abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95872186
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:57 schreef MamaPurk het volgende:
Inclusief gebruiksaanwijzing zeker ;)
Ja precies!
Want ze zijn natuurlijk nooit hetzelfde :')
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_95872271
Nee helaas, maar aan de andere kant dan is de uitdaging ook minder groot.

Omheb het idee dat ik hier twee tegenpolen heb in zo een beetje alles...
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_95872291
Mijn eerste gedachte is dan dat doet toch iedere ouder, maar daar ben ik misschien wat naïef in..

Maar leuk dat je t zegt. Is ook zo. Samen delen.

Maar goed ook, ze kiest ook 9 van de 10x haar kleren uit, ik maak hele foute combinaties..

Pff ik ben langzaam. Was reactie op huup natuurlijk.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_95872408
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:00 schreef Vanyel het volgende:
Mijn eerste gedachte is dan dat doet toch iedere ouder, maar daar ben ik misschien wat naïef in..

Maar leuk dat je t zegt. Is ook zo. Samen delen.

Maar goed ook, ze kiest ook 9 van de 10x haar kleren uit, ik maak hele foute combinaties..

Pff ik ben langzaam. Was reactie op huup natuurlijk.
foto? :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95872452
Die worden meestal acuut gecorrigeerd :+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_95872834
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:03 schreef Vanyel het volgende:
Die worden meestal acuut gecorrigeerd :+
_O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95872886
Ohja, toch wel leuk platform. Ik wil hem ook!!

Grapje hoor, zou er echt niet meer bijpassen nu in de huiskamer.

Hou asjeblieft op over bevallingen. Ik heb zo gehuild dat ik niet meer terug kon met m'n bevalling, ik wilde echt echt echt niet meer.
Ben er nu wel blij mee hoor...en het rammelt ook al weer.
pi_95873281
Ik vond de ontsluiting wel gezellig. Voelde me relax en kon het best goed opvangen. Maar ik kreeg haar er niet uitgeperst. Had ook geen persdrang, op een gegeven moment gaf ik het gewoon op. Maar ach met het nodige geweld was ze daar toch. Helaas een totaal ruptuur. Enorm litteken en dat kan net zo hard weer scheuren bij een bevalling. Naast het litteken scheurt het dan.
pi_95873539
Ja dat is ook het risico bij een bevalling na een ks Sola. Dat is wel een eng idee hè!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_95873794
Zo he anne, wat goed! lekker aan het rollen

terwijl bij As juist de knietjes er onder gaan nu!

vandaag door jullie ook een soort van badje besteld, wel wat anders als jullie hebben

pvoess dat is echt een kei schattig hoedje

mamapurk daar zat je nou net niet op te wachten, zo'n poepdouche....

ik zie het al moet morgen ook naar zeeman/wibra!

claudia wat klinkt dat schattig! vraagt haast om een foto!

ik zelf zou graag een tweede willen, manlief twijfelt wat meer, ook of mn lichaam dat kan
maar ook of ik het zelf kan, ach de tijd zal het leren
wel leuk om de verschillende opvattingen daarover te lezen
pi_95875163
Floris heeft vandaag met zn nicht in t badje gezeten O+ zij was aan t spetteren en hij helemaal aan t schateren en daarna ging ie zelf spetteren. Zo schattig O+

Oh en hij heeft in de confectorput geplast :D hij kroop rond in zn zwembroek (laminaat ;)) en toen dacht k nog he hij heeft nog niet geplast en toen hoorde k m plassen. Echt een timing :D
pi_95879910
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:20 schreef Solagratia het volgende:
Ik vond de ontsluiting wel gezellig. Voelde me relax en kon het best goed opvangen. Maar ik kreeg haar er niet uitgeperst. Had ook geen persdrang, op een gegeven moment gaf ik het gewoon op. Maar ach met het nodige geweld was ze daar toch. Helaas een totaal ruptuur. Enorm litteken en dat kan net zo hard weer scheuren bij een bevalling. Naast het litteken scheurt het dan.
au zeg!

Die Floris,haha

En verder niks te melden, moet werken vandaag...;(
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 april 2011 @ 07:52:12 #138
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95879947
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef Solagratia het volgende:
Oh bedankt! Ja dat ziet er leuk uit. Ik denk dat ze het wel kan waarderen.
Jan heeft die voor z'n eerste verjaardag gehad en hij speelt er nu nog steeds mee. ze ontdekken er er elke keer wat nieuws aan :Y
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_95880130
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:47 schreef Solagratia het volgende:
Voordat ik zwanger wil worden moet ik eerst laten controleren of mijn bekkenbodem niet al te beschadigd is. Zo ja, dan mag ik niet vaginaal bevallen.
Een vriendinnetje van mij is nu zwanger van haar 2e, en het is bij de eerste zo fout gegaan :X dat ze nu een keizersnede krijgt.. De gyn durft het niet aan..

Nu ik haar verhaal een beetje goed ken, besef ik me pas écht hoe heftig het dus geweest moet zijn, o.a. ook voor jou :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeiemorgen allen! Wat een nacht.. Leia was zwaar onrustig, zijn er elk uur wel uitgeweest geloof ik :O

Draak wat een heftig ding :D geweldig! Het is dat de tuin met schommel, zwembadje, picknicktafel enz. hier echt vol aan het raken is, want anders! Zelfs mijn mega zwembad van vorig jaar kan ik momenteel niet kwijt :') (en dan heb ik absoluut geen kleine tuin)

Floris :o piesen in de confectorput!! :D!! Kleine boef!
pi_95880510
Orea, Had je vriendin ook een totaal ruptuur? Dit hele bekkenbodemgedoe tempert mijn wens voor een 2e echt heul erg. Ook omdat die schouderdystocie waarschijnlijk kwam omdat Amy een bollie was en ik ben klein en smal. Een tweede wordt nog boller waarschijnlijk. Het erge is dat ik nu de klachten goed onder controle heb, maar in de overgang wordt pas duidelijk hoe erg de schade is. Dat vind ik echt wel eng. Jij had ook wel een droombevalling verdiend na die zwangerschap :Y

Floris, haha, ik moest erg lachen toen ik dat las. Zo'n convectorput vraagt er ook gewoon om he!

Draak :o die is tof! Nee ik koop geen nieuw badje :%

DJMO, leuk om te lezen! Wij gaan hem bekijken en ons kennende ook direct kopen :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 april 2011 @ 09:18:56 #141
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95880528
Je zult er geen miskoop aan hebben Sola, dat ding is ijzersterk. Heeft zelfs in de regen gestaan hier en is bevroren geweest (!) en hij doet het nog steeds _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_95880965
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 09:17 schreef Solagratia het volgende:
Orea, Had je vriendin ook een totaal ruptuur? Dit hele bekkenbodemgedoe tempert mijn wens voor een 2e echt heul erg. Ook omdat die schouderdystocie waarschijnlijk kwam omdat Amy een bollie was en ik ben klein en smal. Een tweede wordt nog boller waarschijnlijk. Het erge is dat ik nu de klachten goed onder controle heb, maar in de overgang wordt pas duidelijk hoe erg de schade is. Dat vind ik echt wel eng. Jij had ook wel een droombevalling verdiend na die zwangerschap :Y

Ik had bij de eerste hele erge bekkenpijn ik kon vanaf week 15 niets meer.
Ik heb bij de tweede doorgewerkt tot 36weken en ik heb horeca dus loop en sta werk :)
De eerste was 4140gram en ging appeltje eitje pats boem kind.
De tweede was 3345gram en duurde 50 keer zo lang als de eerste bevalling.

Ik zou niet van het negatieve of positieve uitgaan.
Ik heb me erg verkeken op hoe de tweede zou gaan. :Y
Het was allemaal echt anders. (Maar wel net zo mooi O+ O+ O+ )
pi_95882083
Oh dat is wel fijn om te lezen Pvoesss :Y Het kan dus ook anders. Volgens mij krijg ik een medische indicatie als de baby weer 8 pond wordt (voor mij te groot blijkbaar).
pi_95885891
Hier waren ze 3810 en 3700. Dus best flink voor meisjes. Bij leyla heb ik maar 7 minuten geperst en de hele bevalling duurde 3 uur, waarbij ik het begin echt makkelijk had want ik kon gewoon m'n patat nog eten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_95885903
Jen duurde iets van 12 uur.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_95886172
Lijkt me zo naar als de zwangerschap / bevalling je tegen zou houden voor een tweede. Hier heb ik het echt makkelijk gehad. Bijna probleemloze zwangerschap (alleen ijzer te kort waardoor ik 1x flauwgevallen ben in de douche), waarbij ik met 38,5 week nog in de dierentuin liep en de dag voor de bevalling in de bios zat.
En ook nog een makkelijke bevalling. Van de eerste wee tot aan de geboorte 6 uur, waarvan 13 min persen en 3 persweeën.

Dus wat dat betreft kom maar op met die tweede. Heb ook zeker in het begin geroepen, ik doe nog liever de bevalling 10x over dan dat ik Yaro zag pijn zal lijden met zijn krampen. Maar hier gaat het nog wel even duren hoor. Eerst maar alle aandacht aan dit mannetje geven.

En even wat anders. We hebben vandaag onze nieuwe fietsen opgehaald en een klein stukje met Yaro gefietst, die vond het geweldig!
pi_95886278
Leia was 3675 bij 38 weken zwangerschap :D stel je voor dat ik die had voldragen (of overtijd was gelopen :D) en vanaf eerste wee tot geboorte duurde 7,5 uur! Wat dat betreft: kom maar door met dat elftal :P

Wat heerlijk As! Ik ga zo ook Leia in haar fietsstoeltje proppen en lekker een stukje fietsen! En als we terugkomen krijgt ze een ijsje (heb gisteren wat moedermelk in zo'n ijsding ingevroren, dus ik ben benieuwd! Ze griste gisteren mijn perenijsje zo uit mijn handen (koud!) en beet zo een hap af :D :') dus ik denk dat ze het heerlijk gaat vinden! O+ )
pi_95886658
1e 3765 gram bij 41 weken, 5.30 uur ontsluiten, 2 uur persen, 3 keer knippen :')
2e 4270 gram bij 39.3, iets minder dan 2 uur ontsluiten, 1 perswee, 1 knip.

Is een preconceptie-spreekuur niet wat anders Sola? Om je twijfels te bespreken en advies en tips in te winnen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95886757
1e 4120 gram bij 41+3. Bevalling duurde ongeveer 8 uur. 15 min persen
2e 4380 gram bij 40+1. Bevalling duurde ongeveer 4,5 uur. 10 min persen ofzo
  zaterdag 23 april 2011 @ 13:53:49 #150
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_95886790
Sola net wat Huup zegt een gesprek vooraf met je gyn. Eerste bevalling spreken we hier maar niet meer over en ik durfde ook echt niet voor een tweede te gaan maar toen die onverwachts er wel kwam durfde de gyn mij niet meer te laten bevallen (resultaat een ks die uiteindelijk door een ander medisch probleem naar een 34wk/5dgn is gehaald onder algehele narcose. Wij hadden dus echt een duidelijk plan met de gyn op schrift en daar konden wij ons in vinden en hij ook. Dus ga gewoon het gesprek aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')