maandag ook mag ik hopen, das m'n vrije dag!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:05 schreef Ang3l het volgende:
Bah bewolkt. Morgen gaat dit anders zijn hoor
Morgen- en overmorgen toch ook mag ik aannemen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
maandag ook mag ik hopen, das m'n vrije dag!
Nou soms voel ik me net een logge oude rups hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef wonderer het volgende:
Je bent dan ook een vlindertje, vlindertje
Dan moet je je hand uit je boxer halenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou soms voel ik me net een logge oude rups hoor
Ja. Volgens mij ookquote:
Film al gezien (hij is gewoon te vinden op TPB hoor), niet echt super en het je ziet het verhaal van mijlenver al aankomen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:02 schreef Ang3l het volgende:
http://trailers.apple.com/trailers/independent/trollhunter/
What the HELL?
Je gaat naar het strand met een hond?quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
goede morgen dames, ik heb vandaag een hot date met een hot bitch.
Je bent gewoon jaloers, want jij hebt vandaag een lame date met een old bitchquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers, want jij hebt vandaag een lame date met een old bitch
Wat heb je er allemaal ingestopt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
maar de echte vraag is natuurlijk... waarom heb ik zo'n smerige smaak in mijn mond?
Bijzonder weinig, tot mijn grote spijt.quote:
Dat woord heb jij onder een sneltoets zitten of niet?quote:
Zelfs als ik dronken ben ik dat nog goed spellenquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat woord heb jij onder een sneltoets zitten of niet?
Maar nuchter heb je wel een beetje moeite met normale zinnen klaarblijkelijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zelfs als ik dronken ben ik dat nog goed spellen
Mental breakdownquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar nuchter heb je wel een beetje moeite met normale zinnen klaarblijkelijk.
Ja, en niet alleen de naam.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ruel Stroud, een op geld belustte oude man die maar wat graag graaft, zo zuinig is dat hij nog liever vier dagen niet vreet dan een brood te kopen.
Bespeur ik te veel overeenkomsten?
Hier spreekt 48% nog vloeiend Nederlands, in Brabant spreekt alleen de import uit de Randstad Nederlandsquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
Is dat niet Rotterdams?
Nederlands is daar de tweede taal, ik vind dat we Vlarp moeten toejuichen, voor iemand uit die regio spreekt hij zo goed als vloeiend Nederlands.
Je weet dat een harde G en een accent zoals in Rotterdam ook geen ABN is he?quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hier spreekt 48% nog vloeiend Nederlands, in Brabant spreekt alleen de import uit de Randstad Nederlands
De juiste smiley inderdaadquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:17 schreef Steve het volgende:
[Mijn deel van Nederland is beter] Deel 103.
.
Gisteren tegenover me in de bus echt zo'n typische Sven die tegen een vriend vrolijk Zweeds aan het praten wasquote:
Ik vond ook Portugees wel leuk zwoel klinken altijd... alleen toen ik daar vorig jaar op vakantie was bleek die zwoelheid meer een soort chronische luiheid te vertolken dus daar ben ik op afgeknaptquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gisteren tegenover me in de bus echt zo'n typische Sven die tegen een vriend vrolijk Zweeds aan het praten was.
Wie weet ligt er in het park ook wel eentje bij ons straks, gebruind blond blauwogig shirtloos en al. Hij heet ook Erik. Net als de vriend van de buuf trouwens (de buurman dus). Ik heb een Erik-fetish!quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gisteren tegenover me in de bus echt zo'n typische Sven die tegen een vriend vrolijk Zweeds aan het praten was.
Ach ja, de Mediterraanse mañana-mentaliteitquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond ook Portugees wel leuk zwoel klinken altijd... alleen toen ik daar vorig jaar op vakantie was bleek die zwoelheid meer een soort chronische luiheid te vertolken dus daar ben ik op afgeknapt
De ene noemt het luiheid, de ander een mate van relaxtheid.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach ja, de Mediterraanse mañana-mentaliteit...
Waarom geilen op een hetero?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
Hallooww.. foto's van Jim in de l'homo
Waarom niet?quote:
Ik ben geen import en spreek geen brabants.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hier spreekt 48% nog vloeiend Nederlands, in Brabant spreekt alleen de import uit de Randstad Nederlands
Kom je naar het heerlijk zonnige Nederland?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:32 schreef wonderer het volgende:
Het is hier echt schijtweer. Ik hoop echt dat de regen en wind even ophoudt als mijn vliegtuig opstijgt, hoor, da's altijd zo vervelend
Nee, nog zonniger Floridaquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:02 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Kom je naar het heerlijk zonnige Nederland?
Ik kom net bij de Kralingse Plas vandaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
Morgen ga ik naar het strand. Lekker puh.
Ga je bijlezen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:44 schreef gastwatdefok het volgende:
kan iemand mij linken naar deel 1 van [HOMO]?
Dat klinkt als een beetje als de scheveningse bosjesquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kom net bij de Kralingse Plas vandaan
Ja, dat deel is er ook ergens te vinden, maar daar was ik nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Dat klinkt als een beetje als de scheveningse bosjes
Met zonder paaltjes.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, dat deel is er ook ergens te vinden, maar daar was ik niet
kijken waneer deze reeks begonnen isquote:
Volgens mij zijn alleen Vlarp en ik er sinds deel 1.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:42 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
kijken waneer deze reeks begonnen is
ik heb er eeeeenquote:
Nou is het natuurlijk, gezien dequote:
Urinairy Tract Infectionquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou is het natuurlijk, gezien de, maar de vraag of je daar een eerlijk antwoord op wilt hebben.
(wat is een UTI?)
Gevoel dat je moet plassen maar niet hoeft?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:42 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
Urinairy Tract Infection
ik heb namelijk soms één van de symptomen
bloed en pijnlijk plassen, maar ik heb alleen heel soms pijnlijk, kan natuurlijk ook ergens anders aan liggen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Gevoel dat je moet plassen maar niet hoeft?
Gewoon mee naar de huisarts gaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:58 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
bloed en pijnlijk plassen, maar ik heb alleen heel soms pijnlijk, kan natuurlijk ook ergens anders aan liggen.
Dan kan het natuurlijk ook heel iets anders zijn. Ga er eventueel mee naar de huisarts.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:42 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
Urinairy Tract Infection
ik heb namelijk soms één van de symptomen
Als niet-dokter zijnde zou ik zeggen dat je er sowieso mee naar de huisarts moet. (Bloed en pijnlijk plassen zou een urineweginfectie kunnen zijn.)quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:58 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
bloed en pijnlijk plassen, maar ik heb alleen heel soms pijnlijk, kan natuurlijk ook ergens anders aan liggen.
Buiten het feit dat ik alleen ben dit weekend (met pasen werken) en me nu onnoemlijk verveel, eigenlijk goed!quote:
Goed, ik geniet van het lekkere weer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ik alleen ben dit weekend (met pasen werken) en me nu onnoemlijk verveel, eigenlijk goed!Vrijstelling gekregen, studie gaat lekker, krijg een concreet leven en alles.
En met jou??
Ja, ik kan je volgen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Goed, ik geniet van het lekkere weer.
Ben vanmiddag bezig geweest om een huisje te vinden voor de week na de zekere locatie van mijn icoon, als je me nog kunt volgen.
Of is dat heel cryptisch.
Ik pak het heel grondig aan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, ik kan je volgen!Heb je wat kunnen vinden? Ik vind het altijd zo'n oerwoud aan mogelijkheden.
En dan zo *tsjak* meteen de goede kiezen...
Nah! Dingetje!quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:05 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik pak het heel rondig aan.Eerst een grove voorselectie, daarna een tweede en derde selectieronde om tot slot 3 tot 5 opties over te houden. En nu is de keuze tussen iets in de Bourgogne (maar ja, been there done that) of iets in de Limousin.
Het probleem is ook dat veel dingen al bezet zijn, dan beperkt de keuze. En dat Dingetje geen rijbewijs heeft.
Dit is wel huisarts-waardig, vooral als man zijnde. Kan naast een blaasontsteking bijvoorbeeld ook een urinestenen (nierstenen) zijn, maar ik ben verder ook maar een leek.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:58 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
Ja, sowieso in stukjes. Eerst een week bij mijn icoon & rabarber barbara, daarna door naar het zuiden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah! Dingetje!![]()
Maarrr ik kan me er wel wat bij voorstellen. Je kunt ook een weekje met stukjes doen natuurlijk, maar dan ben je ook weer alleen maar meer aan het rijden natuurlijk... Voor een weekje helemaal naar het zuiden "knallen" is het ook niet waard.
Dat het nu allemaal al bijna vol is!
Kan, al komt het zelden voorquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:17 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
16 en dan al nierstenen?
En een blaasonsteking komt toch 9 van de 10 gevallen door darmbacteriën? Waar je als man toch wat voor moet ehm... ondernemen, om die in je urinewegen te krijgen.quote:
Oh ja!quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:17 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, sowieso in stukjes. Eerst een week bij mijn icoon & rabarber barbara, daarna door naar het zuiden.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja!Barbara's rabarberbarbarenbaardenbarbierenbar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik denk dat ik het probleem al heb gevondenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dit is wel huisarts-waardig, vooral als man zijnde. Kan naast een blaasontsteking bijvoorbeeld ook een urinestenen (nierstenen) zijn, maar ik ben verder ook maar een leek.
Het is misschien nodig om een schoon potje met je ochtendurine mee te nemen. Het liefst binnen 2 uur nadat je het hebt opgevangen, maar dit kun je even navragen als je een afspraak maakt.
Succes gozert!
Ben je zwanger?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:32 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik denk dat ik het probleem al heb gevonden
trouwens, ik krijg nog foto's van u!
GODVERDOMME, IK WIL NIET ZWANGER ZIJN!!!!!!!!quote:
Je krijgt lekker geen foto's van hemquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:32 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik denk dat ik het probleem al heb gevonden
trouwens, ik krijg nog foto's van u!
en ik plas geen blooeeeed alleen een lichte steek als ik plas
quote:Op zondag 24 april 2011 00:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Je krijgt lekker geen foto's van hem
Die zocht ik laatst eens omdat niemand die kendequote:Op zaterdag 23 april 2011 21:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja!Barbara's rabarberbarbarenbaardenbarbierenbar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:03 schreef gastwatdefok het volgende:
had iemand deze al eens gepost? vind hem zo meuiii
Kun je mooi een dutje doen.quote:Op zondag 24 april 2011 10:30 schreef Ang3l het volgende:
Brak brak brak. Ik heb echt zo ontzettend slecht geslapen. Nu ff pauze in de training gelukkig.
De zangeressen zijn er dus ze lady marmeladen me de hele tijd wakker.quote:Op zondag 24 april 2011 10:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je mooi een dutje doen.
Heb je al gezegd dat je niet met ze wilt voulez vous coucher avec moi'en?quote:Op zondag 24 april 2011 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De zangeressen zijn er dus ze lady marmeladen me de hele tijd wakker.
Je kijkt een maand niet en nog staan dezelfde foto's van FokR erquote:Op zondag 24 april 2011 11:02 schreef Bartjebart het volgende:
Dit is er 1 voor gastwatdefok!
[M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #39
Ja en telkens weer dezelfde pose, dezelfde hoek...quote:Op zondag 24 april 2011 11:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je kijkt een maand niet en nog staan dezelfde foto's van FokR er
6000x, maar ze blijven die borsten in m'n gezicht duwenquote:Op zondag 24 april 2011 11:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je al gezegd dat je niet met ze wilt voulez vous coucher avec moi'en?
Echt hè?quote:Op zondag 24 april 2011 11:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja en telkens weer dezelfde pose, dezelfde hoek...
Wellicht alleen een ander randje van de Bjorn Borg boxer...
Gewoon er een keer in happen, dan leren ze het wel af.quote:Op zondag 24 april 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
6000x, maar ze blijven die borsten in m'n gezicht duwen
Ow... ik heb het met je te doen...quote:Op zondag 24 april 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
6000x, maar ze blijven die borsten in m'n gezicht duwen
Maar zouden vrouwen daar nou serieus geil van worden?quote:Op zondag 24 april 2011 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt hè?het is bijna een daily mugshot. Steeds dezelfde ongeïnspireerde pose.
quote:Op zondag 24 april 2011 11:02 schreef Bartjebart het volgende:
op zich wel jaquote:Op zondag 24 april 2011 11:02 schreef Bartjebart het volgende:
Ik had dit jaar niet zo'n trek om witte donderdag uitbundig te vierenquote:Op zondag 24 april 2011 13:20 schreef Ang3l het volgende:
Da madde toch nie uitbundig viere?
Tis nie veur niks STILLE zatterdag
Hoe laat?quote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
Angel, morgen in eindhoven, you me lily en sam en rik, spellekes beurs, en park hangen
Ik had een deken en al m'n kussens op het balkon gepleurd en lag met de buuf heelrijk te loungenquote:Op zondag 24 april 2011 15:55 schreef Great.Expectations het volgende:
En nog steeds is het lekker weer!
en straks dus paaseisjoelenquote:Op zondag 24 april 2011 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had een deken en al m'n kussens op het balkon gepleurd en lag met de buuf heelrijk te loungen
Nu naar de Bommel
Moeten we nog ff kijken, want Sam wil in de ochtend, als het aan mij ligt en ik iets te zeggen heb wil ik rond een uurtje of twaalf naar die beurs gaan, en daarna ff hangen en van het weer genieten. Niet te vroeg, niet te laat.quote:
Loungen op m'n Fatboy op het balkon.quote:Op zondag 24 april 2011 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had een deken en al m'n kussens op het balkon gepleurd en lag met de buuf heelrijk te loungen
Nu naar de Bommel
Went het al een beetje voor haar die nieuwe stek ?quote:Op zondag 24 april 2011 21:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
gourmetten met mijn moeder op haar balkon
helemaal in d'r element, ze kan nu de hele buurt in de gaten houdenquote:Op zondag 24 april 2011 22:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Went het al een beetje voor haar die nieuwe stek ?
Wees blij, als het binnen zou zijn krijg je weer een hele andere uitdaging.quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 23:13 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik heb nog gereageerd in je alcoholtopic.
Daarom negeer ik je ook, om die vraag te ontwijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Creepy. Een realistische Bert uit Sesamstraat.
Dit is niet erotiserend bedoeld.
Nou ik geloof niet dat ie nog veel klaarspeelt vanavond. Hij was erg zatquote:Op zondag 24 april 2011 23:13 schreef Peter het volgende:
Zolang de buurman maar niet naarbinnen schuift
is het zo erg dan?quote:Op zondag 24 april 2011 23:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Daarom negeer ik je ook, om die vraag te ontwijken.
met z'n borsthaarquote:
Oke, fotoboek, nu. Dan haal ik 'm er dadelijk weer af.quote:
Aaaaah, wat schattigquote:Op zondag 24 april 2011 23:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oke, fotoboek, nu. Dan haal ik 'm er dadelijk weer af.
ok, nu heb ik pas interesse in wat je te zeggen hebtquote:Op zondag 24 april 2011 23:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
JEZUS! Ik zie je piemol!quote:Op zondag 24 april 2011 23:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ochtend bestaat niet voor me. Is de enige dag dat ik uit kan slapen met pasen dit weekendquote:Op zondag 24 april 2011 20:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Moeten we nog ff kijken, want Sam wil in de ochtend, als het aan mij ligt en ik iets te zeggen heb wil ik rond een uurtje of twaalf naar die beurs gaan, en daarna ff hangen en van het weer genieten. Niet te vroeg, niet te laat.
Homo's.quote:Op zondag 24 april 2011 23:55 schreef Great.Expectations het volgende:
Iedereen stort zich op het fotoboek van L-ascorbinezuur.
wij allebei tegelijk danquote:Op maandag 25 april 2011 00:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
voor de mensen die van mening zijn dat ik geen complimenten kan geven:
L-ascorbinezuur, ik zou jou best wel doen hoor.
oh, in dat geval neem ik mijn compliment wel weer terug,,,quote:Op maandag 25 april 2011 00:01 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar dit is niet L-ascorbinezuur zelf, begrijp ik, maar het object van zijn liefde?
Schattig.quote:
zeg lekkerding, heb je msn?quote:Op maandag 25 april 2011 00:02 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Schattig.![]()
Maar dat was weer genoeg aandacht voor de komende 5 jaar.
Je bent het wel zelf? Dan ben je inderdaad wel cute, ben ik eens met de rest.quote:Op maandag 25 april 2011 00:02 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Schattig.![]()
Maar dat was weer genoeg aandacht voor de komende 5 jaar.
Morgen kan het nog, mooi weer enzoquote:Op maandag 25 april 2011 00:04 schreef Steve het volgende:
En ik krijg spontaan zin om in het park te gaan rondhangen van je foto's Ang3l.
Dat kan, maar ik denk dat de andere parkbezoekers momenteel zin hebben in iets anders.quote:Op maandag 25 april 2011 00:04 schreef Steve het volgende:
En ik krijg spontaan zin om in het park te gaan rondhangen van je foto's Ang3l.
*kuch* bosbezoekers *kuch*quote:Op maandag 25 april 2011 00:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik denk dat de andere parkbezoekers momenteel zin hebben in iets anders.
Huh? Ik heb voor zover ik weet niet echt narcistische neigingen.quote:Op maandag 25 april 2011 00:01 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar dit is niet L-ascorbinezuur zelf, begrijp ik, maar het object van zijn liefde?
Allemaal lotgenoten!quote:Op maandag 25 april 2011 00:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
lolstout L
nu ben ik niet meer de enigste die weet hoe je er uit ziet
Hij was het wel ja, al kijkt hij over het algemeen iets vrolijkerquote:Op maandag 25 april 2011 00:01 schreef Great.Expectations het volgende:
wat moet ik zolang wachten op je msn-adres... lame!quote:Op maandag 25 april 2011 00:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Huh? Ik heb voor zover ik weet niet echt narcistische neigingen.![]()
[..]
Allemaal lotgenoten!
Morgen zit al vol met andere dingen.quote:Op maandag 25 april 2011 00:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
Morgen kan het nog, mooi weer enzo
Spelen?quote:Op maandag 25 april 2011 00:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat kan, maar ik denk dat de andere parkbezoekers momenteel zin hebben in iets anders.
Ik betast meisjes, ben ik nu hetero?quote:Op maandag 25 april 2011 00:10 schreef gastwatdefok het volgende:
mijn klas is humor, zijn allemaal best wel anti-gayachtig maar ondertussen "voor de grap" mekaar wel de hele tijd betasten
mensen zijn vreemd
Mijn moeder moest per se een foto maken, vandaar die blik.quote:Op maandag 25 april 2011 00:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hij was het wel ja, al kijkt hij over het algemeen iets vrolijker
Dit is serieus?quote:Op maandag 25 april 2011 00:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
wat moet ik zolang wachten op je msn-adres... lame!
Gelukkig kun je tegen een stootje.quote:Op maandag 25 april 2011 00:10 schreef Steve het volgende:
[..]
Morgen zit al vol met andere dingen.
[..]
Spelen?.
Een beetje mijn grapjes recyclen.quote:Op maandag 25 april 2011 00:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gelukkig kun je tegen een stootje.
Oh, dat herken ik wel. Alleen dan alleen met woorden.quote:Op maandag 25 april 2011 00:10 schreef gastwatdefok het volgende:
mijn klas is humor, zijn allemaal best wel anti-gayachtig maar ondertussen "voor de grap" mekaar wel de hele tijd betasten
mensen zijn vreemd
K-K neemt je graag serieus.quote:Op maandag 25 april 2011 00:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Mijn moeder moest per se een foto maken, vandaar die blik.
[..]
Dit is serieus?![]()
ligt eraan HOE je ze betastquote:Op maandag 25 april 2011 00:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik betast meisjes, ben ik nu hetero?
Ik zit tegenwoordig eigenlijk vrijwel nooit op MSN.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 00:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
K-K neemt je graag serieus.
lame.quote:Op maandag 25 april 2011 00:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik zit tegenwoordig eigenlijk vrijwel nooit op MSN.![]()
pijn in je kut en je keel? das nie goed!quote:Op maandag 25 april 2011 00:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Kut, keelpijn. Ik hoop maar dat het iets hooikoortserigs is.
Jeukt het of doet het pijn?quote:Op maandag 25 april 2011 00:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Kut, keelpijn. Ik hoop maar dat het iets hooikoortserigs is.
Kut, als een uitroep van ergernis, kutkind.quote:Op maandag 25 april 2011 00:23 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
pijn in je kut en je keel? das nie goed!
Hoe is het nu met je blaasproblemen? Of moet ik daar niet over beginnen?quote:Op maandag 25 april 2011 00:23 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
pijn in je kut en je keel? das nie goed!
Het schijnt dat deze dagen vooral de berken pollen ejaculeren, en dat die erg allergeen zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 00:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jeukt het of doet het pijn?
Zitten er in Nederland nu ook zoveel pollen in de lucht? Hier regent het echt pollen.
ik houd ook van jou G_Equote:Op maandag 25 april 2011 00:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Kut, als een uitroep van ergernis, kutkind.
Hele auto ook ondergesneeuwd met die zooi.quote:Op maandag 25 april 2011 00:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het schijnt dat deze dagen vooral de berken pollen ejaculeren, en dat die erg allergeen zijn.
Mooie cryptische omschrijving.quote:Op maandag 25 april 2011 00:31 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat is de tijd waarin wij leven.
Ik zit niks strafbaars hoorquote:Op maandag 25 april 2011 00:31 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat is de tijd waarin wij leven.
Oh, ik dacht dat die leeftijd officieel 18 jaar was.quote:
Je laat ze vanuit Amerika bezorgen toch?quote:Op maandag 25 april 2011 00:34 schreef gastwatdefok het volgende:
moet nog bloemen bestellen, vervelende gewoonte om te procrastineren
jupquote:Op maandag 25 april 2011 00:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die leeftijd officieel 18 jaar was.![]()
[..]
Je laat ze vanuit Amerika bezorgen toch?
Was het lekker?quote:
Ja want anders had je wel een koppelstreepje gebruikt natuurlijk...quote:Op maandag 25 april 2011 00:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Kut, als een uitroep van ergernis, kutkind.
Heb ik iets gemist? Waar zit jij dan ergens?quote:Op maandag 25 april 2011 00:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jeukt het of doet het pijn?
Zitten er in Nederland nu ook zoveel pollen in de lucht? Hier regent het echt pollen.
Ow das echt klote... Zo licht slapen en elk uur op de wekker voorbij zien komen...quote:Op maandag 25 april 2011 00:53 schreef Ang3l het volgende:
Verkouden
Hopelijk vanavond beter slapen dan gister. Dat was echt hel.
Meer dutten dan slapen
Hij is weekend wegquote:Op maandag 25 april 2011 00:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Waar zit jij dan ergens?
Duitsland en dan 's avonds alsnog Fok!ken.quote:Op maandag 25 april 2011 00:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Waar zit jij dan ergens?
Vooral erg voorspelbaar.quote:Op maandag 25 april 2011 01:00 schreef gastwatdefok het volgende:
Scheldwoord "gay"
jongens hoe verloopt mijn eerste troll/soort van serieus draadje?
Leuk familie weekendje?quote:Op maandag 25 april 2011 00:59 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Duitsland en dan 's avonds alsnog Fok!ken.![]()
Jep, beetje wandelen en mountainbiken (met mijn vader). Ik vermaak me wel (met Wifi om de tussentijd te doden).quote:
Ook dat ja. Mensen die denken een wedstrijdje sprinten te kunnen doen terwijl ze dronken zijnquote:Op maandag 25 april 2011 10:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je moest iemand van straat afrapen?
Als je niet zo kort bent, dan val je ook langer.quote:Op maandag 25 april 2011 10:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ook dat ja. Mensen die denken een wedstrijdje sprinten te kunnen doen terwijl ze dronken zijn
Wel jammer trouwens dat ik tijdens het eten van een broodje warm vlees de heel tijd tegen een bebloede mond moest aankijkenquote:Op maandag 25 april 2011 10:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je niet zo kort bent, dan val je ook langer.
Had je hem niet in de hoek kunnen parkeren?quote:Op maandag 25 april 2011 10:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wel jammer trouwens dat ik tijdens het eten van een broodje warm vlees de heel tijd tegen een bebloede mond moest aankijken
Dat hebben we geprobeerd. Daarom zijn er na het eten maar een aantal lieftallige, verzorgende homo's met 'm naar de eerste hulp gegaanquote:Op maandag 25 april 2011 10:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Had je hem niet in de hoek kunnen parkeren?
Geen grappen gemaakt over uitscheuren van de mond bij het pijpen en zo?quote:Op maandag 25 april 2011 10:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat hebben we geprobeerd. Daarom zijn er na het eten maar een aantal lieftallige, verzorgende homo's met 'm naar de eerste hulp gegaan
Die komen nogquote:Op maandag 25 april 2011 10:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geen grappen gemaakt over uitscheuren van de mond bij het pijpen en zo?
Daar heb ik 4 jaar na dato nog steeds een litteken vanquote:Op maandag 25 april 2011 10:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ook dat ja. Mensen die denken een wedstrijdje sprinten te kunnen doen terwijl ze dronken zijn
Ben je ook vol op je bakkes gegaan?quote:Op maandag 25 april 2011 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik 4 jaar na dato nog steeds een litteken van
quote:Op het web is een trailer opgedoken van de bijzondere film Life in a Day, die eerder dit jaar in premiere ging op het Sundance Filmfestival. Het project Life in a Day vond zijn oorsprong op Youtube en heeft geen duidelijke verhaal, maar probeert door middel van honderden video's over de hele wereld een doorsnede te geven van het leven.
Mensen over de hele wereld werden opgeroepen filmpjes van zichzelf in te sturen en uit de 80.000 ingezonden videos, met meer dan 4500 uur aan materiaal, selecteerden regisseur Kevin McDonald en producent Ridley Scott er een aantal die samen resulteerden in deze bijzondere documentaire. Alle video's zijn overigens op een en dezelfde dag opgenomen. Het is nog niet duidelijk of de film een Nederlandse bioscoop release krijgt.
1x zo'n 8 jaar geleden: resultaat ziekenhuis en halve gezicht beschadigdquote:
Lijkt me wel mooiquote:
Oh vandaar.quote:Op maandag 25 april 2011 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1x zo'n 8 jaar geleden: resultaat ziekenhuis en halve gezicht beschadigd
Dit is ook mooi:quote:
Ja sorry, ik ben iets aangekomenquote:
wel een schattige aangespoelde walvis :3quote:
deed me opeens aan dit denkenquote:
En je was beide keren nuchter?quote:Op maandag 25 april 2011 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1x zo'n 8 jaar geleden: resultaat ziekenhuis en halve gezicht beschadigd
1x zo'n 4 jaar geleden: resultaat dik vet litteken op m'n elleboog
Die wil ik ook zien!quote:Op maandag 25 april 2011 12:07 schreef Ang3l het volgende:
Deze documentaire lijkt me echt enorm interessant
[..]
Ah, leuke foto!quote:Op maandag 25 april 2011 12:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit is ook mooi:
[ afbeelding ]
HET stelletje van 't Park 2011!
Ook even met ons delen graag.quote:Op maandag 25 april 2011 12:02 schreef gastwatdefok het volgende:
ik ga eens ff lekker douchen, en daarna een beetje foto-hoeren voor op The Facebook
Hehe. Lolcats.quote:Op maandag 25 april 2011 16:59 schreef Peter het volgende:
Nog nooit een kat gehad, maar dit topic is wel schattig: Kat in het bak...euh doosje :D
Waarom gebruik je feestdagen om te poetsen?quote:Op maandag 25 april 2011 13:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
ramen lappen in het zonnetje, eigenlijk zou ik het huis ook doen, maar dat bewaar ik tot koninginnedag
Ik zou niet weten wanneer ik het anders moet doenquote:Op maandag 25 april 2011 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom gebruik je feestdagen om te poetsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |