let's have some FUN!!!
quote:if (posts=>3000){return geen newbie?}
Op dinsdag 18 juni 2002 14:32 schreef Vampier het volgende:
Dag ik ben Vampier en hoop nog veel postings te mogen doen op dit mooie forum. Ik voel het als een voorrecht om hier te mogen posten en hoop ook aan zinvolle discussies deel te nemen.
o ja en een: "bla"
lang leve de cro-mags.
Nick : MetalMaupio
Name : Maurice
Hobbys : Heavy Metal/lui zijn/ autootjes sleutelen
Bhorka's the name, enne, vraag maar wat je wil weten enzow
quote:Precies
Op dinsdag 18 juni 2002 14:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hallo, ik ben Toffe_Ellende en ik doe de gemiddelde Fokker na. "blablablaFortuynblablablakut-marokkanenblablablablagezeikgezeikblblablablabalablaYVONNE!?blblbalblablablaneuken??blbalablalablabla"o ja en een: "bla"
Ik ben ook een newbie
Ik lees nu al bijna een jaar fanatiek fok en vond het nu maar eens tijd worden eens te gaan posten
quote:Hmmmmmm.... Verwarring...
Op donderdag 20 juni 2002 10:48 schreef wolliewobbel het volgende:
Hee hoi iedereenIk ben ook een newbie
Ik lees nu al bijna een jaar fanatiek fok en vond het nu maar eens tijd worden eens te gaan posten
quote:Oeps, foutje
Op donderdag 20 juni 2002 10:54 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Hmmmmmm.... Verwarring...
Volgens je profiel ben je een man, maar toch wel groepsleidster? ipv groepsleider?
quote:Hoi meneer e. Heb je nog wat lesbies voor me? he eh
Op donderdag 20 juni 2002 12:02 schreef Myster_E het volgende:
Hoi iedereen die dit leest, ik ben Myster_E, aangenaam.
quote:HA, ik mag nog een week newbie zijn
Op dinsdag 18 juni 2002 14:35 schreef Sjaakman het volgende:[..]
if (posts=>3000){return geen newbie?}
Hallo ik ben Blieblie, ik ben MAN, en heb deze klote naam genomen omdat al mijn eerdere internetnicks bezet waren, en ik uit baldadigheid begon met: bla, boe, bleu, blieblie en voila de laatste was vrij....
Allemaal goed onthouden, ik ben MAN
*Lach mezelf uit*
OK, had ff dit moment van zelfrelativering nodig
'k ben 18 jaar, Belg , internetverslaafd en nog steeds mannelijk. Ja sorry, maar ik heb een trauma opgelopen tijdens de jaarlijkse stel-uzelf-voor-dagen op school, en heb er sindsdien geen zin meer in
Greetz
quote:Mensen met een url als nick worden meestal vrij snel geband, want sjah Fok! is geen commerciele instelling!!
Op woensdag 03 juli 2002 20:38 schreef Nokiaringtone.org het volgende:
Ik hoef niet voorgesteld te worden denk ik*Lach mezelf uit*
'k ben 18 jaar, Belg
, internetverslaafd en nog steeds mannelijk. Ja sorry, maar ik heb een trauma opgelopen tijdens de jaarlijkse stel-uzelf-voor-dagen op school, en heb er sindsdien geen zin meer in
Greetz
quote:OK dan ff opnieuw met een andere naam
Op woensdag 03 juli 2002 20:45 schreef blieblie het volgende:[..]
Mensen met een url als nick worden meestal vrij snel geband, want sjah Fok! is geen commerciele instelling!!
Door Nokiaringtone.org - woensdag 03 juli 2002 20:38
--------------------------------------------------------------------------------
Ik hoef niet voorgesteld te worden denk ik
*Lach mezelf uit*
'k ben 18 jaar, Belg , internetverslaafd en nog steeds mannelijk. Ja sorry, maar ik heb een trauma opgelopen tijdens de jaarlijkse stel-uzelf-voor-dagen op school, en heb er sindsdien geen zin meer in
Greetz
Ik lees Fok altijd op m'n werk en aangezien het hoogseizoen nog slaapt, heb ik veeeeeel tijd over. Nu ook weer, lekker een paar uur eerder naar huis:)
Maastricht, bijna 21 ), eeuh comediant (te erg zegt men) maar ik kom gezellig hier fokken!
Ja ik had wat op
quote:Das te hopen ja, dat je wat op had!
Op dinsdag 09 juli 2002 13:32 schreef webwatcher het volgende:
Well, nice to meet you to!Maastricht, bijna 21
), eeuh comediant (te erg zegt men) maar ik kom gezellig hier fokken!
Ja ik had wat op
![]()
Maar nu ga ik weer verder onzinnig doen .. doei...
nou ja... fetcher, 21, rotterdam en niet single
quote:ow ja, ik fok al sinds 1999 (andere nick die verdacht veel lijkt op deze
Op zaterdag 20 juli 2002 15:05 schreef fetcher het volgende:
hallo ik ben fetcher, 21 jaar en ik doe een kip na:
TOK TOK TOK TOK!nou ja... fetcher, 21, rotterdam en niet single
fotoboek.. http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=32064
Ik kom hier maar net kijken, en ik heb het nu al aan de stok met Danny de Administrator.. Check Brainpower Dis topic maar...
Verder hoop ik hier zonder enige problemen een leuke tijd t hebben, ik kom in prncipe van Gameforum, maar dat sfeertje wat daar hangt werd ik zat, dus kom ik maar hier om mijn gedachtes en uitbarstingen te uiten...
Mzzzls...
Hoop op leuke topics, en zo nieuwbie ben ik ook niet... zit al zo'n 5 jaar op het internet...
Ik zou dit echt VRESELIJK graag willen weten.
Ik ben Rorik en vast nog een newbie. Hallo, even voorstellen..
Ook bijna zelfde idee, maar ach ik moet altijd 1000x m`n naam zeggen voordat iemand het kan onthouden dus bij deze nog een keertje voorgesteld
Hallooooooooooooo bovenstebeste mensen!
Ik ben Richard! Of Tekknomancer of kortweg: Tekkie
Ik kom hier op aanraden van iemand en heb het nu al naar mijn zin! Het ziet er meteen al wreed uit!
Mocht je vraagjes hebben over zoals wat voor kleur haar ik heb of hoe ik mij voelde toen ik naakt geboren werd en dat ik aangeken werdt door 10 ogen, stel ze gerust hoor!
Verder ach.... Hatsaflatsaaaaaa! Ik ga het hier vet wreed naar mijn zin maken!
LOL
quote:dat wou ik net zeggen...
Op dinsdag 18 juni 2002 14:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hallo, ik ben Toffe_Ellende en ik doe de gemiddelde Fokker na. "blablablaFortuynblablablakut-marokkanenblablablablagezeikgezeikblblablablabalablaYVONNE!?blblbalblablablaneuken??blbalablalablabla"o ja en een: "bla"
Groetjes xxx
Ben nieuw hier, maar ook weer niet. Kwam hier jaren geleden tijdens BB1, weet alleen niet eens meer met welke nick.
Ben (wanneer ik daar tijd voor heb) een regular op GoT. Mijn werk is mijn hobby, en mijn hobby is mijn werk. Nee ik wil geen projectleider worden, laat mijn maar lekker Nerd zijn.
1 vrouw & 2 golden girls en jullie weten al weer meer dan genoeg.
BUGOUT!
Groeten.....
Ik ben dus Anita, wat ook mijn nickname is hier.. Ben namelijk niet zo creatief in het bedenken van namen enzo.
Maar okeej, Anita heet ik, ben 19 jaar.. En zit hier dankzij mn lieve vriendje..
Ik ga dit jaar met HBO Pedagogiek beginnen, na een jaar PABO te hebben gedaan..
Ik hoop dat ik hier een beetje mijn (on)zinnige dingen kwijt kan..
M'n nick is dus markiezaat en kom uit het landelijk gelegen pittoreske bourgondisch stadje Bergen op Zoom.
Ik run ook een zeer goedlopend forum voor/over Bergen op Zoom. Te bezichtigen op: http://www.markiezaat.com/forum
Marcel says Hi to everyone on this forum.
Na hier een jaar te hebben gelurkt heb ik dan maar een id aangemaakt.
Jullie horen nog van me !!
Ik ben Frozen, in het dagelijks leven ook wel beknd onder de naam Jeroen. De naam komt af van een liedje van type O Negative, genaamd Toolate:frozen.
Ik ben 22 jaar, woon in buurt van Alkmaar, speel basgitaar in 3 bands.
Al een tijdej kijk ik mee op fok! en vind het wel eens tijd worden dat ik maar eens mee ga doen in de discussies...
ik had me volgens mij al eerder aangemeld maar kon nie vinden
Ik ben Jen en woon in Groningen, 17 jaar...etc
Verslaafd aan muziek, vooral jazz, speel gitaar, schrijf ook nog gedichten en ben een nerd die digibeet is.
dat was het wel weer
Ingrid, 31 uit Rotterdam. Ja oud he...maar voel me meestal 9 ofzo.
Post niet heel veel, druk druk druk maar lees met veel plezier.
Verder... Feyenoord, oldschoolhouse, smartlappen, plantjes kweken, apies kijken in Blijdorp blablabla
Gegroet.
Dit is mijn eerste post op het FOK! forum, en dat voelt me toch lekker zeg...
Om een lang verhaal kort te maken; ik kom al bijna een half jaar op het forum, maar heb me nooit aangemeld. Het enige wat ik tot voorheen deed was lezen van interessante topics etc. Maar... vandaag de stoute schoenen aangetrokken en me toch ook maar aangemeld om eens te kijken of ik nog wat nuttige (dan wel onnuttige) inbreng kan leveren aan het FOK! forum.
maarja nu kan ik nog ff zeggen dat ik 19 ben, a.s. vrijdag kan dat niet meer
maarja ik denk dat het nu tijd is om te gaan slapen ipv hier nog hele verhalen gaan neer te zetten.......
Tot ziens in de chat!
quote:Nou nogmaals welkom!!
Op donderdag 22 augustus 2002 05:05 schreef Twaalfje het volgende:
Zo. Eerst in de chat en nu toch maar geregistreerd, op aandringen van de andere chatters
Nou, Twaalfje dus, een jongetje van 30 jaar uit Noord-Holland, goed kunnende kleppen over nixTot ziens in de chat!
Dit is een centraal topic voor newbies en als je denkt dat er ooit een hond is die dit leest dan zit je er vet naast, dus bespaar je de moeite en stel jezelf hier niet voor. Je ouwehoert tegen een muur, je praat in het luchtledige. Maar centraal en overzichtelijk is het wel, niet dan?
oh en m`n hobbies zijn punniken en kleiduiven schieten
facts: 19, v, ik kom oorspronkelijk uit de USA maar ik ben blij dat we weg zijn gegaan voor dat die Bush noob er kwam heb dus ook NIET op hem gestemd (op niemand trouwens was al weg voor clinton kwam ) Mijn echte naam is Kim en ik woon ergens in NH. Ben hier verzijld geraakt door Subliminal een vriendin van mij en errug liev
Dat was het wel weer grtz!
Maar eigenlijk ben ik een Amsterdamse student, en zo nieuw ben ik hier niet meer, maar omdat ik nooit buiten Film, TV en Radio kom, wist ik niet dat dit bestond...
Ik ben hier zelfs al zo lang dat ik m'n icon binnenkort eens ga veranderen, laat me vooral weten wat je vindt als je me tegenkomt.
nieuw hier op deze forum!
dag.
quote:jij gaat zeker ook de park lopen checken als ik je taalgebruik zo zie
Op donderdag 22 augustus 2002 14:47 schreef Cabo-Fortes het volgende:
hallo...nieuw hier op deze forum!
dag.
Nou ik ben ook een newbie..
ben een meid en 18 jaartjes oud...
EN voor de rest.uuhh hoeven jullie toch niks over mij te weten!
Voor mn leeftijd, zie nick, kom uit zuid-oosten van nederland.
Op mijn computer op m'n vakantiewerk stond fok als startpagina ingesteld en aangezien ik toch niet veel te doen heb daar
Heb dus besloten deel te worden van Fok!, gwon om te proberen duz, go easy om me
Ben dus een jongen van 18, heet Jeroen en ik ben wonend bij Eindhoven in de buurt
(ergens.. achteraf.. )
Mijn muzieksmaak kunnen de meeste denk ik al wel raden.. en nu weet ik dus niks veel meer intressants te vertellen
(Heb ook geen zin om op nu een Cu2-achtige omschrijving van mezelf te moeten gaan maken, alleen omdat mensen iets meer van me willen weten )
Maar wil er iemand iets meer weten kan hij me altijd aanspreken
Verderz hoop ik een leuke mede-Fok!er te kunnen worden
[Dit bericht is gewijzigd door Scoff op 27-08-2002 11:52]
quote:ja hoor stuur me je password maar
Op zondag 25 augustus 2002 13:27 schreef Kreator het volgende:
Hoi,Ik ben Kreator en ik ben nieuw hier. Weet iemand hoe ik van die rare blauwe kleur afkom?
quote:Hallow lieve newbie
Op vrijdag 06 september 2002 11:20 schreef lithium het volgende:
newbie meldt
Gegroet
quote:kook
Op dinsdag 27 augustus 2002 22:58 schreef magicelmo het volgende:
ik ben hier al een tijdje nieuwTsja wat moet ik nou zeggen
Hoi, ik ben Pjederdy en ik ben nieuw hier!!
Als je iets van me wilt weten dan moet je me maar mailen of even op mn cu2 pagina kijken.
Doei!
quote:Hoi Wiets! Leuk dat je hier ook bent :-)
Op maandag 09 september 2002 21:16 schreef Wiets het volgende:
ehm, misschien wordt het tijd dat ik me ook eens voorstel.
Ik ben dus Wiets, 18, tweedejaars studente Technische Planologie (errug leuk) in Groningen (nog leuker).
Als jullie meer willen weten...vraag maar...
Ik ben Tim , 16 jaar oud en woon in mijn Zaandam.... Je had net zo goed mijn profiel kunnen doorlezen maarja....
Ik zit in 4 VWO ( Zittenblijver) en het bevalt me daar erg goed! Ik woon een een huis , heb als Hobby's : Films, PC , Pretparken en Tolkien!
quote:Noob of N00b
Op maandag 9 september 2002 20:37 schreef real_3d het volgende:
Newbie, beetje hekel aan dat wordt. maargoed val volgens mij voorlopig wel onder die definitie. Maargoed ga er alles aan doen om dat te veranderen.
Noob vindt ik kooler klinken
Hallo
Hola
Bonjour
Hi
Bagaimana
blah
enz
Owjah, ben 20, kom uit Assen, studeer in Groningen
quote:Eigenlijk zou ik de vraag moetn beantwoorden met: lees de FAQ, maar dat is ook zo flauw en makkelijk.
Op dinsdag 17 september 2002 20:54 schreef sefer het volgende:
Hallo en ik ben sefer. Iedereen heeft het maar over een FAQ, waar kan ik die vinden?
quote:je bent zelf een kutkooter
Op dinsdag 17 september 2002 21:45 schreef firstwollie het volgende:
stomme kutkoters
Ik ben Sander, 21 lentes jong uit het pitoreske Haarlem..
Massols!
Ik is conehead, of gewoon Ronald. K woon in Den Bosch (vlijmen om precies te zijn) en ben 17 jaartjes oud. Voor fotow, kijk je op www.cu2.nl/ronaldv56 (mag da???)
Kom me even voorstellen.
Ik ben S.L.Y, 25 jaar uit Voorschoten. Kijk even in het fotoboek als je meer wilt weten...
CU !
quote:Dat is al beter...
Op vrijdag 27 september 2002 16:13 schreef S.L.Y het volgende:Hallo Fokkers
Kom me even voorstellen.
Ik ben S.L.Y, 25 jaar uit Voorschoten. Kijk even in het fotoboek als je meer wilt weten...
CU !
Druk aan het posten, en dit topic niet zien
Jan, 29 jaar, woont in Knoal (Groningen), ICT-er
Laterz
voor wat info kijk op mn homepage
Heb een tyfus-hekel aan mensen die elkaar dingen aandoen of van elkaar jatten, probeer daarom zo weinig mogelijk topics te lezen over straatracers en laptop-helers. Als ik het toch doe word ik namelijk gelijk agressief...
Vind het heel lollig om te zien hoeveel mensen er heel vaak iets leuks melden of iets positiefs zeggen
Als je iets van me wil weten roep je maar
Sunflower_84
ditbenik:
een echte neplach:
ik weet het ik kijk heel erg vrolijk, (NOT) maar ik keek toevallig recht in de webcam
ik ben onder tussen alweer 18 jaar op deze planeet
Hoi ik ben een newbie
En ook ik ben blij dat er in ons leven deze mogelijkheid is tot zelfontplooiing. En het uiten van mijn visie op deze leuke en vooral geciviliseerde samenleving.
Maarja ... me nooit voorgesteld he ... kben dus YD
Zo..daarom ben ik dus hier
Ik zwaai dan maar ff terug want ik ben ook een newbie (nu al weer 3 dagen
)
Toch wel mooi zo'n warm welkom
FF nog een big smile
Zo da was ik
sie joe eround
quote:Zo hoort het.
Op dinsdag 19 november 2002 00:49 schreef Evelien het volgende:
*zwaait*Hoi, ik ben Evelien, 19 jaar oud en 1.90 lang.
En ik vind dit een tof forum!
quote:Niet afgeschrikt door het feit dat je topic gelijk werd dichtgeramd? Komt altijd een beetje bot over, imo.
Op dinsdag 19 november 2002 00:49 schreef Evelien het volgende:
*zwaait*Hoi, ik ben Evelien, 19 jaar oud en 1.90 lang.
En ik vind dit een tof forum!
quote:Dat doet het nu nog wel.
Op dinsdag 19 november 2002 01:06 schreef Evelien het volgende:
eh, ik schrok er wel even van maar ik snap het wel.. anders zou het forum waarschijnlijk helemaal dichtslibben met berichtjes van newbies
quote:18 ik... maar wat we nu gaan doen is slowchatten en dat moet in het Slowchat forum.
Op dinsdag 19 november 2002 01:10 schreef Evelien het volgende:
ach ja :p hoe oud ben je als ik vragen mag?
quote:Dat mag je niet vragen
Op dinsdag 19 november 2002 01:10 schreef Evelien het volgende:
ach ja :p hoe oud ben je als ik vragen mag?
quote:Ohwja, en met dit knopje -->
Op dinsdag 19 november 2002 01:16 schreef Evelien het volgende:
he wat flauw
quote:Definieer 'noodgevallen'.
Op dinsdag 19 november 2002 01:21 schreef Evelien het volgende:
weet ik maar dat gebruik ik eigenlijk alleen in noodgevallen :p
en noodgevallen zijn van die topics waarin iedereen door elkaar kletst..
quote:Gelukkig komt dat op Fok niet voor.
Op dinsdag 19 november 2002 01:29 schreef Evelien het volgende:
en noodgevallen zijn van die topics waarin iedereen door elkaar kletst..
edit of bedoelde je het spottend??
quote:Hap
Op dinsdag 19 november 2002 01:35 schreef Evelien het volgende:
tuurlijk wel.. topics waarin iedereen z'n mening over iets geeft bijvoorbeeld.. dan moet je toch even quoten als je ergens op reageertedit of bedoelde je het spottend??
quote:`
Op dinsdag 19 november 2002 01:38 schreef Evelien het volgende:
heb je mijn edit wel gelezen?? hihiokee okee, ik ben af en toe een beetje traag
doei
quote:Hoi Bertrand
Op dinsdag 19 november 2002 01:39 schreef bertrand het volgende:[..]
`
hoi ik ben bertrand, kom uit roosendaal, en vind Fok! wel leukdoei
xxx
Nou ikke ben dus SaturN, jah das wel duidelijk zo toch?
Niet?
Nou dan niet
Ciao!
Gleetings...Luzzle...
quote:Hoi!
Op zondag 24 november 2002 23:00 schreef Lizzy_Luzzle het volgende:
Ff voorstellen: ik ben blond heb blauwe ogen, mooie lange benen en m'n derriére past in de oude beha's van Pamela Anderson.Gleetings...Luzzle...
k woon in et uiterste zuiden en ben single
en uiteraard fokzine rulez
btw hoe dan ook ik zie er altijd wazig uit op foto's
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 21-12-2002 18:58]
ik hoop dat het super gezellig gaat worden (kwijl)
maar goed .. ik ga me dus ff inspannen om steentje bij te dragen aan fok!..
ik lurk hier al een tijdhe en dacht van laar ik me ook maar regguh. zoals je ziet ven ik groot fan van southpakr!
Nou, hallo allemaal, ik ben Da Mart (ze accepteren hier geen spaties in membernames... klein minpuntje ). Mijn ouders hebben me 22 jaar en 341 dagen geleden eigenlijk gewoon Martin genoemd, maar dat terzijde. Helaas hebben sommige van mijn vrienden trouwens de neiging om mijn echte naam te vergeten en noemen ze me bij mijn internetnic. Zelf heb ik die fout ook bijna een keer gemaakt. Kon me nog net verbeteren tijdens een sollicitatiegesprek...
Ik kom uit Zandvoort al aan de Zee, waar ik op zoek ben naar een eigen woning, maar ja, die wachttijden hier zijn verschrikkelijk, dus verveel ik mijn ouders nog maar thuis. Een vriend van me had me al zijn bezemkast aangeboden, maar daar had hij geen stopcontacten, dus dat heb ik maar afgewezen. Ik moet toch ergens mijn PC kunnen installeren natuurlijk!
Tot slot, volgens mij wordt deze post namelijk al weer erg langdradig, nog even een paar kleine dingetjes over mezelf. Ik zal het kort houden, echt waar... maar 287 items die ik nog wil vermelden... nee... ff serieus, dat zal ik jullie (nog) niet aan doen. Mijn favo muziek is dance / trance en soms wat pop. R&B en Rap vind ik over het algemeen niets, een of twee uitzondering per millennium daar gelaten. Ik kijk graag naar films, vooral horror / thriller / comedy en soms wat andere genres. Men zegt dat ik een best wel levendige fantasie heb, en die gebruik ik zo nu en af en toe dan mogelijk wel eens een enkel keertje om heel misschien eventueel verhalen te schrijven. Een keer heb ik geprobeerd wat te publiceren, maar dat liep op niets uit. geen wonder natuurlijk. Was een best wel thriller / horror achtig verhaal, en ik moest het natuurlijk weer naar een kinderboekenuitgever sturen Andere hobby's zijn lezen, internetten, computer games en mijn twee websites, waaronder mijn eigen message board.
Ik zal nu maar kappen. De meeste mensen zijn vast wel al in slaap gevallen bij het lezen van deze post. Als je het tot hier hebt uitgehouden met lezen, kan ik je nog wel waarschuwen dat ik in staat ben om verschrikkelijke onzin uit te kramen als het moet. Maar ja, wat moet je anders met een levendige fantasie doen he
Ik hoop dat het leuk word!!
quote:zo... gevonden zie ik
Op vrijdag 3 januari 2003 20:10 schreef Pluizebolletje het volgende:
hoooooooi omdat die andere van mij weg is dan maar hier eentje he!![]()
![]()
quote:Hee Pluizebolletje,
![]()
Grappige naam heb je......
quote:Je hoeft geen hele autobiografie te vertellen
Op woensdag 25 december 2002 22:16 schreef DaMart het volgende:
Verhaal...
quote:Nou, welkom.
![]()
quote:moet je daarvoor geen topics starten
Op vrijdag 3 januari 2003 20:30 schreef Toeps het volgende:
Ik ben Toeps, en dit is mijn 86e post. Ik weet niet of het zo slim is om me nou zo als n00b te gaan exposen, maar het is toch wel beleefd om me effe voor te stellen. Ik heb me aangemeld op 21 december vorig jaar. Daarvoor las ik Fok! wel zo af en toe, maar ik kreeg steeds meer de drang om zelf wat te gaan posten.
Ik ben nog nooit uitgescholden voor n00b, en heb zelfs nog nooit een slotje gekregen.
quote:Ik heb al 6 topics gestart geloof ik...
Op vrijdag 3 januari 2003 20:34 schreef Bulls-Ass het volgende:[..]
moet je daarvoor geen topics starten
ik ben Mirage en ik ben een nieuwe user hier.
Diegene die nieuw hier is?
Diegene die voor 't eerst online is?
Et cetera.
Mazzeltov;
Ralph*Online sedert 1995...*
Oeeww wat ben ik blij nu
Voorstellen: Shujan Loo, 18, man, Breda
Dat was het ongeveer! Nu kan ik ook ff zien of de plaatjes het doen..
Lees al een tijdje dit forum en krijg ook regelmatig de slappe lach van sommige reacties ... Vind dit forum hartstikke tof
edit: probleem verholpen
[Dit bericht is gewijzigd door SpecOp op 06-01-2003 02:49]
quote:.....Vind DIT forum....
Op maandag 6 januari 2003 02:35 schreef SpecOp het volgende:
*meld*Lees al een tijdje dit forum en krijg ook regelmatig de slappe lach van sommige reacties
... Vind deze forum hartstikke tof
quote:
Op maandag 6 januari 2003 02:37 schreef Poepoog het volgende:
Hoi!!!Aangenaam!
Ben een newbie.
Wees een beetje lief voor mij
quote:Nou issie wel goed
Op maandag 6 januari 2003 19:05 schreef snoetje013 het volgende:
nou ik ben een newbee, gezellig
ik heb me ff aangemeld omdat mijn vriend hier helemaal
weg van is en ik zelf ook ff wil ervaren wat hier de lol
van is
ik ben sinds een maandje hier ook nieuw, dus ik sluit me gezellig aan bij de topic
fijne avond enzo
quote:Dat vragen wij ook ons af.
Op maandag 6 januari 2003 19:05 schreef snoetje013 het volgende:
nou ik ben een newbee, gezellig
ik heb me ff aangemeld omdat mijn vriend hier helemaal
weg van is en ik zelf ook ff wil ervaren wat hier de lol
van is
en, ik heb zelfs een iri plaatje!
quote:n00b zeker: het is toch echt skelEtor
Op maandag 6 januari 2003 21:37 schreef Skelator het volgende:
ik ben ook een newbieen, ik heb zelfs een iri plaatje!
quote:www.watbenjedan.com ...
Op maandag 6 januari 2003 21:37 schreef Skelator het volgende:
ik ben ook een newbieen, ik heb zelfs een iri plaatje!
quote:gaat je niets aan
Op zondag 12 januari 2003 22:34 schreef CreativeMind het volgende:
hoi ki-wi
hoe heet je in t echt?
quote:Hey doe is aardig tegen regulars
Op zondag 12 januari 2003 22:38 schreef Ki-wi het volgende:[..]
gaat je niets aan
die stinkende kutnewbies van tegenwoordig zijn ook zo godvergeten arrogant....
en verder van harte welkom op Fok
quote:Het is hier altijd gezellig
Op zondag 12 januari 2003 22:46 schreef yellowfr het volgende:
ik ben ook nieuw hier
gezellig wereltjezontjes
en WTF is/zijn zontjes?
zeg, iets wat je hobby is heh... daar weet je doorgaans best wel iets van af heh. Toch?
bier is je hobby zeg je. waarom staat er dan heineken in je ondertitel???? zet er dan Dommelsch neer of zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |