Okéquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:28 schreef Complexiteit het volgende:
Iets studiegerelateerd, of schrijven-gerelateerd.
Zeg.... Dat jij even je mond gaat houdenquote:
Tja, ik zou ook geen aardbeien gaan plukkenquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:43 schreef Complexiteit het volgende:
Mja hij heeft een punt. Meeste werk voel ik me inmiddels (stiekem) wel te goed voor
Ligt dat dan aan jou of aan het werk dat je kan krijgen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:43 schreef Complexiteit het volgende:
Mja hij heeft een punt. Meeste werk (dat ik kan krijgen) voel ik me inmiddels (stiekem) wel te goed voor
Allebei. Ik heb er maar weinig ruimte voor, dus enige fatsoenlijke baan valt af omdat die er niet zijn voor vier uur in de week.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ligt dat dan aan jou of aan het werk dat je kan krijgen?
Ik denk dat er weinig studenten zijn die mijn bijbaan zouden afslaan.
Edit: als ze er geschikt voor zijn althans.
Ik kan gelukkig de meeste tijd van mijn werktijd slapen, dat maakt het makkelijk te combineren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:28 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Allebei. Ik heb er maar weinig ruimte voor, dus enige fatsoenlijke baan valt af omdat die er niet zijn voor vier uur in de week.
Klopt, als het nodig is, is het nodig, en ik heb ook bijna zes jaar zo'n soort bijbaan gehad, maar vind dat nu wel mooi geweest. Of het is iets fatsoenlijks, of niets. Ik heb dan wel de luxe dat het dus geen absolute noodzaak is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:34 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb tot voor kort aan de McDrive gewerkt en ik ben er trots op.
Van eergevoel kan je geen eten kopen of de huur betalen.
Oh dat snap ik heel goed, dat je op een gegeven moment een bijbaan wil die meer bij je studie en manier van denken past. Ik werk nu niet (ook geen noodzaak gelukkig, en er hebben andere dingen prioriteit nu) maar als ik weer ga werken wil ik ook absoluut een baan die in de richting van mijn interesses ligt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:39 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Klopt, als het nodig is, is het nodig, en ik heb ook bijna zes jaar zo'n soort bijbaan gehad, maar vind dat nu wel mooi geweest. Of het is iets fatsoenlijks, of niets. Ik heb dan wel de luxe dat het dus geen absolute noodzaak is.
Even doorzetten, over een tijdje ben je er vanaf.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:43 schreef automatic_ het volgende:
Pff... Ik heb net iets aan testtheorie gedaan en ik ben nu al weer moe
Ik hoop hetquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Even doorzetten, over een tijdje ben je er vanaf.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:43 schreef Complexiteit het volgende:
Mja hij heeft een punt. Meeste werk (dat ik kan krijgen) voel ik me inmiddels (stiekem) wel te goed voor
Ik mis het woordje "te"quote:
Mja, dat is ookquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:20 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel verTis nogal relatief.
Lijkt me sterk dat dat de aula is aangezien er in de aula geen tafels zijn. Wordt lastig je toets maken zonder tafelsquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:38 schreef daankes het volgende:
Vraagje voor de ervaren mensen van de Uni,
waar de HELL is lokaal/gebouw AZ?
Is dat gewoon de aula in C ofzo?
Moet daar namelijk heen voor herkansing schrifelijke vaardigheden. Heb dat vorig jaar al gehaald bij rechten studie (staat zelfs bij study results), maar ze besloten me op het laatst toch maar geen vrijstelling te geven omdat ik het ingeleverde werkstuk van vorig jaar niet meer had -.-
Ik vroeg me serieus al een tijd af wat dat voor een bouwval was en of het nog gebruikt werd..quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:56 schreef automatic_ het volgende:
Jup, Academia gebouw
Je moet dan vanaf de Bieb richting D > M lopen (en verder) en dan loopt je er langs. Zeg maar als je richting de Subway en AH loopt.
http://www.tilburguniversity.edu/nl/contact/campus-map/academia/
Haha, bij dezequote:Op woensdag 18 mei 2011 22:00 schreef Two het volgende:
[..]
Ik vroeg me serieus al een tijd af wat dat voor een bouwval was...
Maandag heb ik ontwikkelingsleer. Een week later pas ontwikkelingsstoornissen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:00 schreef automatic_ het volgende:
Heb je eerst ontwikkelingsleer of -stoornissen?
Daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is ontwikkelingsleer een beetje te doen dat je nog weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |