooral Jo dan. De kuthik of zo.quote:
U is Amsterdammert?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zuiden is alles onder Amsterdamdus Schiedam valt ruim onder die definitie
Utreg valt daar ech nie onder nie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:34 schreef pullup het volgende:
Het zuiden is alles onder Amsterdamdus Schiedam valt ruim onder die definitie
Dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:37 schreef rico80 het volgende:
[..]
U is Amsterdammert?
Het zuiden is brabant en limburg. Totaal niet te vergelijken qua omgeving en mentaliteit met "de randstad", waar Schiedam bij hoort :p Daar wil je trouwens ook echt niet dood gevonden worden hoor
Ja vind Delft ook leukerquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:37 schreef rico80 het volgende:
[..]
U is Amsterdammert?
Het zuiden is brabant en limburg. Totaal niet te vergelijken qua omgeving en mentaliteit met "de randstad", waar Schiedam bij hoort :p Daar wil je trouwens ook echt niet dood gevonden worden hoor
Alles is beter dan Schiedam. En als je t daar niet mee eens bent, dan zou ik gaan verhuizen want dan je vast en zeker een Schiedammer :p :pquote:
Ze doen het wat dat betreft een stuk beter dan de regie/productie van het programmaquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:39 schreef MartineLongchamp het volgende:
De bewoners hebben zelf de gekste ideeën.
Zoals leven als in de middeleeuwen, of een survivalweek.
Nee ben geen Schiedamsequote:Op vrijdag 22 april 2011 18:40 schreef rico80 het volgende:
[..]
Alles is beter dan Schiedam. En als je t daar niet mee eens bent, dan zou ik gaan verhuizen want dan je vast en zeker een Schiedammer :p :p
DAT dus !!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:41 schreef daana40 het volgende:
Toch klopt de Exit van Laura niet.
1e x Joan genomineerd = brief met relatiebreuk.
2e x Joan genomineerd = verstopt op zolder.
3e x Joan genomineerd = wildcard.
4e x Joan genomineerd = weer brief van ex.
De meeste kijken geen streams en in de Daily lieten ze Laura alleen negatief zien en Joan alleen positief.
Hoezo gemanipuleerd.
Die komt waarschijnlijk met iets als de week van het ganzenborden op de proppenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:40 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ze doen het wat dat betreft een stuk beter dan de regie/productie van het programma
Nee Delftse dat had ik wel doorquote:
laat die lekker thuis, niemand erin, alleen nog maar mensen eruitquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:42 schreef daana40 het volgende:
Ja laat A.U.B. Guido nog een paar daagjes komen logeren.
avond allemaalquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:41 schreef daana40 het volgende:
Toch klopt de Exit van Laura niet.
1e x Joan genomineerd = brief met relatiebreuk.
2e x Joan genomineerd = verstopt op zolder.
3e x Joan genomineerd = wildcard.
4e x Joan genomineerd = weer brief van ex.
De meeste kijken geen streams en in de Daily lieten ze Laura alleen negatief zien en Joan alleen positief.
Hoezo gemanipuleerd.
juist wat hebben we eraan als hij er weer in komt ? voegt niks meer toe op deze manier.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:42 schreef Vultarian het volgende:
[..]
laat die lekker thuis, niemand erin, alleen nog maar mensen eruit
Alsjeblieft niet logeren, er logeren er nu al 6, de godganse dagquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:42 schreef daana40 het volgende:
Ja laat A.U.B. Guido nog een paar daagjes komen logeren.
Jup, net als bij Aafke. Die kwam ook amper in beeld toen en mocht heel sneu via de achterdeur vertrekken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:43 schreef Zzoos het volgende:
[..]
avond allemaal
ik vond eigenlijk dat ze laura amper in beeld hadden.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:43 schreef rico80 het volgende:
[..]
Jup, net als bij Aafke. Die kwam ook amper in beeld toen en mocht heel sneu via de achterdeur vertrekken.
Nou tijdens de daily hadden ze Lijzige Laura met al haar lachende momenten gepakt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:43 schreef Zzoos het volgende:
[..]
avond allemaal
ik vond eigenlijk dat ze laura amper in beeld hadden.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:46 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou tijdens de daily hadden ze Lijzige Laura met al haar lachende momenten gepakt.
Verder lachte ze nooit in het huis en de laatste wekennnnnn keek ze steeds hetzelfde met die saaie rotkop van der
Dus zo negatief werd ze niet in beeld gebracht, vond ik
Eigenlijk te positief naar mijn mening, want zo vrolijk keek ze het merendeel van de tijd niet
Leuke momenten van Lauraquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:44 schreef daana40 het volgende:
Laura was niet altijd NEGATIEF.
Joanna daarentegen is behoorlijk manipulerend en niemand durft echt tegen haar in te gan
Laura durfde dat wel.
Maar leuke momenten van Laura die je op de streams wel zag, werden in de Daily nooit uitgezonden.
Zet je zwarte bril eens af.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Leuke momenten van Laura![]()
Nou die moet je echt wel zoeken met een lantaarn
waar niet mee ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:49 schreef daana40 het volgende:
[..]
.
kan ik het niet echt mee eens zijn, maarja.
Nou ze deed wel haar best....met slapen, gapen en slapen en gapen....quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Leuke momenten van Laura![]()
Nou die moet je echt wel zoeken met een lantaarn
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Omdat die gratis is? Want die is vast van Djoon
En ze deelde snoepjes uit en had leuke kleren met roesjes.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:50 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nou ze deed wel haar best....met slapen, gapen en slapen en gapen....
Jo zal wel iedere dag in de sushi-bar zitten te netwerken en Mo is een typisch magnetronmaaltijdfiguur. Dus nee, ik vermoed van niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:49 schreef Poezewoes het volgende:
Vraag me af kunnen Jo en Mo niet koken?
Dat van afgelopen zondag er naast staan bij Servio telt niet!
Het was ook geen mening volgens mij, maar eerder een constatering van feiten. Laura lachte echt nooit?!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:51 schreef daana40 het volgende:
Ik kan het er niet mee eens zijn dat Laura weinig lachte en er daarom geen positieve beelden van haar in de Daily konden woren uitgezonden,
sharonquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:52 schreef rico80 het volgende:
[..]
Jo zal wel iedere dag in de sushi-bar zitten te netwerken en Mo is een typisch magnetronmaaltijdfiguur. Dus nee, ik vermoed van niet.
Sowieso vallen de kookkunsten van alle bewoners me tegen. Flip heb ik alleen pizza zien maken, Sharon die ge-wel-di-ge spaghetti, Karim die bruine-bonen meuk. Maik heb ik nog nooit zien koken, net als Laura, Alex. Nu ik dit zo tik, wie kookt er eigenlijk altijd whaha
okeequote:Op vrijdag 22 april 2011 18:51 schreef daana40 het volgende:
Ik kan het er niet mee eens zijn dat Laura weinig lachte en er daarom geen positieve beelden van haar in de Daily konden woren uitgezonden,
Nou dat mag hoor, want het is een vrij landquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:51 schreef daana40 het volgende:
uh... Gerard bakt vaak hamburgers.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:52 schreef rico80 het volgende:
[..]
Jo zal wel iedere dag in de sushi-bar zitten te netwerken en Mo is een typisch magnetronmaaltijdfiguur. Dus nee, ik vermoed van niet.
Sowieso vallen de kookkunsten van alle bewoners me tegen. Flip heb ik alleen pizza zien maken, Sharon die ge-wel-di-ge spaghetti, Karim die bruine-bonen meuk. Maik heb ik nog nooit zien koken, net als Laura, Alex. Nu ik dit zo tik, wie kookt er eigenlijk altijd whaha
Gelukkig lachen wij het laatstequote:Op vrijdag 22 april 2011 18:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou dat mag hoor, want het is een vrij land![]()
Vanavond iin de daily kan je haar weer zien lachen dan, en ik kan haar dan gelukkig voor het laatst zien lachen![]()
![]()
Oh ja das ook al zo'n culinair wonder hahaquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
uh... Gerard bakt vaak hamburgers.
maar ze hebben verder ook niet veel om te varieren he ? En ze is pas 20, maar doet het wel even elke dag.quote:
waar ?quote:
En ze hebben ooit op legendarische wijze een vis proberen te fileren verkracht.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef rico80 het volgende:
[..]
Oh ja das ook al zo'n culinair wonder haha
precies, alleen Oma's soep moet ze maar nooit meer doen. Aquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maar ze hebben verder ook niet veel om te varieren he ? En ze is pas 20, maar doet het wel even elke dag.
Nou.. volgens mij beweerde ze zelf dat ze zich de laatste tijd niet meer zo goed voelde in het huis.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:51 schreef daana40 het volgende:
haha oja dat was een failquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:55 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
precies, alleen Oma's soep moet ze maar nooit meer doen. Alleen het kijken naar die vermecellibrij al
jeeee wat een drukke boelquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:56 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Toen het huis nog vol was met mensen
Ja dat was een hilarisch moment. Zo wil ik er wel meer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:55 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En ze hebben ooit op legendarische wijze een vis proberen te fileren verkracht.
is nog niet gezegd dat hij definitief van haar is. zij weet het zelf ook niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:56 schreef Diamonds28 het volgende:
Sharon geeft iedereen maar opdrachten betreft die hond wil jij heb ff na buiten doen kijk jij ff of die eten heeft
van wie was die hond !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ze doet er geen reet mee
ojee, dat gaat niet goed, ma en pa zagen het al een tijdje aan, maar ze mag hem niet mee naar huis nemen, ben ik bang. Anders is pa elke avond de lul...quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:56 schreef Diamonds28 het volgende:
Sharon geeft iedereen maar opdrachten betreft die hond wil jij heb ff na buiten doen kijk jij ff of die eten heeft
van wie was die hond !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ze doet er geen reet mee
ze is pas 20 ja, maar doet of ze 80 is, alleswetend is, ze is arrogant, en ze is een inlikker bij gerard en karim.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maar ze hebben verder ook niet veel om te varieren he ? En ze is pas 20, maar doet het wel even elke dag.
Volgens mij hebben ze wekelijks een bestellijst dus dat variëren ligt ook een beetje aan het bestellen. Maar inderdaad het is wel apart dat de benjamin daar voor t eten moet zorgen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Toen voelde Laura zich al niet goed, Zoals ze zei, ze is niet erg op haar best in grote groepen mensen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:56 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Toen het huis nog vol was met mensen
jawel hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:53 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het was ook geen mening volgens mij, maar eerder een constatering van feiten. Laura lachte echt nooit?!
Toen verkocht ik mijn ziel aan dit projectquote:
Jaja IK heb het wel honderd keer gezegd, maar ze horen me niet in Portugalquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze wekelijks een bestellijst dus dat variëren ligt ook een beetje aan het bestellen. Maar inderdaad het is wel apart dat de benjamin daar voor t eten moet zorgen.
Iedereen zeikt wel altijd over Mo en Jo enzo, maar zo'n Flip die heb ik werkelijk nog op niks kunnen betrappen. Niet schoonmaken, niet koken, echt he-le-maal niks :s En niemand die er wat van zegt... Laura was er ook zo een, en Maik. Die ging altijd een ommetje in zn badjas maken als er huishoudelijk werk in het verschiet lag. Luie varkens zijn t
Nou ja het is daar dan wel zo gezegt dat zij daar de zorg voor hem draagt ook door de andere want zij heeft overal beslissende stem in met straffen enzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
is nog niet gezegd dat hij definitief van haar is. zij weet het zelf ook niet.
Liever Mo of Jo dan die nietsinbrengende Flip hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze wekelijks een bestellijst dus dat variëren ligt ook een beetje aan het bestellen. Maar inderdaad het is wel apart dat de benjamin daar voor t eten moet zorgen.
Iedereen zeikt wel altijd over Mo en Jo enzo, maar zo'n Flip die heb ik werkelijk nog op niks kunnen betrappen. Niet schoonmaken, niet koken, echt he-le-maal niks :s En niemand die er wat van zegt... Laura was er ook zo een, en Maik. Die ging altijd een ommetje in zn badjas maken als er huishoudelijk werk in het verschiet lag. Luie varkens zijn t
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:58 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
ojee, dat gaat niet goed, ma en pa zagen het al een tijdje aan, maar ze mag hem niet mee naar huis nemen, ben ik bang. Anders is pa elke avond de lul...
Als je goed gaat zoeken zullen ze er vast wel zijn. Het is ook maar een mens. Maar 99% van de tijd keek ze wezenloos sjaggo half ongeïnteresseerd voor zich uit.quote:
Het lachen deed haar wel pijn, dat zie je zo.quote:
Ze heeft zo duidelijk afstand genomen van haar beugel, zie je vaker met exbeugeldragers, die gemaakte lach (zie mijn tanden)quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:00 schreef beequeen het volgende:
Straks allemaal Twitteren met saaie Lau.
[ afbeelding ]
Nou da's vast een foto van een van de eerste 2 weken dan.quote:
gelukkig niet zeg die kakdoosquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou da's vast een foto van een van de eerste 2 weken dan.
Daarna heeft ze haast niet meer gelachen
En praten deed ze ook al niet veel
Ze ging wel meer praten de laatste weken. Alleen jammer dat het zo rottig haar strot uitkwam.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou da's vast een foto van een van de eerste 2 weken dan.
Daarna heeft ze haast niet meer gelachen
En praten deed ze ook al niet veel
Ah de natte droom van Pearl Bitch...wat zal die een partij vochtig wezen....quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:00 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gaat vast een feestje worden met haar dyslexie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:00 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Majo heeft toch gezegd dat ze kan liegen als de beste.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:47 schreef beequeen het volgende:
Niet te geloven dit. Vanmorgen zei Djoon dat ze dikker is geworden. Nu zegt ze dat haar kleren niet meer passen omdat ze afgevalllen is.
Inderdaad, ze is sociaal ehh.. niet zo handig?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:04 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze ging wel meer praten de laatste weken. Alleen jammer dat het zo rottig haar strot uitkwam.
die heeft al weer een ander opgeildoosje hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ah de natte droom van Pearl Bitch...wat zal die een partij vochtig wezen....
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ah de natte droom van Pearl Bitch...wat zal die een partij vochtig wezen....
Lex zit naast haar. leest haar voor en Lau dicteert het antwoord.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat gaat vast een feestje worden met haar dyslexie.
Het belangrijkste van goed liegen is je leugens consequent vol te kunnen houdenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Majo heeft toch gezegd dat ze kan liegen als de beste.
Contactgestoord kun je het ook wel noemenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:05 schreef AYLI het volgende:
[..]
Inderdaad, ze is sociaal ehh.. niet zo handig?
Meer als de pot die ze had in ieder geval als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:04 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik hoop dat Laura nog vaak terug droomt over Secret Story en dan vooral hoe ze haar kop in die spinnenbak douwde, om in het huis te mogen blijven. Wat heeft haar dat nou precies opgeleverd???
En toch mis ik haar in't huis.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:05 schreef AYLI het volgende:
[..]
Inderdaad, ze is sociaal ehh.. niet zo handig?
Het droge en warme weer van deze dagen zal waarschijnlijk nog enkele maanden aanhouden. Pas in juli wordt weer enige regen van betekenis verwacht, zo meent MeteoVista, dat de website WeerOnline beheert en enkele dagbladen van voorspellingen voorziet. In een deel van Brabant geldt inmiddels code rood: dat houdt in dat er geen barbecue's mogen worden gebruikt.quote:
Ze heeft het niet van een vreemde.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:04 schreef Chanel5 het volgende:
Majo heeft toch gezegd dat ze kan liegen als de beste.
We zullen het zo zienquote:
best wel in portygal regent het vakerquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:07 schreef Capaja het volgende:
[..]
Het droge en warme weer van deze dagen zal waarschijnlijk nog enkele maanden aanhouden. Pas in juli wordt weer enige regen van betekenis verwacht, zo meent MeteoVista, dat de website WeerOnline beheert en enkele dagbladen van voorspellingen voorziet. In een deel van Brabant geldt inmiddels code rood: dat houdt in dat er geen barbecue's mogen worden gebruikt.
hebben wij hier dan geluk of pech ?
toch fijn, want niemand kan nu barbeknoeien, zit dus niet in de stank van die vieze aanmaakblokjes.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:07 schreef Capaja het volgende:
[..]
Het droge en warme weer van deze dagen zal waarschijnlijk nog enkele maanden aanhouden. Pas in juli wordt weer enige regen van betekenis verwacht, zo meent MeteoVista, dat de website WeerOnline beheert en enkele dagbladen van voorspellingen voorziet. In een deel van Brabant geldt inmiddels code rood: dat houdt in dat er geen barbecue's mogen worden gebruikt.
hebben wij hier dan geluk of pech ?
En hier in Helmond ruik je er geen BBQ minder om. En als je de supermarkt bekijkt ook niet...quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:08 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
best wel in portygal regent het vaker
hier hebben 2 buren (linksachter en meteen rechts naast) bedacht dat vandaag DE dag is voor een BBQquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
toch fijn, want niemand kan nu barbeknoeien, zit dus niet in de stank van die vieze aanmaakblokjes.
Dat gaat haar dan weer wat minder goed af.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Het belangrijkste van goed liegen is je leugens consequent vol te kunnen houden
Maik trouwens ook.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:09 schreef Mylene het volgende:
Monique is er idd op vooruit gegaan sinds Maik eruit is.
maar rustig???quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:09 schreef Mylene het volgende:
Minder smegma...the rest is the same...quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:09 schreef Mylene het volgende:
Whahahahah zo kennen we haar weerquote:
als in 15000 euro ??quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Meer als de pot die ze had in ieder geval als ik het goed heb.
2 x 4 weken = 10k (loon)
Opdraaf premie = 5k
Lijkt wel ofhij steeds stoned is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:11 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Whahahahah zo kennen we haar weer![]()
![]()
Trouwens over gisteren wat keek die nazi Flip ontzettend weird, eng en vreemd toen Djoon terug kwam zeg![]()
Bij 4.30 min.
ik denk dat dat ijzer niet zo heel koud is daar onder die lampen .............quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:13 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Het dier ligt gewoon op de bodem zonder dekentje of zo!!
hij had wel een dekentje hoor misschien nu ff in de was ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:13 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Het dier ligt gewoon op de bodem zonder dekentje of zo!!
Misschien had hij het niet verwacht, of hij dacht thuis heb ik er meer aan dan helpt ze me naar de finale met stemmen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:11 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Whahahahah zo kennen we haar weer![]()
![]()
Trouwens over gisteren wat keek die nazi Flip ontzettend weird, eng en vreemd toen Djoon terug kwam zeg![]()
Bij 4.30 min.
Volgens mij is t een stuk minder hoor. Ze krijgen 65 per dag, dus bijna 2000 per maand, en 5000 om op te komen dagen. Das dan 9000, geen 15000. Wat nog een hoop is voor 2 maanden op je bed liggen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Give or take....beetje rekenend naar wat Jurien toen mee kwam.
Ik durf het echt niet te zeggen. Iets staat me bij dat het uit eindelijk kon neer komen op 5k per maand maar zullen we toch Jurien of Guido nodig hebben om het zeker te weten. Die 65 dagvergoeding staat me ook iets van bij ja. Maar er was nog iets....quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:15 schreef rico80 het volgende:
[..]
Volgens mij is t een stuk minder hoor. Ze krijgen 65 per dag, dus bijna 2000 per maand, en 5000 om op te komen dagen. Das dan 9000, geen 15000. Wat nog een hoop is voor 2 maanden op je bed liggen.
inleggeld ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik durf het echt niet te zeggen. Iets staat me bij dat het uit eindelijk kon neer komen op 5k per maand maar zullen we toch Jurien of Guido nodig hebben om het zeker te weten. Die 65 dagvergoeding staat me ook iets van bij ja. Maar er was nog iets....
haha anabolen henkiequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:15 schreef rico80 het volgende:
[..]
Volgens mij is t een stuk minder hoor. Ze krijgen 65 per dag, dus bijna 2000 per maand, en 5000 om op te komen dagen. Das dan 9000, geen 15000. Wat nog een hoop is voor 2 maanden op je bed liggen.
edit: maar omdat je "bron" anabolen Henkie is kan het wel kloppen dat hij het x2.5 heeft gedaan :p
Ah, Flip is de volgende persoon waarover we gaan klagen dat hij niks doet?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:22 schreef Capaja het volgende:
Flip aan de afwas, hij doet dus wel iets![]()
[ afbeelding ]
ik las net ergens dat hij niks deed, ik laat alleen het tegendeel zienquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, Flip is de volgende persoon waarover we gaan klagen dat hij niks doet?![]()
nee eerst mo eruitquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, Flip is de volgende persoon waarover we gaan klagen dat hij niks doet?![]()
Ja klopt tot aan DGK aan toe. Maar nu is het meer een dienstverband voor bepaalde tijd. Fiscaal gezien ook handiger voor de deelnemers.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:20 schreef Capaja het volgende:
[..]
inleggeld ?
dat moest bij bb toch altijd ?
dat zou erg lachen zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:24 schreef MartineLongchamp het volgende:
Straks Laura in de daily. Zullen ze zoveel humor hebben dat ze een bed hebben neergezet en Laura het interview liggend afnemen?
nu welquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat ze het nu op de komische toer proberen. Zoals met dat huilfilmpje van Mo en baby met Maik-hoofd.quote:
Ze doen vandaag zo weinig dat het toch niets meer uitmaakt blijkbaarquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:26 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we geen SL meer met de uitzending?
datquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze doen vandaag zo weinig dat het toch niets meer uitmaakt blijkbaar
Aandacht?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:28 schreef iBenny het volgende:
Misschien een stomme vraag... maar waarom kruipt Jo op het aanrecht?
Moet ik hem maken ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:29 schreef sjampoeh het volgende:
heu er is nog geen deeltje voor de daily OMG nog 1 minuut
ik denk dat de stem dat wel door de vingers zietquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan moet ze het wel goed doen, want er zitten nu meer vlekken op dan daarvoor
Kan je nagaan hoe het leeft in "heel Nederland"quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:29 schreef sjampoeh het volgende:
heu er is nog geen deeltje voor de daily OMG nog 1 minuut
Misschien heeft ie een por gehad van mama Jo. Toeval bestaat nietquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:32 schreef Capaja het volgende:
mensen die bewegen zijn apart volgens Lau
Ja hij wast wel vaker af hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:23 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik las net ergens dat hij niks deed, ik laat alleen het tegendeel zien
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:32 schreef iBenny het volgende:
laura: 'Heel gek... allemaal mensen die bewegen en auto's die bewegen'____!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:32 schreef Capaja het volgende:
mensen die bewegen zijn apart volgens Lau
hahahahquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:32 schreef iBenny het volgende:
laura: 'Heel gek... allemaal mensen die bewegen en auto's die bewegen'____!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |