foto?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:00 schreef Vanyel het volgende:
Mijn eerste gedachte is dan dat doet toch iedere ouder, maar daar ben ik misschien wat naïef in..
Maar leuk dat je t zegt. Is ook zo. Samen delen.
Maar goed ook, ze kiest ook 9 van de 10x haar kleren uit, ik maak hele foute combinaties..
Pff ik ben langzaam. Was reactie op huup natuurlijk.
au zeg!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:20 schreef Solagratia het volgende:
Ik vond de ontsluiting wel gezellig. Voelde me relax en kon het best goed opvangen. Maar ik kreeg haar er niet uitgeperst. Had ook geen persdrang, op een gegeven moment gaf ik het gewoon op. Maar ach met het nodige geweld was ze daar toch. Helaas een totaal ruptuur. Enorm litteken en dat kan net zo hard weer scheuren bij een bevalling. Naast het litteken scheurt het dan.
Jan heeft die voor z'n eerste verjaardag gehad en hij speelt er nu nog steeds mee. ze ontdekken er er elke keer wat nieuws aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef Solagratia het volgende:
Oh bedankt! Ja dat ziet er leuk uit. Ik denk dat ze het wel kan waarderen.
Een vriendinnetje van mij is nu zwanger van haar 2e, en het is bij de eerste zo fout gegaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:47 schreef Solagratia het volgende:
Voordat ik zwanger wil worden moet ik eerst laten controleren of mijn bekkenbodem niet al te beschadigd is. Zo ja, dan mag ik niet vaginaal bevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiemorgen allen! Wat een nacht.. Leia was zwaar onrustig, zijn er elk uur wel uitgeweest geloof ik![]()
Draak wat een heftig dinggeweldig! Het is dat de tuin met schommel, zwembadje, picknicktafel enz. hier echt vol aan het raken is, want anders! Zelfs mijn mega zwembad van vorig jaar kan ik momenteel niet kwijt
(en dan heb ik absoluut geen kleine tuin)
Florispiesen in de confectorput!!
!! Kleine boef!
Ik had bij de eerste hele erge bekkenpijn ik kon vanaf week 15 niets meer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:17 schreef Solagratia het volgende:
Orea, Had je vriendin ook een totaal ruptuur? Dit hele bekkenbodemgedoe tempert mijn wens voor een 2e echt heul erg. Ook omdat die schouderdystocie waarschijnlijk kwam omdat Amy een bollie was en ik ben klein en smal. Een tweede wordt nog boller waarschijnlijk. Het erge is dat ik nu de klachten goed onder controle heb, maar in de overgang wordt pas duidelijk hoe erg de schade is. Dat vind ik echt wel eng. Jij had ook wel een droombevalling verdiend na die zwangerschap![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |