quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
omdat je zo graag wil
[ afbeelding ]
nee, want ik zie hem staanquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:01 schreef Dakotamu het volgende:
jullie mogen mij wel ff afzeiken, want ik blijkbaar te dom om smileys te vinden hier
Zij natuurlijk niet, dat doet de redactie om ons streamers te klieren, zodat wij streamers ons kunnen ergeren en zodat er over het programma wordt gesproken.quote:
In mijn omgeving praat ik er met niemand over...quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:02 schreef danilel het volgende:
[..]
Zij natuurlijk niet, dat doet de redactie om ons streamers te klieren, zodat wij streamers ons kunnen ergeren en zodat er over het programma wordt gesproken.
langs het knopje invoeren staat 1 smiley... klik erop en voilaquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:03 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
lol ja, ik heb![]()
![]()
![]()
, maar omdat ik die typ, is er geen lijstje ofzo?
jawel hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:03 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
lol ja, ik heb![]()
![]()
![]()
, maar omdat ik die typ, is er geen lijstje ofzo?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:01 schreef Dakotamu het volgende:
jullie mogen mij wel ff afzeiken, want ik blijkbaar te dom om smileys te vinden hier
moet zeggen, heb ze in chrome nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
langs het knopje invoeren staat 1 smiley... klik erop en voila
je kan het hem ook gewoon afleren door te negeren, de mijne heeft het 1 week gedaan en het was klaar.... heeft alleen nooit een bench gehadquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:04 schreef Je_Psychiater het volgende:
En Segredo blaft zich weer de longen uit het lijf. Och wat waren onze dierenvrienden blij met het hondje. Ik merk niks van de zogenaamde dierenliefde. Hij jonge beestje wordt behandeld als een paard door Sharon, als het al aandacht krijgt.
heb ik ook (en op fok! uitstaan) dus moet wel kunnen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:05 schreef Dakotamu het volgende:
ah ok, ik heb geen smiley naast 'invoeren', ff abp checken dan ofzo
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet zeggen, heb ze in chrome niet
overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:04 schreef Je_Psychiater het volgende:
En Segredo blaft zich weer de longen uit het lijf. Och wat waren onze dierenvrienden blij met het hondje. Ik merk niks van de zogenaamde dierenliefde. Hij jonge beestje wordt behandeld als een paard door Sharon, als het al aandacht krijgt.
sorry moet erg lachen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
Het wordt tijd dat ze Segredo daar weghalen en aan een echte hondeliefhebber meegeven, die wat meer verstand van pups heeft. Als zwerfhond heeft zo'n beest nog een beter bestaan.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
Het wordt tijd dat ze Segredo daar weghalen en aan een echte hondeliefhebber meegeven, die wat meer verstand van pups heeft. Als zwerfhond heeft zo'n beest nog een beter bestaan.
dat dus, zo slecht heeft het beestje het niet, hij heeft alleen 4 baasjes en dat werkt nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |