Dat mag, maar ga er nu eens inhoudelijk op in. Het valt namelijk echt op.quote:
Doe dat lekker per PM of zo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat mag, maar ga er nu eens inhoudelijk op in. Het valt namelijk echt op.
Ik wou het niet zeggen, maar moest wel op m'n handen zitten.quote:
dat zou ik doen als ik iemand de moeite waard vind.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat mag, maar ga er nu eens inhoudelijk op in. Het valt namelijk echt op.
Wel nee joh, hier is de juiste plek. Hier zuigen is hier respons krijgen.quote:
Oneens. Off topicgeleuter is irritant.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel nee joh, hier is de juiste plek. Hier zuigen is hier respons krijgen.
Lijkt me soms wel eens heerlijk om clueless door het leven te gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat zou ik doen als ik iemand de moeite waard vind.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:34 schreef sjaakspark het volgende:
haha nu in het dagboekje
Waarom ga jij Laura missen in het Secret Story Huis?Omdat ik het heerlijk vond om de hele dag naar een slapend iemand te kijken.
Wat vind je haar leukste eigenschap?Dat ze de hele dag plat kon liggen.
Als je een dagje met Laura op stap mocht, wat zou je dan willen doen? Een beddenzaak bezoeken.
Wat vind je mooi aan Laura? Haar ogen als ze dicht zijn.
Welke vraag zou je aan Laura willen stellen? Hoe ze nog tijd heeft kunnen vinden om af en toe wakker te kunnen zijn.
Het valt me sowieso al mee dat ze geen hamburgers bij het ontbijt wil. Dit ontbijt is erg on-Amerikaans.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:33 schreef diditje64 het volgende:
owww sharon ik vind je een leuke meid maar je moet niet met je mond open eten dan komt mijn ontbijt er weer uit
Hamburgers? Je bedoelt pancakes?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Het valt me sowieso al mee dat ze geen hamburgers bij het ontbijt wil. Dit ontbijt is erg on-Amerikaans.
heerlijk pancakes met MapleSyrop en scumbled eggs.....quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hamburgers? Je bedoelt pancakes?
Nu wil ik naar de IHOP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |