maandag ook mag ik hopen, das m'n vrije dag!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:05 schreef Ang3l het volgende:
Bah bewolkt. Morgen gaat dit anders zijn hoor
Morgen- en overmorgen toch ook mag ik aannemen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
maandag ook mag ik hopen, das m'n vrije dag!
Nou soms voel ik me net een logge oude rups hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef wonderer het volgende:
Je bent dan ook een vlindertje, vlindertje
Dan moet je je hand uit je boxer halenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou soms voel ik me net een logge oude rups hoor
Ja. Volgens mij ookquote:
Film al gezien (hij is gewoon te vinden op TPB hoor), niet echt super en het je ziet het verhaal van mijlenver al aankomen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:02 schreef Ang3l het volgende:
http://trailers.apple.com/trailers/independent/trollhunter/
What the HELL?
Je gaat naar het strand met een hond?quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
goede morgen dames, ik heb vandaag een hot date met een hot bitch.
Je bent gewoon jaloers, want jij hebt vandaag een lame date met een old bitchquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers, want jij hebt vandaag een lame date met een old bitch
Wat heb je er allemaal ingestopt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
maar de echte vraag is natuurlijk... waarom heb ik zo'n smerige smaak in mijn mond?
Bijzonder weinig, tot mijn grote spijt.quote:
Dat woord heb jij onder een sneltoets zitten of niet?quote:
Zelfs als ik dronken ben ik dat nog goed spellenquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat woord heb jij onder een sneltoets zitten of niet?
Maar nuchter heb je wel een beetje moeite met normale zinnen klaarblijkelijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zelfs als ik dronken ben ik dat nog goed spellen
Mental breakdownquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar nuchter heb je wel een beetje moeite met normale zinnen klaarblijkelijk.
Ja, en niet alleen de naam.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ruel Stroud, een op geld belustte oude man die maar wat graag graaft, zo zuinig is dat hij nog liever vier dagen niet vreet dan een brood te kopen.
Bespeur ik te veel overeenkomsten?
Hier spreekt 48% nog vloeiend Nederlands, in Brabant spreekt alleen de import uit de Randstad Nederlandsquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
Is dat niet Rotterdams?
Nederlands is daar de tweede taal, ik vind dat we Vlarp moeten toejuichen, voor iemand uit die regio spreekt hij zo goed als vloeiend Nederlands.
Je weet dat een harde G en een accent zoals in Rotterdam ook geen ABN is he?quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hier spreekt 48% nog vloeiend Nederlands, in Brabant spreekt alleen de import uit de Randstad Nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |