Dat mag, maar ga er nu eens inhoudelijk op in. Het valt namelijk echt op.quote:
Doe dat lekker per PM of zo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat mag, maar ga er nu eens inhoudelijk op in. Het valt namelijk echt op.
Ik wou het niet zeggen, maar moest wel op m'n handen zitten.quote:
dat zou ik doen als ik iemand de moeite waard vind.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat mag, maar ga er nu eens inhoudelijk op in. Het valt namelijk echt op.
Wel nee joh, hier is de juiste plek. Hier zuigen is hier respons krijgen.quote:
Oneens. Off topicgeleuter is irritant.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel nee joh, hier is de juiste plek. Hier zuigen is hier respons krijgen.
Lijkt me soms wel eens heerlijk om clueless door het leven te gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat zou ik doen als ik iemand de moeite waard vind.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:34 schreef sjaakspark het volgende:
haha nu in het dagboekje
Waarom ga jij Laura missen in het Secret Story Huis?Omdat ik het heerlijk vond om de hele dag naar een slapend iemand te kijken.
Wat vind je haar leukste eigenschap?Dat ze de hele dag plat kon liggen.
Als je een dagje met Laura op stap mocht, wat zou je dan willen doen? Een beddenzaak bezoeken.
Wat vind je mooi aan Laura? Haar ogen als ze dicht zijn.
Welke vraag zou je aan Laura willen stellen? Hoe ze nog tijd heeft kunnen vinden om af en toe wakker te kunnen zijn.
Het valt me sowieso al mee dat ze geen hamburgers bij het ontbijt wil. Dit ontbijt is erg on-Amerikaans.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:33 schreef diditje64 het volgende:
owww sharon ik vind je een leuke meid maar je moet niet met je mond open eten dan komt mijn ontbijt er weer uit
Hamburgers? Je bedoelt pancakes?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Het valt me sowieso al mee dat ze geen hamburgers bij het ontbijt wil. Dit ontbijt is erg on-Amerikaans.
heerlijk pancakes met MapleSyrop en scumbled eggs.....quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hamburgers? Je bedoelt pancakes?
Nu wil ik naar de IHOP.
Ah is ook zo, bedankt grammar-police.quote:
zou je haar niet meenemen naar de kinderboerderij en in de mallemolen neerzetten of op een wippertje laten wippen, wordt ze misschien wakker en vergeet te gapen,quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Waarom ga jij Laura missen in het Secret Story Huis?
Omdat ik nu niemand meer heb waar ik me zo aan kan ergeren
Wat vind je haar leukste eigenschap?
Dat ze zo hoog kon springen als ze blij was.
Als je een dagje met Laura op stap mocht, wat zou je dan willen doen?
Ergens waar ze heerlijk rond kan huppelen, want ik ben wel weer eens toe om goed te lachen
Welke vraag zou je aan Laura willen stellen?
Ga jij je ketting nog terug vragen aan Alex?
Ach er staat toch een dik kruis doorheen, dus wat maakt het uit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Maak even een nieuwe, betere versie van de eliminated-Laura foto:
[ afbeelding ]
Die er nu staat ziet er niet uit.
Joanna, 24quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:40 schreef Urb het volgende:
[..]
Ah is ook zo, bedankt grammar-police.![]()
Misschien moet ik ook maar spellessen volgen, net als Joanna, hoewel het voor haar ook weinig geholpen lijkt te hebben.![]()
http://www.hebbes.nl/index.php?p=person&i=19450![]()
![]()
Eigenlijk nog een kwartslag draaien, een liggende Laura herkennen we beter.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Maak even een nieuwe, betere versie van de eliminated-Laura foto:
[ afbeelding ]
Die er nu staat ziet er niet uit.
tuurlijk stinkt Joanna uit haar bekkie, zalm en ei.... minstens 2x per dagquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:44 schreef Urb het volgende:
Jo wil niet zoenen, want Flip stinkt uit z'n mond, Flip kaatst " jij van de week ook" maar uiteraard ontkent Joanna.
Uiteraard.quote:
Aanstelster, 2 dagen geleden was ze nog afgevallen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna constateert vol afgrijzen dat ze 'mucho' is aangekomen.
Wat is "mucho"? 2 ons?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna constateert vol afgrijzen dat ze 'mucho' is aangekomen.
ze is dus een muchos smeerlapquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:48 schreef Urb het volgende:
Slim, Joanna niest 2 handen vol en smeert het in d'r haar, scheelt weer gel.
dan valt het toch wel mee met haar smetvrees.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:48 schreef Urb het volgende:
nep botox haarquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:48 schreef Urb het volgende:
Ze vreest in ieder geval niet haar eigen smet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dan valt het toch wel mee met haar smetvrees.
ach, als het maar te knagen isquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:51 schreef Stability het volgende:
ik vind dat zo raar klinken..boterhammetje eten...ik zeg altijd broodje eten
een bammetje kan ook. Een broodje is bij mij meer een bolletje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:51 schreef Stability het volgende:
ik vind dat zo raar klinken..boterhammetje eten...ik zeg altijd broodje eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |