Hij voelt zo heet nuquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja hoor
als de koeling maar blijft werken
Zolang hij niet smelt en fok nog laadt, is er niks aan de handquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:08 schreef Yuki het volgende:
Ik zit in bikini op mijn balkon.
Life is good
DUH..quote:
gewoon buiten blijven zittenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien zo toch maar even binnen zetten
Ik vraag me af of ie kan ventileren. Op m'n schoot is te heet, dus hij staat op een kussen nuquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gewoon buiten blijven zitten
hij red het wel hoor
goed bezig... maar weer alleen woorden, deze keer wel getypt door een vrouw en niet door een man, dus er zit vooruitgang inquote:
volgende keer dus....quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed bezig... maar weer alleen woorden, deze keer wel getypt door een vrouw en niet door een man, dus er zit vooruitgang in
Nou, vooruitquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed bezig... maar weer alleen woorden, deze keer wel getypt door een vrouw en niet door een man, dus er zit vooruitgang in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Picsquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:08 schreef Yuki het volgende:
Life is good
En terechtquote:
ik heb er een plaat bij met 2 ventilatoren erin voor de onderkant. werkt ook goed.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ie kan ventileren. Op m'n schoot is te heet, dus hij staat op een kussen nu
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou, vooruitniceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
kom op iets positiever mag wel hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb er een plaat bij met 2 ventilatoren erin voor de onderkant. werkt ook goed.
[..]
nice
Klinkt goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:08 schreef Yuki het volgende:
Life is good
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |