abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95932641
Heijderwos, Das hier vlakbij! vorig jaar zijn we eerder vertrokken, kon in geen een bed slapen met mijn zwangere buik :')
29/10/'10 - 25/03/'13
  zondag 24 april 2011 @ 22:04:19 #277
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95933100
Hoe vlakbij?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_95933419
Ow, ik hoor net dat het toch niet zo heel dichtbij is. Een kilometer of 40.. ik woon in Den Bosch
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_95933522
Ik dacht al, da's toch niet zo enorm dichtbij? ;)
pi_95933544
Kind is nu beneden aan t spelen in zn luier. Pyjama heb k maar uitgedaan :') even moe maken :D
hoor k opeens gebonk, dus k denk he wat is dat :? Stond ie met zn brandweerwagen tegen de deur te bonken. Hij was aan t eind van zn route. Maar dat ding is te zwaar, dus hij kan m niet draaien. En hoopt dat als je maar vaak genoeg bonkt dat die deur wel open gaat :')
  zondag 24 april 2011 @ 22:13:39 #281
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95933565
Dat is niet zo heel dichtbij joh! Ik denk je woont ernaast.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_95933901
Haha, nee het is inderdaad niet echt dichtbij. Dacht dat het dichterbij was!

Hier is nu eindelijk stil. Madam heeft ook nog even in de box gespeeld om moe te worden :') ze was alleen al stik chagrijnig omdat ze overdag weinig heeft geslapen..
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_95933907
Da's niks toch, hier in het noorden zijn "we" als snel gewend een uur te moeten rijden om ergens te komen :)
pi_95933973
Jelle had ook echt te weinig geslapen vandaag, sneu hoor.
Net melde hij zich al voor een voeding + poepbroek, even vrolijk wakker en ging toen weer snel slapen tijdens de voeding. Lekker ding
pi_95934083
Mex lag ook klem eergister, met de bovenkant van z'n bolletje tussen de spijlen, dat deed pijn en hij had dikke tranen. Hij lijkt het nou niet meer te doen, dus het heeft wel gewerkt... ;(

Gefeliciteerd met het halve jaar Hik en fijn dat je weer bij je meisje bent.

Wij zijn vandaag naar een bevriend stel met baby geweest, hebben lekker samen in het badje gezeten.
Hij slaapt trouwens heel weinig overdag en hij heeft uitslag van het zweten. En hij was eindelijk van z'n eczeem af door het zonnetje.
pi_95934928
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:20 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Haha, nee het is inderdaad niet echt dichtbij. Dacht dat het dichterbij was!

Hier is nu eindelijk stil. Madam heeft ook nog even in de box gespeeld om moe te worden :') ze was alleen al stik chagrijnig omdat ze overdag weinig heeft geslapen..
Hier is t ook stil. Nog maar een halve fles gegeven, tenminste 3schepjes en 180water. Even wat extra vocht erin pompen. En nu is t tijd voor mezelf :) hopelijk hebben we dit niet elke avond :D vind t best lekker dat ie meestal voor 8en erin ligt :@
  zondag 24 april 2011 @ 22:46:55 #287
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_95935356
Ik ben bijgelezen :')

Ik wil ook een Fok!bad. Maar mn moeder was zo praktisch, die zei dat ie wel in zn bad op het balkon kan :')

Nu ga ik slapen, mogen naar huis, geef ik daarna wel een betere update.
pi_95935611
Maar dan is er geen schaduw!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 24 april 2011 @ 22:53:03 #289
143848 huuphuup
Dorksided
pi_95935678
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:51 schreef Vanyel het volgende:
Maar dan is er geen schaduw!
wat zij zegt!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95935788
Mijn dame weigert om meer flessen te drinken. Ook wil ze geen water/thee/ienimiebeetje diksap geprobeerd maar dat wilde ze ook niet. Ze wil niet uit flessen/tuitbekers/glazen of bekers drinken. Morgen dus maar wat meer fruit erin proberen te krijgen!

Ik vind het ook fijn dat ze er rond 8uur inligt hoor son. Beetje tijd voor jezelf is ook lekker!

Is het daar ook zo warm, Pessie? En inderdaad het is een heerlijk badje met schaduw!

Mex, arm jochie met je uitslag. Hier ook wel een beetje luieruitslag!

Jelle, ook al zo warm. Pff gelukkig dat ie weer lekker doorslaapt Mrien
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_95935880
Hier ook geen Fokbad al vind ik hem wel heel leuk, maar gewoon badje en parasol werkt ook! Maar ik doe Sarah eigenlijk niet buiten in een badje vind ik haar echt nog te klein voor. Ze zit gewoon lekker in het wipstoeltje of ligt in de wagen.

Ze had vanmiddag helemaal gezwollen oogleden, ik denk door de warmte..
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zondag 24 april 2011 @ 23:05:13 #292
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_95936373
Lieief! O+
De meisjes zijn al schattig, maar dan ook nog Sofie! ;)

Ik dacht dat ananas nog niet zo'n goed idee was in het begin? Had zelf deze week een lekkere appelmoes sonder suiker, maar met banaan voor het zoet gemaakt. Ze keek erbij of ik haar citroen aan het voeren was. :')
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_95936517
Dat dus barba
Hoe lief ik die uk ook vind, hij is best bewerkelijk. Zit geen seconde stil en moet m gewoon in de gaten houden. Plus dat meneer niet meer zoveel wil slapen, dus de avonden vind k best fijn :D
Oh en ik zit opeens te denken, morgen over 11 weken is ie jarig :o
(mn neefje is morgen jarig, vandaar dat k t precies weet). Hij is morgen gewoon 41weken. Hij is nu een dag langer op de wereld dan dat ie in mn buik heeft gezeten :o

Mn schoonzus heeft ook t fokbad gekocht :D
pi_95937488
Over 11 weken jarig, jeetje!!!
Oei, opgezwollen oogleden klinkt niet echt best, hoop dat dat niet erger word!

Denk je dat ze te weinig binnenkrijgt barbabientje? Ik heb vandaag ook 2x fruit gegeven ipv groente s'avonds, het was zo warm.
En melk geef ikbijna koud nu, leek me een mooi moment om dat aan te leren koude melk. Verder heeft ie wat slokken water uit de tuitbeker genomen en een stuk tomaat helemaal afgesabbeld.
Het meisje waar we waren dronk heel weinig, ben met dit soort dagen dan wel blij met mijn vreetzakje hoor.
Luieruitslag is wel een goede om in de gaten te houden, dat gaat natuurlijk ook zweten.
pi_95937710
Nou het gekke is dat nu ze slaapt het weer weg is.. Dus maar even in de gaten houden.

Hebben kleine babietjes nu met dit weer eigenlijk ook extra vocht nodig? Of is het voldoende als ze netjes haar flesjes leeg drinkt?
  zondag 24 april 2011 @ 23:31:04 #296
143848 huuphuup
Dorksided
pi_95937900
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:56 schreef MamaPurk het volgende:
Hier ook geen Fokbad al vind ik hem wel heel leuk, maar gewoon badje en parasol werkt ook! Maar ik doe Sarah eigenlijk niet buiten in een badje vind ik haar echt nog te klein voor. Ze zit gewoon lekker in het wipstoeltje of ligt in de wagen.

Ze had vanmiddag helemaal gezwollen oogleden, ik denk door de warmte..
vervelend zeg, kunnen die kleintjes al last hebben van hooikoorts? t is er wel het seizoen voor natuurlijk en als je flink buiten bent...

Elin ligt ook zonder water in dat badje hoor :D het is echt voor de schaduw en dat het een afgebakend stukje is, ik ben veel te bang dat ze kou vat enzo. Bovendien stuitert Amélie nog wel eens onderuit die ik dan accuut moet troosten en dan zou ik Elin alleen moeten laten liggen enzo, teveel gedoe wat mij betreft :P

Son over 11 weken alweer?? :o wat gaat dat snel!
Al ideetjes voor taart en kadootjes enzo? O+

MP Elin wil wel iets meer drinken en ik leg zelf ook iets vaker aan ook als ze er niet om vraagt, als ze geen honger/dorst heeft gaat die mond toch niet open en het teveel plast ze weer uit dus ik vind t wel een prettig idee om het zo een beetje te regelen.
Met flesjes zit het anders natuurlijk, ik weet niet hoe ik dat zou doen.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95938355
Erg he, hoe snel t gaat
En geen idee voor kado's. Vind t lastig :) er is zoveel, maar wat is echt nuttig/leuk e.d.
Van mn schoonmoeder/schoonouders krijgt ie iig een megablocksspeeltafel (zie intertoys folder). Denk dat ie dat wel heel leuk vindt
Van mn moeder krijgt ie een laptop :D
Nu speelt ie vooral met zn auto's en loopwagens en bal. Maar hij is ook hele dagen bezig met staan :D ga dr maar s goed overdenken (en morgen inspiratie op doen :D)

En taart moet k ook maar overnadenken. T liefst zou k iets willen in de stijl vab zn geboortekaartje :D zn huisstijl ;)
pi_95938401
Dat van die hooikoorts het ik me ook al even afgevraagd, maar ik kijk het nog even aan... We zijn met haar niet extreem veel buiten nu veel te warm.

We hebben haar vanmiddag dus een half flesje extra gegeven maar dan krijgt ze ook meteen meer voeding en dat vind ik er een beetje lastig aan... En ik weet eigenlijk niet of je gewoon een beetje water extra mag geven en hoeveel dan enzo.

Op die manier is het Fokbad wel handig idd maar das hier niet nodig! En soms baal ik wel dat ik geen bv geef, lijkt me op dit soort dagen zo makkelijk, aan mogen leggen zonder afhankelijk e zijn van een limiet..

Ik heb laatst trouwens Sarah midden onder het voeden zo met fles en al opzij gelegd omdat Jaël vol met haar mond op de hoek van de tafel viel..
pi_95938750
oei, alles goed met Jael??

Dat zou wel leuk zijn Sonnetje in de stijl van het geboortekaartje.
Misschien Duplo een idee of Little people? Weet eigenlijk niet of dat al vanaf 1 jaar mag, maar iig een soort speelgoed waar je een hele verzameling van is.
pi_95938857
Ja hoor twee tanden door haar lip...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')