Pops is jarigquote:
Oh okay dan is het goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Pops is jarig
We houden ook van huppel
I was thinking to myself this could be heaven or this could be hell.
Ik heb ff mn kast in elkaar gezet terwijl ik hard aan het meezingen wasquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:21 schreef mr-green het volgende:
Heb mijn gitaar erbij gepakt en geniet van dit nummer
Goeien shit wel!quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De productiviteit van mijn werk gaat altijd drastisch omlaag wanneer ik intune bij onz-radio
Je boft maar met die koelkastquote:
Jaquote:
Nee die heb ik alquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Een nieuwe tarzan gekregen?
De heideroosjes met ze smelten de paashaasquote:
Dit kan toch iedere mongool makenquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De heideroosjes met ze smelten de paashaas
Alleen, zij hebben het gedaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dit kan toch iedere mongool maken?
Zeg ik ook regelmatig tegen mijn zoonquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:29 schreef mr-green het volgende:
Jij moet je smoel houweh vuil goor uit de baarmoeder gesleurde kuttekind!
Heidenroosjes
![]()
Ik tune net in. Ik heb dit nog nooit eerder gehoord, maar wat ik tot nu toe heb gehoord heeft idd een vrij hoog retardniveau!quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dit kan toch iedere mongool maken?
Dan past het dus bij radio onzinquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik tune net in. Ik heb dit nog nooit eerder gehoord, maar wat ik tot nu toe heb gehoord heeft idd een vrij hoog retardniveau!
Of hij ontspoord later omdat hij een moeilijke jeugd gehad heeftquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg ik ook regelmatig tegen mijn zoon![]()
Wordt ie hard van
Mijn zoon zal niet ontsporenquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of hij ontspoord later omdat hij een moeilijke jeugd gehad heeft
Ik weet het gewoon.quote:
Dat heb ik elke dag gr grquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn buik zegt dat ik honger heb, maar toch heb ik geen trek om te eten.
Hebben jullie dit wel eens?
Oja en Gaybar vind ik wel leuk![]()
Meuk tijdelijk naar een andere kamer, of op je bed mikken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay nu heb ik een probleempje
Mijn slaapkamer staat vol met uhm kleding vooral. Nu past mn kast er niet bij. Kan ik wel eerst die kast gaan vullen maar dan krijg ik hem mn kamer niet meer in
Bed ligt al volquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:38 schreef Neroje het volgende:
[..]
Meuk tijdelijk naar een andere kamer, of op je bed mikken?
Dat hebben vrouwen toch nooit?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bed ligt al vol![]()
Ik ga wel ff puzzelen.
Sowieso ongeveer 8 vuilniszakken, 5 grote boodschappentassen en 2 sporttassen vol kleding in 1 kleine campingkast proppen.
De uitdaging![]()
Heb ik wel eindelijk een uitpuilende kledingkast![]()
En nog niks om aan te trekken natuurlijk
Onschuldig kattekwaad, het bestaat nogquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:41 schreef -Datdus- het volgende:
Stelletje kutkkoters is met spiegels op mn werkplek aan het schijnenn.
So truequote:
Correct alsmede juistquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, deze gisteren besteld![]()
[ afbeelding ]
Bazennummer dit trouwens
Klinkt als Blink182 of zo
Ik heb een vettere dockquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, deze gisteren besteld![]()
[ afbeelding ]
Bazennummer dit trouwens
Klinkt als Blink182 of zo
Ditquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:56 schreef Neroje het volgende:
Nee, dit wordt hem niet...
Bohemian Rhapsody parodieën...
Welkequote:
Alleen de versie van de lama's vind ik geniaalquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:56 schreef Neroje het volgende:
Nee, dit wordt hem niet...
Bohemian Rhapsody parodieën...
De polka versie van Weird al Yankovic is geniaalquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen de versie van de lama's vind ik geniaal
Ik heb een ronde met een boog erboven als speakers. Is tevens een wekker met fm/am functie enzeauquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Welke?
Ik wilde er perse eentje met klok
En dit was de enige waar mijn iPhone met case er omheen in paste
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De polka versie van Weird al Yankovic is geniaal!!
Denk het!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ben ik de enige die dit nummer leuk vindt?
Ik herken hem niet eerlijk gezegd, klinkt wel aardigquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Liefde!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
Huppel, ik ga veel muziek draaien en weinig praten
Ik vind hem ook wel lekker klinken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kevin Rudolf is alleen bekend van die hit met Lil Wayne, Let it rock.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:11 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik herken hem niet eerlijk gezegd, klinkt wel aardig
Je vatte mijn opmerking ook helemaal verkeerd op doosquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sorry dat ik dom deed
het lag aan mij niet aan jullie enzo jwz
heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sorry dat ik dom deed
het lag aan mij niet aan jullie enzo jwz
neh maar ik had ook een zware klotedag, daar lag het meer aan dan aan julliequote:Op vrijdag 22 april 2011 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je vatte mijn opmerking ook helemaal verkeerd op doos![]()
En niet meer zomaar eruit gaan he, dat we het over andere dingen hadden betekende niet dat we niet aan het genieten waren van je show!!
Helemaal niksquote:
Hmm hmm hmmquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
neh maar ik had ook een zware klotedag, daar lag het meer aan dan aan jullie
Waarom?? In Godsnaam, WAAROM?!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihi ik moet woensdag heel de dag Duits praten
Taaldorp op school, kind'ren uit de 3e moeten dan gesprekjes voeren en lerares vroeg of ik mee wilde helpenquote:
Ow, wij hadden een Taalrestaurant... Verschrikkelijk was datquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Taaldorp op school, kind'ren uit de 3e moeten dan gesprekjes voeren en lerares vroeg of ik mee wilde helpen![]()
Ik ga ze allemaal een 1 bezorgen
Evil I likequote:Op vrijdag 22 april 2011 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Taaldorp op school, kind'ren uit de 3e moeten dan gesprekjes voeren en lerares vroeg of ik mee wilde helpen![]()
Vertelquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Evil I like![]()
Rens als ik nou een enorm zeiknummer aanvraag? Echt een ik hou van jou ik blijf je trouw tot ik van een ander hou nummer. Wordt dat dan gewaardeerd?
Bij ons doen ze alleen met Duits want de overige taalsecties zijn lui.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:20 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ow, wij hadden een Taalrestaurant... Verschrikkelijk was dat
Die brownies bij Engels waren wel lekker toen
Taaldorp. Dat hadden wij vroeger ook.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja eerst even nadenken welk nummer danquote:
Shyquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja eerst even nadenken welk nummer dan
Als het uit volendam komt tune ik uitquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja eerst even nadenken welk nummer dan
Die is gewoon te mooi!!quote:
Het doet me pijn dat je überhaupt denkt dat ik iets uit Volendam zou willen aanvragenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als het uit volendam komt tune ik uit
Of uit feijneart oid![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is gewoon te mooi!!
Instant geilheid enz
[..]
Het doet me pijn dat je überhaupt denkt dat ik iets uit Volendam zou willen aanvragen
Jij lijkt me wel zo'n niks en simon typequote:Op vrijdag 22 april 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is gewoon te mooi!!
Instant geilheid enz
[..]
Het doet me pijn dat je überhaupt denkt dat ik iets uit Volendam zou willen aanvragen
Ja man ik ga van Yukmouth naar Fransje bauer naar Pimp C naar Jan Smit en dan via Kurupt naar Nick en Simonquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel zo'n niks en simon type
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:25 schreef mr-green het volgende:
[..]
als je iets draait van de vangaboys tune ik uit![]()
Jaquote:
En dan denken dat ik palingsound wil aanvragenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:25 schreef mr-green het volgende:
[..]
als je iets draait van de vengaboys tune ik uit![]()
Ze is er halfquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:27 schreef sharr het volgende:
Ik weet niet of ze hier is ofzo![]()
MAAR GEFELICITEERDDDD POPS![]()
hihi dat kwam ik even melden nu ga ik weer croissants slopen
Kurupt en Yukmouthquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja man ik ga van Yukmouth naar Fransje bauer naar Pimp C naar Jan Smit en dan via Kurupt naar Nick en Simon
Wanneer draai jij weer?quote:
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben jullie de clip van scooter en new kids al gezien?__
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben jullie de clip van scooter en new kids al gezien?__
c- walkquote:
Ik weet het nietquote:
Hier en dan denken dat ik palingsound wil horenquote:
dan doe je iets foutquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik weet het nietZal volgende week wel een keer kijken op het rooster alles. Had alleen 146 virussen meegedownload ofzo met al die muziek, dus weet niet of er nu nog wat muziek opstaat
Evil, ik ben hetquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier en dan denken dat ik palingsound wil horen
Nee echt
Pijn!! Ik heb het
Hitman Proquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hihihihi
ik ga trouwens ook maar evne mijn kompjoeter scannen
Inderdaad!quote:
Sonata ARctica - Shyquote:
die van mij maakt altijd een geluid alsof er een vliegtuig gaat opstijgenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
De wasmachine maakt een geluid alsof hij ontploft, gr gr
Jij zit met een wasbord aan de rivier?quote:
Emmen heeft geen rivierquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij zit met een wasbord aan de rivier?
ik heb geen droger maar nooit last van harde handdoekenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij zit met een wasbord aan de rivier?
onze droger is kapot dus alle handdoeken zijn hard enzo [ afbeelding ]
Ahhhhw liefquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
HAPPY BIRZDAY POPSSS![]()
[ afbeelding ]
ik wel.. alleen moet ik ze dan wel opnieuw wassen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:33 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik heb geen droger maar nooit last van harde handdoeken. Gewoon uithangen
Dude, uit welk jaar voor Christus kom jij.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Boohh, HTC instellen is zo makkelijk nog niet
Daarom ging ik met mn HTC naar Ezechielk die heeft dat even voor me gedaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Boohh, HTC instellen is zo makkelijk nog niet
Dankjewelquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:27 schreef sharr het volgende:
Ik weet niet of ze hier is ofzo![]()
MAAR GEFELICITEERDDDD POPS![]()
hihi dat kwam ik even melden nu ga ik weer croissants slopen
Voorlopig komen de smsjes van de provider voor het instellen van internet al niet aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dude, uit welk jaar voor Christus kom jij.
Als er iets makkelijk is, is het android
Lekker is dat he.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn handen jeuken dus ik smeer ze in met sperma uit een flesje
Het is stiekem calendulan emulsie maar het lijkt echt op spermaquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker is dat he.
Ik gebruik sperma meestal als haarmasker
Die instellingen haalt hij zelf al op bij het opstarten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voorlopig komen de smsjes van de provider voor het instellen van internet al niet aan
Weleens als oogdruppels geprobeerd?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker is dat he.
En toch wil het nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die instellingen haalt hij zelf al op bij het opstarten.
Dan moet je aangeven welke provider je hebt namelijk.
Jaquote:
Naam van wie?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:37 schreef sharr het volgende:
Hihi ik heb één naam al ontdekt, nu twee nog
ik gebruik het als smeermiddel voor mijn keel, werkt perfect!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker is dat he.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja had je hem maar in een goede winkel moeten kopen
Ah een liefhebster dusquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
En als neusspray!!
En hoe het gelukt is geen idee maar zelfs in mn oor!!
Ik vind het echt niet erg als er over me heen wordt gespoten maar PLEASE NIET IN HAAR, OGEN, NEUS OF OREN!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:38 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
ik gebruik het als smeermiddel voor mijn keel, werkt perfect!
Ik doe het gewoon even voor mijn klanten instellenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Winkel is winkel![]()
Normaal kan ik dit goed zelf
dit moet ik even quotenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet erg als er over me heen wordt gespoten maar PLEASE NIET IN HAAR, OGEN, NEUS OF OREN!!
Sorryquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:39 schreef EggsTC het volgende:
Ik ben er weer even niet en ze zitten alweer oversext te praten hoor, als de kat van huis is he.
EN NU! weer normaal![]()
hihi
neus of oren is dan wel weer grappigquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet erg als er over me heen wordt gespoten maar PLEASE NIET IN HAAR, OGEN, NEUS OF OREN!!
Ja nou is toch zoquote:
Nou nou wat een lol zeg.quote:
* EggsTC pakt de bezem.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou nou wat een lol zeg.
Na de seks een half uur mn neus aan het snuiten geweest, weinig nagenieten dus.
WHAHAHAHA ZEEKOE VEEG ME OP!!
Goed bezig jijquote:
En toch lijkt me het grappig, voor jou dan niet, maar ja je kunt niet alles hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou nou wat een lol zeg.
Na de seks een half uur mn neus aan het snuiten geweest, weinig nagenieten dus.
WHAHAHAHA ZEEKOE VEEG ME OP!!
Rofl, jij ook.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
haha sharr faalt
[spoilre][ afbeelding ][/spoiler]
wie faalt hier nou?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
haha sharr faalt
[spoilre][ afbeelding ][/spoiler]
Thnx babequote:
Truequote:Op vrijdag 22 april 2011 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch lijkt me het grappig, voor jou dan niet, maar ja je kunt niet alles hebben
Er worden wel meer dingen zeekoe genoemd die geen zeekoe zijn eigenlijk maar stiekem toch echt welquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:41 schreef Zokunen het volgende:
Een walrus is geen zeekoe, een manatee is een zeekoe
Dat is geen tostiquote:
Beauty is in the eye of the beholderquote:
Oke, wil iemand die croissantjes komen halen? Nu voel ik me kutquote:Jeroen zegt (13:43):
*:D
*lekker
*dacht dat je aan de lijn was?![]()
Ik kom eraan!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Oke, wil iemand die croissantjes komen halen? Nu voel ik me kut
Vandaag aan het kruis en maandag sta je op uit de dood toch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihi vandaag ben ik opgestaan uit een grot waar een rots voor was gerold
of word ik vandaag aan een kruis gespijkerd?
jamaar sharr zegt dat ik ben opgestaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaag aan het kruis en maandag sta je op uit de dood toch?
Waarom iets aantrekken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga maar eens kijken wat ik ga aantrekken vandaag
Vraag het aan naatje, die weet het welquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
jamaar sharr zegt dat ik ben opgestaan
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:47 schreef sharr het volgende:
Waarom noemen ze het dan Goede Vrijdag? jeeeeej Goede Vrijdag allemaal! Hij hangt eindelijk!
Omdat ik over straat moet zoquote:
Laatste maal was op donderdag (maar na onderzoek ontdekt dat dat op woensdag was) op vrijdag genageld en op maandag opgestaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:47 schreef sharr het volgende:
Waarom noemen ze het dan Goede Vrijdag? jeeeeej Goede Vrijdag allemaal! Hij hangt eindelijk!
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:49 schreef sharr het volgende:
Hij deed zelf dus ook niets dan hangen in het weekend
http://img489.imageshack.us/img489/1560/robnietvrolijkze9.jpg (copy/paste deze link)quote:
Daar word je toch spontaan bang vanquote:
Doet hij geen westside?quote:
Gevaarlijke undergrounder he, kijk uit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar word je toch spontaan bang van
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
WE'RE JUST TWO LOST SOULS SWIMMING IN A FISHBOWL
* Huppelmuts ook en hard ookquote:
Pink Floydquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
So, so you think you can tell heaven from hell
Jijquote:
Picsssss.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ok feloranje lipstick staat me als een eindbaas
Dat is idd een prachtige tekst!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ok nu wil ik een tattoo van we're just two lost souls swimming in a fish bowl
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Picsssss.
Als je dan op koninginnedag door jou gepijpt wordt, lijkt het alsof je door Bea gepijpt wordt.
Of alleen two lost souls swimming in a fish bowl en dan een vissenkom erbij in zwart wit maar wel met oranje vissenquote:
Gekanker is toch niks mis meequote:Op vrijdag 22 april 2011 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat was de eerste en laatste keer dat je kanker zei op de radio he
AUTIST DAT JE D'R BENT !!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
___
ik vier geen Koninginnedag gr gr
[..]
Of alleen two lost souls swimming in a fish bowl en dan een vissenkom erbij in zwart wit maar wel met oranje vissen
Ik zag op FB ergens iemand met een oranje shirt met op de achterkant een QR code gedrukt. Als je die gaat scannen komt je uit bij zijn twitterquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Picsssss.
Als je dan op koninginnedag door jou gepijpt wordt, lijkt het alsof je door Bea gepijpt wordt.
Bakkes jijquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gekanker is toch niks mis mee?
Ik ga nu gewoon die tekst op mn pleedeur pennenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
___
ik vier geen Koninginnedag gr gr
[..]
Of alleen two lost souls swimming in a fish bowl en dan een vissenkom erbij in zwart wit maar wel met oranje vissen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:57 schreef sharr het volgende:
http://tinychat.com/onzinradiobabesjwz
TC waar Spaceinvaders gaat strippen gr gr
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:59 schreef sharr het volgende:
Zo er stond net overigens ook een enorme gangster voor me in de rij bij de Albert Heijn, hij kocht wel 20 blikken Euroshopper bier en luisterde muziek met zijn broek op zijn knieën etc.
Ze hebben een verblijfsvergunning gekregen denk ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft turkije net gewonnen met voetballen? Ze toeteren hier als een malle
Goed mogelijk!quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Ze hebben een verblijfsvergunning gekregen denk ik
Ik heb paarse nagellak opquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK HEB GEEEN NAGELLAK OP
WAT IS DEZEN?
Geloof het niet hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zokunen, dat is toch die negert ?!
Doen ze dat niet voor je bij de winkel dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
BAM HTC door de kamer.. Echt, ik kom er niet uit.. Internet wil gewoon niet.
Ik zal je wel ff een foto whatsappenquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal je wel ff een foto whatsappen
Hij probeert een westside te doen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet hij geen westside?
Mijn verzoekjes zijn baas
Mijn zoon had gisteren een domme actie!!quote:
Rustig Jofu, wat doet hij niet, vertel het eens tegen ome Roycoquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
BAM HTC door de kamer.. Echt, ik kom er niet uit.. Internet wil gewoon niet.
Ghehe neequote:
Nope, zou niet nodig moeten zijn, simkaart erin en de phone doet alles zelf..quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doen ze dat niet voor je bij de winkel dan?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon had gisteren een domme actie!!
We gingen ergens heen, ik ijsje gehaald voor hem. Gaat ie in de auto (je weet wel die dingen waar het nu een graad of 100 in is) zitten en niet zn ijsje openmaken en opeten.
Zegt ie: ik wacht er wel mee tot we er zijn mama, anders geeft het zo een bende!
Heb toen voorzichtig gevraagd of hij na de vakantie naar de brugklas gaat of naar groep 3
Hij wil niet verbinden met internet.. Ik heb de boel nu handmatig aangepast zoals beschreven via site van m'n provider, maar nog niets..quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Rustig Jofu, wat doet hij niet, vertel het eens tegen ome Royco
Nee dat was stom van hem.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij wil niet verbinden met internet.. Ik heb de boel nu handmatig aangepast zoals beschreven via site van m'n provider, maar nog niets..
wat voor ijsje had hijquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat was stom van hem.
Iedere klapjosti weet dat ijs smelt zeker als je in een warme auto zit.
Sukkeltje
Lang niet zo'n stomme vraag als je zou denken: Hou oud is je simkaart?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij wil niet verbinden met internet.. Ik heb de boel nu handmatig aangepast zoals beschreven via site van m'n provider, maar nog niets..
Maar het weer updaten wil hij dan weer wel, daar is toch ook internet voor nodig..![]()
Welke provider heb je, en krijg je een foutmelding ofzo?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Magnum temptation nog wattusquote:
Die is niet zo gek oud, hooguit een jaartje.. Maar dat moet niets uitmaken, want internetten kon ik op m'n Samsung wel..quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lang niet zo'n stomme vraag als je zou denken: Hou oud is je simkaart?
Telfort, geen foutmeldingen.. Hij kan gewoon pagina's niet laden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welke provider heb je, en krijg je een foutmelding ofzo?
Ach ja, Telfort daar ga je al foutquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Telfort, geen foutmeldingen.. Hij kan gewoon pagina's niet laden.
Ja als ik niet precies weet wat je instellingen zijn is het lastig om je te helpenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat gaat al jaren goed.. Dit helpt ook niet.
Ik moet mn kickknopje nog even testenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |