Succesquote:
En anders doe ik dat wel... pijn aan de bankrekening, want dan gaan we smartengeld eisenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Succes![]()
En als ze je pijn doet, doe je haar ook maar pijn.
was dat de reden maar. Gewoon van alles stuk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Opzich niet gek... als ik de nieuwsberichten lees over jou baas
Wat heb je nu weer gesloopt?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
was dat de reden maar. Gewoon van alles stuk.
hooguit 2 collega's afgeblaft. Stelletje stompzinnige honden. Dat zijn het hier gewoon!quote:
Muck heeft ertegen geschuptquote:
en?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:34 schreef DaMart het volgende:
En zo eens kijken of mijn nieuwe kussen voor de balkonbank, met bloemetjesmotief, beter zit dan de oude.
Mart heeft binnenkort een slechtzittend kussen voor een balkonbank voor jequote:
Hmmmz... Zouden ze daar dan een reservemuck hebbenquote:
Hebben zequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmmz... Zouden ze daar dan een reservemuck hebben?
je bent alleen vertegenwoordigd op zn bureaubladachtergrondquote:
gezelliequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:44 schreef littledrummergirl het volgende:
zometeen met mn nieuwe schoonzusjes + aanhang lekker aan n meertje chillen
Ik heb alleen een zwager, en die chillt me hooguit een meertje inquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:44 schreef littledrummergirl het volgende:
zometeen met mn nieuwe schoonzusjes + aanhang lekker aan n meertje chillen
Nakend, je weet tochquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je bent alleen vertegenwoordigd op zn bureaubladachtergrond
Nee hoor... nieuwe zit beter... is dikker, dus ik voel houten planken niet meer in mijn kontquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart heeft binnenkort een slechtzittend kussen voor een balkonbank voor je.
nou nog een hut om hem bij te zettenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart heeft binnenkort een slechtzittend kussen voor een balkonbank voor je.
en ook wel een beetje spannendquote:
eerste keer hun Ziet ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ook wel een beetje spannend
kan het ook anders danquote:
tweede keer hun zietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |