Ik ga dan naar http://books.google.com/ en tik "Communication from the Commission to the European Parliament" in.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:53 schreef Complexiteit het volgende:
Gloeimuis?
Kun je me misschien even helpen?
Ik heb als bron een Communication from the Commission to the European Parliament, the Council and the Committee of the regions.
help! geen idee hoe ik dat in een noot moet zetten
Nouja, k zt te denken aan:
Communication from the Commission to the European Parliament 2007, p. 7.
Goede tip, bedanktquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik ga dan naar http://books.google.com/ en tik "Communication from the Commission to the European Parliament" in.
Dan zou het ook het Tilburg University topic moeten zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:37 schreef HomoSaabiens het volgende:
Moet Faculteit Rechtsgeleerdheid in de OP niet worden aangepast naar Law School?
Jij hebt deze TT gemaakt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan zou het ook het Tilburg University topic moeten zijn.
UvT 4-evah
Wat een kreng is het ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nouja zeg
Dat ga ik tegen je moeder zeggen!
Ahhhh! Wat een stommerd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja he
Hij pest me ook altijd op Skype.
*Huil*
Wat zeg je?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:12 schreef GlowMouse het volgende:
Studenten die niet stil kunnen zijn tijdens een college
Studenten die niet stil kunnen zijn als je ze daarom vraagt
Zo te horen zat je ook bij ELS.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:12 schreef GlowMouse het volgende:
Verplichte colleges
Inadequate aanwezigheidscontrole bij verplichte colleges
Colleges waarin de pauze begint om xx:20, en duurt tot xx:45
Studenten die protesteren als je voorstelt om toch maar om xx:35 verder te gaan, omdat ze toch niet eerder thuis zijn als het college eerder is afgelopen
nu weet je wie ik benquote:Op woensdag 27 april 2011 16:40 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Zo te horen zat je ook bij ELS.
Ik heb studenten tot stilte gemaand en vanmorgen voorgesteld om 11.35 verder te gaan.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:43 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Heb je een keer iets gezegd of gevraagd aan McManus?
Oke. Allebei niet meegekregen dus ik heb geen idee wie je bentquote:Op woensdag 27 april 2011 16:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik heb studenten tot stilte gemaand en vanmorgen voorgesteld om 11.35 verder te gaan.
Volgende keer beter!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:46 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Oke. Allebei niet meegekregen dus ik heb geen idee wie je bent
Wie weet.quote:
Niet eerder thuis als het college eerder is afgelopen?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:12 schreef GlowMouse het volgende:
Verplichte colleges
Inadequate aanwezigheidscontrole bij verplichte colleges
Colleges waarin de pauze begint om xx:20, en duurt tot xx:45
Studenten die protesteren als je voorstelt om toch maar om xx:35 verder te gaan, omdat ze toch niet eerder thuis zijn als het college eerder is afgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |