Goed zo Pukjequote:Op vrijdag 22 april 2011 17:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben met dit weer maar ff gaan lopen, ruim 17km.
Goed zo Pietertje!! Heeft je maat nog geen bericht gehad?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben met dit weer maar ff gaan lopen, ruim 17km.
gek gewordenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:04 schreef Deisyy het volgende:
Heks is gek geworden!
Pietje, ik ben trots en een beetje jaloers, het lijkt mij een geweldige ervaring, die 4-daagse.
Veeeeeeeeeeeeeeel plezierquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gek geworden![]()
IK???/
![]()
wens jullie fijne avond, ik ga bij vrienden op de voetbalclub/kantine een avondje klaverjassen/jokeren, met mooie prijzen![]()
Enjoy!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gek geworden![]()
IK???/
![]()
wens jullie fijne avond, ik ga bij vrienden op de voetbalclub/kantine een avondje klaverjassen/jokeren, met mooie prijzen![]()
Ga je een rollade winnen van een paar pond, kunnen we allemaal bij je komen eten! Have fun!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gek geworden![]()
IK???/
![]()
Echt waar??? Was het niet toevallig een lek in de waterleiding?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Enjoy!
En bedankt nog, de regen kwam hier net met bakken naar beneden.
En dan lekker paffen en is alles voor niets geweest.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:20 schreef mootie het volgende:
Warm! In het kader van gezond doen, lopend sigaretten gaan halen
Jonguh! Ik beweeg tenminste!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan lekker paffen en is alles voor niets geweest.
Gezonde beentjes en klote longetjes! Bij mij is gewoon alles kapotquote:
Ik hang ook van kwalen aan elkaar, maar bij jou is het wel wat, heel wat, ernstigerquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gezonde beentjes en klote longetjes! Bij mij is gewoon alles kapot
Zolang het zwakste deel het maar volhoud kom je er welquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hang ook van kwalen aan elkaar, maar bij jou is het wel wat, heel wat, ernstiger
Met zijn bandjes en tapes.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Henny huisman heeft ook een zwak onderdeel?
quote:
Misschien is dat ook wel zijn zwakke onderdeel, maar dat weet alleen Liaquote:
De boog kan niet altijd gespannen staan!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel zijn zwakke onderdeel, maar dat weet alleen Lia
Ha! Dat is de favoriete uitspraak van mijn zus als we weer eens in de baas (mijn zwager) zijn tijd vis gaan lunchenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De boog kan niet altijd gespannen staan!
Visquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ha! Dat is de favoriete uitspraak van mijn zus als we weer eens in de baas (mijn zwager) zijn tijd vis gaan lunchen
Muts! Jij lust natuurlijk geen visquote:
Ik lust niet eens vissaus of vissoep!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Muts! Jij lust natuurlijk geen vis![]()
Of zeker alleen vissticks?
Ook geen kroepoek?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik lust niet eens vissaus of vissoep!
Van welke vis maken ze dat?quote:
Kut!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:14 schreef Laysa het volgende:
Vis! Het meest veelzijdige stukje vis vis!
Kroepoek is dus wel gemaakt van garnalenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van welke vis maken ze dat?![]()
Dat lus ik wel, garnalen niet!
Een garnaal is geen vis, maar een schaaldier. Wat een openbaring!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kroepoek is dus wel gemaakt van garnalen![]()
Jij denkt dat je geen vis lust, maar je lust het dus wel![]()
Wat een openbaring
Maar vissen zwemmen in de zee. En schaaldieren?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een garnaal is geen vis, maar een schaaldier. Wat een openbaring!
Er zijn ook mensen die geen tomaten lusten, maar wel ketchup et cetera.
Dat vind ik wel fijnquote:
geen kibbeling hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar vissen zwemmen in de zee. En schaaldieren?
Ook!![]()
Ik raad je aan om morgen te beginnen met kibbeling
die kan je laten verbouwenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik wel fijn![]()
Ik heb nu al weer spijt van mijn kut
Ik dacht dat jij van kibbeling hieldquote:
En dus? Deze logica ontgaat mij even.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar vissen zwemmen in de zee. En schaaldieren?
Ook!![]()
Ik raad je aan om morgen te beginnen met kibbeling
Kibbeling is vismeuk met paneermeel volgezogen met vetquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van kibbeling hield![]()
Waarom geen kibbeling, en wat dan wel?
Help, mijn man is klusser!quote:
Die laten de leeuwen losquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Help, mijn man is klusser!
Of moet je daarvoor niet bij de Gamma zijn?
Nee, ik hou niet van kreeft en dus ook niet van pissebedden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dus? Deze logica ontgaat mij even.
Op die manier eet jij dus pissebedden omdat het een kreeft(achtige) is?
Dat is helaas vaak wel zo, restjes vis in een laagje paneermeelquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kibbeling is vismeuk met paneermeel volgezogen met vet![]()
Gewoon vis zonder poespas![]()
hihi poes
Mijn man is niet zo stoer als het op leeuwen aan komtquote:
jammie...quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is helaas vaak wel zo, restjes vis in een laagje paneermeel![]()
Maar er is ook hele goede kibbeling,
Vanavond had ik vis met een beetje poespas, uit de oven met tomaat en een beetje wijn enzo
De smaak.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van kreeft en dus ook niet van pissebedden.
Wat staat je dan vooral tegen aan vis, de lucht of de graadjes?
Tja, dan geef ik het op. Daar kan ik niets tegenin brengen.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dus? Deze logica ontgaat mij even.
Op die manier eet jij dus pissebedden omdat het een kreeft(achtige) is?
Panéérmeel?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kibbeling is vismeuk met paneermeel volgezogen met vet![]()
Gewoon vis zonder poespas![]()
hihi poes
Ja Gert. Maar dan is er ook nog verschil tussen de Nederlandse visboer en den Allochtoon. De Nederlandse visboer heeft een veel dikker beslag zo dat het zoals Laysa zegt lekker veel vet opneemt en de Allochtoon bijna geen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Panéérmeel?
In een snackbar dan zeker, kant-en-klaar?
De stukken vis worden hier door elke visboer waar je bij staat door een beslagje gehaald en even kort en heet gefrituurd. Lekker hoor.
Hier moet ik ook al niet zijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja Gert. Maar dan is er ook nog verschil tussen de Nederlandse visboer en den Allochtoon. De Nederlandse visboer heeft een veel dikker beslag zo dat het zoals Laysa zegt lekker veel vet opneemt en de Allochtoon bijna geen.
Ga nu eens een keer naar de stationsweg. En dan zeker de vissoep bestellen. Ik wed dat je nog nooi zulke lekkere vissoep hebt gegeten. Waarschuw me dan even dan kom ik ook.![]()
Jij kan ook komen knagen. Is recht tegenover de uitgang van station Hollands Spoor.quote:
Ja mag naar bed. Morgen mooi weer.quote:
Zondag ben ik in Volendam. Ik hoop daar Paling te scoren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij kan ook komen knagen. Is recht tegenover de uitgang van station Hollands Spoor.![]()
Ik zag vorige week een bord in die zaak. Kilo mixed grill ¤ 14.00. exclusief gamba's en langoustinas.
Kilo voor 14 euri's![]()
Palingquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Zondag ben ik in Volendam. Ik hoop daar Paling te scoren.
M'n bek is nog vet van vorig weekend.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Zondag ben ik in Volendam. Ik hoop daar Paling te scoren.
Lastig te kopen maar daar moet het toch wel lukken tochquote:
Ik laat je weten wat ik aan pegels kwijt benquote:
Ga je nog zwaaien naar Jantje?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik laat je weten wat ik aan pegels kwijt ben
Ja en ga hard AnnieBab roepen op de dijkquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en ga hard AnnieBab roepen op de dijk
Moet kunnen in 2011.quote:Op zaterdag 23 april 2011 02:44 schreef remlof het volgende:
Het is gewoon zomer in april en dan wil er iemand een elfstedentocht?
Chocomelquote:Op zaterdag 23 april 2011 02:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja in december misschien als het dan net zo koud wordt als het nu warm is
Hey Lies, Job gaat proberen mijn didgeridoos te verkopen op koninginnedag, ben ik er eindelijk van afquote:
30 stuks ofzo. 1 euro per stuk dat is veel bier.quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey Lies, Job gaat proberen mijn didgeridoos te verkopen op koninginnedag, ben ik er eindelijk van af
Ja dat zei ik ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
30 stuks ofzo. 1 euro per stuk dat is veel bier.
Kut pc!quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey Lies, Job gaat proberen mijn didgeridoos te verkopen op koninginnedag, ben ik er eindelijk van af
quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n kutding, ligt in de wegquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Wil je ook een didgeridoo? Of twee, of drie?
Ja meis, ik heb hem!quote:
Je kan heul niet aftrekken. Althans niet jezelfquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:25 schreef mootie het volgende:
Nu even douchen, aftrekken en slapen, volgens Giel. Ik ga voor slapen.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:25 schreef mootie het volgende:
Nu even douchen, aftrekken en slapen, volgens Giel. Ik ga voor slapen.
We gaan daar wel een keer nassen Coos!quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja Gert. Maar dan is er ook nog verschil tussen de Nederlandse visboer en den Allochtoon. De Nederlandse visboer heeft een veel dikker beslag zo dat het zoals Laysa zegt lekker veel vet opneemt en de Allochtoon bijna geen.
nog toegevoegd: hoe dikker de pannenkoek en hoe meer vet het absorbeerd hoe meer het weegt.![]()
Ga nu eens een keer naar de stationsweg. En dan zeker de vissoep bestellen. Ik wed dat je nog nooi zulke lekkere vissoep hebt gegeten. Waarschuw me dan even dan kom ik ook.![]()
Hahaha, nee hoor, Bart is goed volk en dat blijft. Die bel ik later, als ik minder blegh ben.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:55 schreef Disana het volgende:
Je zou met dieene bellen. Hopelijk was dat het niet.
Onze jongens zijn er gewoon al om hen te beschermen: 'Geheime deelname Nederlanders aan missie in Afrika'quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:07 schreef Disana het volgende:
Ah gelukkig. Tja, oud zeer. Je kunt niet alles zo gemakkelijk afronden.
Ik moet veel aan de gewone mensen in Libië en Syrië denken. Je zult maar in je bestaan bedreigd worden.
Ja dat zag ik net, wat is dat nu weer voor een waanzin? Waarom wordt dat geheim gehouden onder het mom van 'oefening'? Ik denk overigens dat de meeste Nederlanders het prima vinden dat we helpen, dat hoeft niet stiekem.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Onze jongens zijn er gewoon al om hen te beschermen: 'Geheime deelname Nederlanders aan missie in Afrika'
Dat wordt weer een leuk debat, vraag me af hoe lang Hillen nog kan blijven zittenquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat zag ik net, wat is dat nu weer voor een waanzin? Waarom wordt dat geheim gehouden onder het mom van 'oefening'? Ik denk overigens dat de meeste Nederlanders het prima vinden dat we helpen, dat hoeft niet stiekem.
Ik vind hem geen type om te gaan, hij zal wel weer een mooi verhaal ophangen. Maar tsjonge jonge, wat een gerotzooi keer op keer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:13 schreef remlof het volgende:
Dat wordt weer een leuk debat, vraag me af hoe lang Hillen nog kan blijven zitten
Daar heb ik ook een app van. Of twee, eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:41 schreef remlof het volgende:
Zo nu effe brunchen met de gratis Volkskrant![]()
Ik heb gewoon nog een abo. Eentje maar.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een app van. Of twee, eigenlijk.
Doe ik, maar heb geen koorts en hoesten wordt al minder.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:41 schreef Toverheks het volgende:
hou je jezelf wel even in de gaten Hondjes en anders echt naar de spaanse dokter hoor
okequote:Op zaterdag 23 april 2011 19:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Doe ik, maar heb geen koorts en hoesten wordt al minder.
En als ik nu adem haal, gaat het zonder piepen en rochelen.
Er zat me toch een slijm, werd soms wakker van mezelf.
Met als hoogtepunt "bedaank fur die Blumen"quote:Op zondag 24 april 2011 11:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wel op tijd wakker 'Voor de stad & de wereld'!
Eindelijk door de overgang!quote:
Heb je nog wat eieren in de zak voor de paashaas?quote:
Ik geloof dat ik er nog wat reserve-eitjes hebquote:Op zondag 24 april 2011 14:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je nog wat eieren in de zak voor de paashaas?
In de vriezer?quote:Op zondag 24 april 2011 14:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er nog wat reserve-eitjes heb
Ik heb liever het kippetje dan het ei!quote:
Chickiesquote:Op zondag 24 april 2011 14:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb liever het kippetje dan het ei!
Visquote:
quote:
Doen jullie ook echt Grieks easteren?quote:Op zondag 24 april 2011 16:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Christos Anesti ! Prettige Paasdagen !
Nee ! The Horror !quote:
Eeew eeeew!!! Dan toch maar gewoon een eitje!quote:Op zondag 24 april 2011 16:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee ! The Horror !![]()
dan moet je paassoep vretenmet orgaanvlees
![]()
De belangrijkste paasmaaltijd (op Paaszondag) is van oudsher een gelegenheid om het slachten van een lam of geit, en deze soep is ontworpen om de overgebleven delen te gebruiken, zodat er niets ging naar afval. Deze soep wordt bereid op Paaszaterdag en gegeten aan de snel na middernacht kerkdiensten te breken. Traditioneel wordt de soep op laag vuur om te koken voor zijn vertrek naar de kerk, en gegeten op terugkeer. Het recept bevat ingrediënten die we gebruiken in Griekenland. Voor andere versies, zie de links hieronder het recept.
Cook Tijd: 2 uur, 20 minuten
Totale tijd: 2 uur en 20 minuten
Ingrediënten:
Ongeveer 2 kilo lamsvlees slachtafval (lever, hart, longen en andere organen)
Darmen van 2 lammeren
sap van 2 citroenen
1 ui, fijngesneden
5-6 groene uien, fijngehakt
1 / 3 kopje olijfolie
2-3 eetlepels verse dille, fijngehakt
2 koppen van Romeinse sla, goed gewassen en fijngesneden
zeezout
versgemalen zwarte peper
2 eetlepels van korte korrel rijst, goed afgespoeld
----------
VOOR DE avgolemono (ei-citroensaus)
sap van 2 citroenen
3 eieren op kamertemperatuur, gescheiden
1 eetlepel water
Geen idee, maar ik vind het heerlijk!!! Zo door tot aan de kerst en dan langzaamaan beter!!quote:Op zondag 24 april 2011 16:37 schreef mootie het volgende:
Ben ik de enige die er na een uurtje in de zon al helemaal klaar mee is?
Getverdemme!! Hier hebben ze iets dat noemen ze tripes, ook gemaakt van orgaanvlees. Ik ga er werkelijk van over mijn nek!quote:Op zondag 24 april 2011 16:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee ! The Horror !![]()
![]()
De belangrijkste paasmaaltijd (op Paaszondag) is van oudsher een gelegenheid om het slachten van een lam of geit, en deze soep is ontworpen om de overgebleven delen te gebruiken, zodat er niets ging naar afval. Deze soep wordt bereid op Paaszaterdag en gegeten aan de snel na middernacht kerkdiensten te breken. Traditioneel wordt de soep op laag vuur om te koken voor zijn vertrek naar de kerk, en gegeten op terugkeer. Het recept bevat ingrediënten die we gebruiken in Griekenland. Voor andere versies, zie de links hieronder het recept.
Ingrediënten:
Darmen van 2 lammeren
sap van 2 citroenen
1 ui, fijngesneden
1 / 3 kopje olijfolie
zeezout
versgemalen zwarte peper
----------
sap van 2 citroenen
1 eetlepel water
quote:Op zondag 24 april 2011 18:20 schreef remlof het volgende:
Zo, werk zit er weer op voor vandaag
*biertje pakt
Hier thuis in de zon vind ik het ook te warm en ik had geen zin om het strand op te zoeken, dus in de schaduw was het prima toeven. Mijn Millenium 2 uitgelezen en een dutje gedaanquote:Op zondag 24 april 2011 16:37 schreef mootie het volgende:
dan moet je in Spanje wonen....quote:Op zondag 24 april 2011 16:37 schreef mootie het volgende:
Ik ben er vorig jaar zomer ook en dagje geweest en vond het ook leuk en het weer helpt er helemaal aan mee.quote:Op zondag 24 april 2011 20:32 schreef Soury het volgende:
Te veel Anniebabs in VolendamWat een drukte maar wel leuk !!!
Klinkt erg lekker! Orgaanvlees is sowieso top. Niet besteed aan de verwende Kaaskoppen, maar in Frankrijk gewoon algemeen erkend als delicatesse!quote:Op zondag 24 april 2011 16:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee ! The Horror !![]()
![]()
Ingrediënten:
Darmen van 2 lammeren
sap van 2 citroenen
1 ui, fijngesneden
1 / 3 kopje olijfolie
zeezout
versgemalen zwarte peper
----------
sap van 2 citroenen
1 eetlepel water
Ja hoor. Ik woon in Frankrijk en zelfs de honden weigeren het te vreten! Het wordt nog steeds aangeboden als een delicatesse maar er is bijna niemand die het eet!quote:Op zondag 24 april 2011 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klinkt erg lekker! Orgaanvlees is sowieso top. Niet besteed aan de verwende Kaaskoppen, maar in Frankrijk gewoon algemeen erkend als delicatesse!
Nou, ik weet natuurlijk niet waar je precies woont, maar als je ergens in de province in een plaatselijk auberge gaat eten kun je nog lekker van een traditioneel bereide koeienpens genieten.quote:Op zondag 24 april 2011 22:42 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik woon in Frankrijk en zelfs de honden weigeren het te vreten! Het wordt nog steeds aangeboden als een delicatesse maar er is bijna niemand die het eet!
Zou ik soms best wel eens willen ja.quote:Op zondag 24 april 2011 22:20 schreef mootie het volgende:
Ik ben een verwende kaaskop.![]()
Waren we allemaal maar zo cool als les Francais.
Waar en wanneer was je voor het laatst in Frankrijk????quote:Op zondag 24 april 2011 23:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, ik weet natuurlijk niet waar je precies woont, maar als je ergens in de province in een plaatselijk auberge gaat eten kun je nog lekker van een traditioneel bereide koeienpens genieten.
Pietje heeft toch juist weinig haar.quote:Op maandag 25 april 2011 00:47 schreef mootie het volgende:
Ik heb het vermoeden dat ons Pietje harig is, maar het kan zijn dat feestboek tegen me liegt.
Maar het is zijn verhaardag!quote:Op maandag 25 april 2011 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pietje heeft toch juist weinig haar.
Want ik moet altijd nog rijdenquote:Op maandag 25 april 2011 01:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je erbij was geweest had jij die gekregen
Waar ik ook ben, ik ben altijd het Bobjequote:Op maandag 25 april 2011 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je met mij buiten Arnhem bent wel ja
Slaap ze, droom niet over ingewanden.quote:Op maandag 25 april 2011 01:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kon ''Tante Ronald'' weer niet van je afblijven ?![]()
slapies doen![]()
![]()
Trouwen?quote:Op maandag 25 april 2011 01:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar ik ook ben, ik ben altijd het Bobje
Autorijden <3quote:Op maandag 25 april 2011 03:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja
Ik heb een wrak waar ik eens een nieuwe accu voor moet kopen
Ik zeg niksquote:Op maandag 25 april 2011 03:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb de slappe lach. Ik lakte de nagels van 1 van sp3cs handen en het is net een vrouwenhandje.
Whahahahah
Dat jij dat mag @@quote:Op maandag 25 april 2011 03:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb de slappe lach. Ik lakte de nagels van 1 van sp3cs handen en het is net een vrouwenhandje.
Whahahahah
Nice!quote:
Ik lijd altijd in stiltequote:Op maandag 25 april 2011 03:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nice!
Ik hoor net dat mijn vriendje 3/4 dagen van te voren weet dat ik ongesteld word.
Het wordt steeds gekker.
Geen tv aangehad vandaagquote:Op maandag 25 april 2011 03:29 schreef remlof het volgende:
Was er nog een goed programma op tv vanavond dat ik terug moet kijken?
Ik heb gisteravond de "rozegeur en wodka lime" marathon gekeken op RTL Lounge totdat ik erbij in slaap viel
Daar hebben ze toch films voor uitgevonden?quote:Op maandag 25 april 2011 03:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar hey ik heb een nieuwe, hij *moet* aan!
Ik ga wel die docu over het zonnestelsel kijken die op Ned2 was tijdens het voetbalquote:Op maandag 25 april 2011 03:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch films voor uitgevonden?
Ik weet zelf niet eens wanneer ik het word, op een gegeven momenrt denk ik he, moet ik het ik het niet weer eens worden...quote:
Ik Moots zegt ,,,quote:Op maandag 25 april 2011 03:36 schreef mootie het volgende:
Trusten!
Lies, doe de teennageltje ook, lekker rood
quote:
Thanxquote:
Geen idee....Omdat het commerciële onzin is misschienquote:Op maandag 25 april 2011 11:17 schreef Copycat het volgende:
Laysa, vraagje!
Op mijn dagkalender staat bij vandaag 'Easter Monday (except Scotland)'. Waarom doet Schotland niet mee met de rest van het UK?
Jaja, Google is your friend, Wikipedia your lover, maar dat is zooo gemakzuchtig.
Doe dat! Nu wil ik het weten ook, zonder andere hulplijnen.quote:Op maandag 25 april 2011 11:19 schreef Laysa het volgende:
Geen idee....Omdat het commerciële onzin is misschien![]()
Ik zal het morgen aan mn moeder vragen...misschien heeft zij een plausibel antwoord
Ze doen er gewoon niet aan...wel aan goede vrijdagquote:Op maandag 25 april 2011 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe dat! Nu wil ik het weten ook, zonder andere hulplijnen.
Je hebt geWiki'd.quote:Op maandag 25 april 2011 11:23 schreef Laysa het volgende:
Ze doen er gewoon niet aan...wel aan goede vrijdag
Auw...nou dat doet pijnquote:Op maandag 25 april 2011 11:25 schreef Copycat het volgende:
Voor straf duik ik weer terug de hangmat in. Dat zal je leren!
Ik ga straks naar familie!quote:Op maandag 25 april 2011 11:45 schreef Toverheks het volgende:
veel plezier iedereen vandaag ik ga ook lekker naar een verjaardag op de tuin dus heerlijk buiten vandaag.
Om 16:00 uur toch pas? Tenminste, die in mijn buurt.quote:Op maandag 25 april 2011 14:36 schreef mootie het volgende:
En de AH is gewoon open, dus boodschappen!
Dat dan weer wel, ik ben nog niet weg.quote:Op maandag 25 april 2011 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om 16:00 uur toch pas? Tenminste, die in mijn buurt.
Doe mijn mama de groeten! Die shopt daar ook.quote:Op maandag 25 april 2011 14:39 schreef mootie het volgende:
Dat dan weer wel, ik ben nog niet weg.Leenderweg
Doe ik, ik zwaai ook nog steeds braaf naar je kapster.quote:Op maandag 25 april 2011 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe mijn mama de groeten! Die shopt daar ook.
Misschien heeft je moede, net als ik, de hele dag huilend onder de dekens gelegen omdat je Moederdag vergeten bentquote:
Ghe ghe, moederdag is toch altijd in meiquote:Op maandag 25 april 2011 21:25 schreef mootie het volgende:
Deis! Ik dacht even dat ik heel veel punten had verloren, maar het is pas op 8 mei
Dat weet ik toch helemaal niet, ik zie dat het in de buurt komt als ik tijdens de boodschappen moederdagboeketten zie staanquote:Op maandag 25 april 2011 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ghe ghe, moederdag is toch altijd in mei
Zolang die boeketten nog in de winkel staan ben jij nog niet te laatquote:Op maandag 25 april 2011 21:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat weet ik toch helemaal niet, ik zie dat het in de buurt komt als ik tijdens de boodschappen moederdagboeketten zie staan
Prima, maar ik zou voor Bazinnetje gaan.quote:Op maandag 25 april 2011 22:01 schreef Deisyy het volgende:
En het kostte me niet eens veel moeite!
Ben ik nu baas?
Ook goed, dan pak in mijn zweepje erbijquote:Op maandag 25 april 2011 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Prima, maar ik zou voor Bazinnetje gaan.
Misschien een idee om alvast een kaartje te regelen via kaartjesturen.nl ofzoquote:Op maandag 25 april 2011 22:10 schreef mootie het volgende:
Dus nu heb ik nog 2 weken om niet te vergeten om te bellen op 8 mei...... zucht.
quote:Op maandag 25 april 2011 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook goed, dan pak in mijn zweepje erbij
Die 2 combineren overigens ook wel lekker!quote:Op maandag 25 april 2011 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het er maar druk mee.
Bunnypakje net uitgetrokken en nu mijn zweepje alweer tevoorschijn gehaald
Ik zal het onthouden voor volgend jaar, maar toch lijkt het me moeilijk om zo'n zweepje vast te houden met mijn bunny-handjesquote:Op maandag 25 april 2011 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Die 2 combineren overigens ook wel lekker!
Huh? Hoor je iemand hier dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
Ton vraagt zich af waar ik ben? Kan haar wel horen maar kan niet inloggen.
Chanel, je zit in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
Ton vraagt zich af waar ik ben? Kan haar wel horen maar kan niet inloggen.
Is dit de laatste!?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon een lekker ijsje op de laatste warme avond voorlopig
Precies op tijdquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Neh, vrijdag ofzo wordt het weer mooi.
Thanx, vanaf donderdag schakel ik weer inquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Pietje! Top 500 van de jaren '90 op Q!!![]()
![]()
Oh en gefeli met je verjaardag nog enzo![]()
![]()
Ik mag geen ijs, doet op buikje kloppen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon een lekker ijsje op de laatste warme avond voorlopig
Na ja, troost je, ik mag het ook niet.quote:
Eigenlijk is het alleen op de slaapkamer te warm, de rest is yummie!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Na ja, troost je, ik mag het ook niet.
Maar het is dus echt wel benauwd hier, zelfs met alles open. Ik vind het niet verkeerd dat de temperatuur even daalt.
Vind het wel lekker als het even twee dagen doorwaait.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigenlijk is het alleen op de slaapkamer te warm, de rest is yummie!
Een emmertje wit, bij de Gammaquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
In een opwelling besloot ik net mijn gang te gaan verven, had nog een emmer lime verf staan en ik vond het helemaal leuk. Nu ben ik bijna halverwege, geen zin meer en vind ik de kleur opeens stom.
Leuk, impulsief.
Nu afmaken hoor. Staat vast mooi als het klaar is, en helemaal niet stomquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
In een opwelling besloot ik net mijn gang te gaan verven, had nog een emmer lime verf staan en ik vond het helemaal leuk. Nu ben ik bijna halverwege, geen zin meer en vind ik de kleur opeens stom.
Leuk, impulsief.
Als je weer eens zo'n opwelling krijgt, DOE HET NIET !!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
En nu valt het nog meer op dat het houtwerk ook wel een likje wit kan gebruiken.
En als ik daar aan toegeef moet ik gelijk mijn hele huis witten.
Bah.
Ja ik kan niet halverwege stoppen nee. Dat zou helemaal beroerd staan. Ik schenk wel een wijntje in, misschien dat ik er dan wat meer lol in krijg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu afmaken hoor. Staat vast mooi als het klaar is, en helemaal niet stom
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je weer eens zo'n opwelling krijgt, DOE HET NIET !!!
Mijn leven hangt aan elkaar van spontane opwellingen. Misschien tijd voor een lekker gek en pittig kapsel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:23 schreef Laysa het volgende:
ik ben blij dat ik nooit van die opwellingen heb
Doe maar nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn leven hangt aan elkaar van spontane opwellingen. Misschien tijd voor een lekker gek en pittig kapsel.
Ik ga weer verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |