Inderdaad, heel onsympathiek en ze verliest hier nog meer krediet mee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dan krijg je inderdaad Mo taferelen. Die een jong mannetje laat stikken voor een kwal als Maik die ze over een paar weken weer zal zien. Dat kleine manneke (Petekind) heeft zijn tante waarschijnlijk langer niet gezien. Ieder mens met gevoel zou voor het kind kiezen....
Mo huilt om niks, dus zal het wel om niks gaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:17 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Inderdaad, heel onsympathiek en ze verliest hier nog meer krediet mee.
Waarom was Mo nu weer aan het huilen, weet iemand dat?
Dat was een leuk interview idd, leuke vrouw heeft hijquote:
Tuurlijk gaat het om niks, maar haar lezing (aldus Karim) is dat ze al die mensen mist die al weg zijn. Wat een gelul !! Jo kwam nog maar net terug uit de exitgang en je kon duidelijk horen dat ze tot 2x toe tegen Geer zei dat "haar top" in 2 weken naar huis was gestuurd en dat hij dat niet had. Haar top (!) want het gaat natuurlijk weer om haarzelf en ondertussen ging ze niet "dag Laura" (o.i.d.) schreeuwen naar de vertrekkende Lau zoals ze daar altijd doen bij een exit. Egoīstisch kreng vind ik haar nog steeds (en steeds meer).quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:20 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Mo huilt om niks, dus zal het wel om niks gaan
Het lijkt alsof Sharon helemaal geen zin heeft in een pup opvoeden. Het is gewoon erg veel werk en zij is er het liefst zo min mogelijk mee bezig lijkt wel. Ze denkt dat 'in de bench proppen' de oplossing is voor elk probleem.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:21 schreef Diamonds28 het volgende:
Oh sharon weet wel hoe het moet als ze orders uitdeelt over seggie maar als ze het zelf moet doen is ze er er te beroerd voor!!!!
ja die huilt overal om, dat zijn we wel gewend ondertussen he?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:26 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Hoi Stability, er is niet veel gebeurd, ja Mo heeft weer gehuild, dat was het wel.
allemaal jankwijven daarquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:26 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Hoi Stability, er is niet veel gebeurd, ja Mo heeft weer gehuild, dat was het wel.
hoe krijgen ze dat zooitje bijmekaar gezocht he? niet te geloven gewoonquote:
Ik weiger te geloven dat dit een afspiegeling van de samenleving isquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:27 schreef Stability het volgende:
[..]
hoe krijgen ze dat zooitje bijmekaar gezocht he? niet te geloven gewoon
Is nog niet bekend of Sharon Secredo echt mee zal nemen toch??quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:25 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Het lijkt alsof Sharon helemaal geen zin heeft in een pup opvoeden. Het is gewoon erg veel werk en zij is er het liefst zo min mogelijk mee bezig lijkt wel. Ze denkt dat 'in de bench proppen' de oplossing is voor elk probleem.Nou ja, ze heeft straks gelukkig een boek 'pup opvoeden voor dummies'.
nou dat weiger ik ook..ik zie in het echte leven alleen jankende kleutertjes en peutertjes, geen jankende hysterische vrouwen van 30quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat dit een afspiegeling van de samenleving is
Maak je alsjeblieft geen zorgen..... Mijn hart zou huilen voor Nederland.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat dit een afspiegeling van de samenleving is
Ik begrijp telkens wel dat zij als eerste mag zeggen of ze hem wil en ze heeft ook al aan thuis gevraagd of ze alsjeblieft de pup mee mocht nemen. Maar of het echt doorgaat is nog niet zeker.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:28 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Is nog niet bekend of Sharon Secredo echt mee zal nemen toch??
Ik ken ook geen enkele volwassene die zoveel jankt en aandacht vraagt. Ze wil er aandacht mee want ze heeft ook wel eens liggen janken op bed en kijkt dan omhoog door het raam of iemand haar wel ziet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:29 schreef Stability het volgende:
[..]
nou dat weiger ik ook..ik zie in het echte leven alleen jankende kleutertjes en peutertjes, geen jankende hysterische vrouwen van 30
doe ik ook niet maar het moet toch niet zo moeilijk zijn om een stel interessante boeiende personen bij elkaar te casten?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:30 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Maak je alsjeblieft geen zorgen..... Mijn hart zou huilen voor Nederland.
Ik denk dat het juist met casten fout is gegaan, les voor de eventuele volgende RLSquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:32 schreef knagsje het volgende:
[..]
doe ik ook niet maar het moet toch niet zo moeilijk zijn om een stel interessante boeiende personen bij elkaar te casten?
ze hadden toch lering kunnen trekken uit 6 BB's??quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:33 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist met casten fout is gegaan, les voor de eventuele volgende RLS
Bootje van Gerard???quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:33 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Bootje Abramovic 1.2 Miljard
Die interessante personen moeten dan net wel zin hebben om zich voor zo'n drol van een programma te lenenquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:32 schreef knagsje het volgende:
[..]
doe ik ook niet maar het moet toch niet zo moeilijk zijn om een stel interessante boeiende personen bij elkaar te casten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |