Ja, betekend toch niet dat je 22 bent en geen vriendinnen hebt? Vrouwelijke vrienden..quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:10 schreef Lame89 het volgende:
Vriendinnen???? Ik ben een man van 22. En ik ervaar dit als een serieus probleem. En jmmr dat er zo weinig aan te doen is. Ik ga wel verder onderzoek doen.
Eerder in dit topic zei je nog dat je makkelijk opmerkingen van anderen kon 'handelen'. Nou blijkbaar niet, want je reageert als door een wesp gestoken als anderen je homo noemen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:03 schreef Lame89 het volgende:
Strawberry gedraagt zich tenminste volwassen... Kan gwoon slecht tegen beledigingen. En jij moet ook ff lekker zo doorgaan Senielus! Ik ben 200% straight, ow ja, miss helpt t als ik zeg dat ik vroeger op school ook al heel vaak voor homo ben uitgescholden, omdat ze mij voor de grap zeiden dat ik naar een vrouw van boven 40 moest kijken terwijl ik dat niet wilde, beetje gevoelig onderwerp en daarom reageer ik zo heftig! Beetje begrip aub.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:03 schreef Lame89 het volgende:
miss helpt t als ik zeg dat ik vroeger op school ook al heel vaak voor homo ben uitgescholden, omdat ze mij voor de grap zeiden dat ik naar een vrouw van boven 40 moest kijken terwijl ik dat niet wilde, beetje gevoelig onderwerp en daarom reageer ik zo heftig! Beetje begrip aub.
Heej, daar komt weer een hokje aanwaaien.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:56 schreef DerptieDurp het volgende:
Ondanks dat het afwijkt van de norm om gevoelig te zijn als jongen, wil dat nog niet zeggen dat hij daarom een homo is. De mensen in dit topic die zoiets plempen zijn in mijn ogen niet al te snugger. De mens is een complex wezen met een breed scala aan psychische eigenschappen/aandoeningen.
Deze kerel komt hier een topic aanmaken omdat hij graag wijzer wil worden met betrekking tot wat hij heeft. Opmerkingen zoals "grow some balls" en "kom uit de kast" gaan hem hierbij niet helpen.
Ik denk dat je gewoon een overgevoelige jongen bent TS. Misschien heb je een vorm van Asperger. Ik herken namelijk een paar eigenschappen daarvan in jou.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Asperger
Lees het artikel eens door zou ik zeggen.
Nee, ik zeg alleen dat ik bepaalde eigenschappen van hem daarin herken. Niet dat hij het heeftquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Heej, daar komt weer een hokje aanwaaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |