abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 april 2011 @ 09:38:16 #1
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_95841641
Vanacht toch iets vaags mee gemaakt.
Dit soort dingen zijn niks voor mij, maargoed..

Ik heb woensdag, voor het eerst echt bewust informatie opgepikt over de theorie, dat 3 uur middernacht, een demonisch ofwel heksen uur zou zijn.
Grappig, ik dacht altijd dat dit rond 12 uur was, maar gezien vele jeugd avonturen rond dat tijdstip kan ik bevestigen dat er niks speciaals rond die tijd is.

De aanleiding was, waarin 'Eminem Exposed' werd.. als zijnde een Illuminati puppet. Even ter bevestiging ik pik de link zojuist uit mijn geschiedenis van woensdag, dus het was inderdaad afgelopen woensdag dat ik hierover hoorde.
Er schijnt een verband te kunnen worden gebracht met diverse handelingen van doorgedraaide mensen, de tijd 3 uur middernacht en negativiteit.
Zo heeft Eminem ook een nummer, 3 AM, waarin hij als het ware als een bezeten persoon, de voor Eminem bekenden moordlustige handelingen uitvoerd.
Fijn. Leuk. Net zoveel aandacht als je hier nu leest.. had ik er aan besteed. 1 filmpje, half afgekeken. Weinig boeiends.

Tot gister. Ik stapte vanacht nog wat laat in me bed. Kwart over 2. Kon niet echt in slaap komen en lag een beetje te draaien.
Ik lag met beiden handen voor me hoofd half tegen me kussen aan.. als ik plots een koude tik.. of vinger tegen me neus voel. Aangezien me handen zogoed als tegen me neus aan lagen, tikte ik nog een paar keer met me vingers, maar dit bleek toch niet echt van me vingers afkomstig te zijn.. deze waren sowieso warm, en de tik voelde koud.
Misschien was het, het lipje van de rits, en ik pakte me kussen om te kijken of die er aan zat, maar dat was natuurlijk niet zo.
Normaal zou ik hier niet lang over nadenken, ik was het natuurlijk zelf, want me vingers lagen bij me hoofd en ik zal wel in een beweging per ongeluk en onbewust mezelf hebben getikt.
Ik ben dus maar verder gaan slapen, maar toch vond ik het vaag. Dit was toch anders dan anders en hier was ik me bewust van.
Raar genoeg, popte op een gegeven moment het idee van 3 AM door me heen.
Aangezien ik niet direct de tijd kon zien, grapte ik in mezelf dat het 3 uur was en dat ik beter kon slapen want dit was het foute uurtje.
Lichtelijk geirriteerd dat al dit soort flauwekul door me heen ging, aangezien 7 uur de wekker weer ging, ben ik verder gaan slapen.
Enige tijd later, als ik nog steeds in slaap probeer te komen, maar wel al wat rustiger lig, schrik ik op van de computer die zich opeens begint op te starten. De computer gaat bij mij in de nacht in stand-by modus, en mijn monitor druk ik uit. Om dit te starten dient de muis ofwel het toetsenbord aangeraakt te worden.
Het maakte nogal een tering herrie, en klonk anders dan normaal, dat kwam eigenlijk omdat me monitor ook direct aan schoot. De meeste herkennen nog wel het geluid van een wat oudere televisie die een wat zuigende/zoomend geluid maakt bij het zojuist aanzetten. Iets wat je normaal niet hoort bij een TFT.
Vaaage tering zooi dacht... ik denk, het zal toch niet he..
Ik sta op, en zie exact 02:00 op de klok van mijn DVD-speler staan. Die liep al enige tijd een uur achter.
Tja wat je dan allemaal probeert te verzinnen om te bedenken dat wat hier gebeurt, normaal is, is lachwekkend.
Ik heb vervolgens mezelf op me computer aangemeld, en daar stond de klok ondertussen op 03:01.. en op shut down gedrukt.

Ben weer gaan liggen.. en ben eigenlijk echt lastig in slaap gekomen. Vond het zo - te toevallig.
Ik kan me ontzettend veel bedenken als excuus, maar ook het feit dat me monitor aan ging, die ik eigenlijk altijd wel uit zet, zette me aan het denken. Nou is het natuurlijk wel zo dat je monitor automatisch aan gaat als de comp uit stand by komt.. maar de kans dat het en om 3 uur middernacht precies gebeurt en de kans dat ik net die ene keer me monitor niet uit had gedaan via de knop.. is gewoon een rare toeval.

Kan er weinig mee.. vanavond zal ik weer heerlijk slapen en ik zal me task scheduler er vanavond eens op na slaan.. misschien dat dit elke avond wel gebeurt maar dat normaal echt me monitor uit staat... O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Ticker op 22-04-2011 10:04:14 ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_95841841
En vond je dit wel een leuke droom of vond je hem eng?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  vrijdag 22 april 2011 @ 10:16:40 #3
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95842503
Het filmpje vind op zich op sommige punten aardig, maar sommige symboliek zou ik toch anders willen uitleggen... en andere zaken zijn tever gezocht.

Punt is je 3AM tijdstip.. ik heb ook de meest bizarre zaken tussen 3 en 4 in de nacht gezien inderdaad. Bewust zijn van iets, maakt dat het zich ook kan manifesteren kennelijk?
The truth was in here.
  vrijdag 22 april 2011 @ 10:29:48 #4
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_95842841
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 10:16 schreef Bastard het volgende:

Punt is je 3AM tijdstip.. ik heb ook de meest bizarre zaken tussen 3 en 4 in de nacht gezien inderdaad. Bewust zijn van iets, maakt dat het zich ook kan manifesteren kennelijk?
[zweverig]Dat ging ook in mij op.
Alsof het contact sterker kon, doordat er bij mij een optie open gezet was.[/zweverig]

Over dat filmpje.. het kon me eigenlijk ook weinig boeien. Op de piramide symbolen en 'eye' geflash na, vond ik er weinig aan. Het enige wat me ook bijbleef was het getal 3, meer ook niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ticker op 22-04-2011 10:40:13 ]
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 22 april 2011 @ 10:54:15 #5
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95843651
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 10:29 schreef Ticker het volgende:

[..]

[zweverig]Dat ging ook in mij op.
Alsof het contact sterker kon, doordat er bij mij een optie open gezet was.[/zweverig]

Over dat filmpje.. het kon me eigenlijk ook weinig boeien. Op de piramide symbolen en 'eye' geflash na, vond ik er weinig aan. Het enige wat me ook bijbleef was het getal 3, meer ook niet.
Het filmpje heeft ook wel sterke kanten, het vereenzelvigen met de duivel, maar is dat niet allemaal 'just for the show' vraag ik mij af.
Het teruggesproken stuk tekst "Who can really blame you. Where the ones who made you" naar "Oh devils .. I want them giving me happiness with you" klinkt wel erg goed. (terwijl de meeste tijd terugdraaien van tekst onzinnig klinkt).
The man behind curtains idee zou ik vertalen naar de stem in je onderbewustzijn, of in je psyche zitten. Zo zou je de symboliek van zwart en wit ook kunnen zien als een balans in de ruimste zin van het woord.. leven/dood, bewust/onbewust etc.
Maar de overige pyramide symbolen vond ik echt tever gezocht, zo kun je in iedere afbeelding vast wel een driehoek vinden als je goed zoekt.

Je punt over bewust zijn van iets en daarmee een trigger krijgen, ja dat zien we hier toch wel meermaals op TRU. Onlangs nog met een jongen die onder rare krassen op zijn lichaam kwam te zitten. 'Ze' weten dat jij aan hun denkt, willen wel af en toe een spelletje spelen. :+
The truth was in here.
  donderdag 28 april 2011 @ 12:53:20 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_96085781
Ja, drie uur is heksenuur inderdaad, ik heb ooit in het verleden eens wat gelezen erover dat het ook het ideale moment is voor meditatie omdat om welke reden dan ook dan de scheidslijn het dunst is, er stond ook een reden bij waarom dit zo was maar die ben ik totaal vergeten en ik zal mijn googlekunsten erop los moeten laten om te kijken of ik het terug kan vinden maar sinds ik het 'weet'vind ik het wel engig :@. (al moet ik toegeven dat ik 0:00 uur heel eng vond toen ik dacht dat het toen het 'heksenuur' was, dus tja :P )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_96092344
3 uur Zomer- of wintertijd?
pi_96093110
3 uur ... welke tijdzone ?
Of verschilt het van land tot land ?

Persoonlijk nog niets van gemerkt ... ik ben meestal al in dromenland op dat tijdstip.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_96097590
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:53 schreef jogy het volgende:
Ja, drie uur is heksenuur inderdaad, ik heb ooit in het verleden eens wat gelezen erover dat het ook het ideale moment is voor meditatie omdat om welke reden dan ook dan de scheidslijn het dunst is,
Misschien omdat een persoon met een normaal ritme om 3 uur s' nachts nogal moe is, en de boel dan ook nog eens donker en uitgestorven is. Als je vervolgens gelooft in paranormale dingen dan zijn de nachtelijke conclusies snel getrokken.
  donderdag 28 april 2011 @ 18:25:24 #10
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_96098623
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:10 schreef UncleScorp het volgende:
3 uur ... welke tijdzone ?
Of verschilt het van land tot land ?

Persoonlijk nog niets van gemerkt ... ik ben meestal al in dromenland op dat tijdstip.
3 uur in de tijdszone waar je je bevindt op dat moment.
Vrijheid
  donderdag 28 april 2011 @ 18:28:28 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_96098762
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:59 schreef svefn het volgende:

[..]

Misschien omdat een persoon met een normaal ritme om 3 uur s' nachts nogal moe is, en de boel dan ook nog eens donker en uitgestorven is. Als je vervolgens gelooft in paranormale dingen dan zijn de nachtelijke conclusies snel getrokken.
Uiteraard uiteraard. Tussen 3 en 4 (of was het 4 en 5? ) is het het stilst, moeheidsfactor kan ermee te maken hebben uiteraard maar hoeft niet, als je gewend bent om regelmatig tot 3 uur wakker te blijven om welke reden dan ook en nog steeds geneg rust pakt valt het weg, iig voor een groot deel, dat speelt allemaal mee.
Vrijheid
  vrijdag 29 april 2011 @ 09:19:08 #12
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_96125923
Bedankt hé, vannacht werd ik, ja ja, om 3 uur wakker en kon ik niet meer slapen, voor de gein nog even een portie slaapverlamming erbij om het af te toppen en nu ben ik moe :').
Vrijheid
  vrijdag 29 april 2011 @ 09:25:19 #13
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_96126070
Hehehehe
En laat me raden, je kon pas echt slapen toen de eerste vogels begonnen te fluiten.. :P
  vrijdag 29 april 2011 @ 17:25:46 #14
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_96146679
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:25 schreef Ticker het volgende:
Hehehehe
En laat me raden, je kon pas echt slapen toen de eerste vogels begonnen te fluiten.. :P
Ik had de rest van de ochtend een knipperlicht slaap :') met vage dromen, halve hallucinaties en uiteindelijk uit mijn bed gezwommen door het zweten. Maar niets wat een energy drink niet kan fixen :P.
Vrijheid
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:19:51 #15
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_96318174
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:25 schreef jogy het volgende:

[..]

3 uur in de tijdszone waar je je bevindt op dat moment.
Ah, dus geesten houden zich aan tijdzones !
Doen ze ook aan zomer- en wintertijd ?

:)

[ Bericht 3% gewijzigd door danielluh op 04-05-2011 09:08:00 ]
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_96349828
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:19 schreef danielluh het volgende:

[..]

Ah, dus geesten houden zich aan tijdzones !
Doen ze ook aan zomer- en wintertijd ?

:)
Goed gezegd, daarmee maak je eigenlijk al duidelijk hoe bizar dit bijgeloof is.
  woensdag 4 mei 2011 @ 20:05:10 #17
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_96356857
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:46 schreef svefn het volgende:
Goed gezegd, daarmee maak je eigenlijk al duidelijk hoe bizar dit bijgeloof is.
hmmm... 't klinkt meer alsof iemand iets te veel "Het Heksenuur" van A. Rice -of- "Het uur van de Heks" van N. Moster heeft gelezen. :P

& of dat nou exact van 03:00 Uur tot en met 03:59:59 GTM+1 is of whatever ... :')
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  donderdag 5 mei 2011 @ 07:59:04 #18
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_96375631
En hoe vaak heb je wakker gelegen en als je dan op de klok kijkt dat het niet 03:00 is?
  donderdag 5 mei 2011 @ 08:26:06 #19
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_96375837
Ja, als kind was het twaalf uur inderdaad, toen ik iets ouder was vond ik uit dat het 3:13 zou moeten zijn. Onzin natuurlijk, want het is te cliché voor woorden met het getal dertien en bovendien: hoe lang zou dat dan allemaal moeten duren? Ik ben zelden bang in het donker, maar als het eens gebeurt (ik kan mezelf wel echt bang maken door geestenverhalen te lezen omdat ik daar dan mijn eigen fantasie bij ga gebruiken) is 3:13 het punt waarop ik het meest 'kriegel' in m'n bedje lig.

Volgens mij is het zo dat je zintuigen door die (lichtelijke) angst gewoon op scherp staan. Dat je computer ineens aan ging is natuurlijk niet zo leuk net op dit punt, maar dat moet je wegwuiven. Er is echt wel een plausibele reden voor, die is er zelfs nog als je echt een schim aan je bed zou zien staan. Niet aan denken verder. Misschien moet je juist even achter je computer gaan zitten, want dan zie je dan er nog allerlei mensen wakker zijn en mensen die zelfs werken. Dat helpt bij mij dan wel omdat het me eraan herinnert hoe relatief de nacht is (ik ben zelf ook meestal wakker 's nachts, dus ik wéét ook hoe relatief die is).
  donderdag 5 mei 2011 @ 16:35:43 #20
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_96393342
2.22 das creapy
pi_96438088
De tijd is verzonnen door de mens. In principe is het nu dus overal ter wereld 'heksen uur'. Maar goed, ooit aan virussccanner gedacht? Defragmentatie ding? Veel virusscanners zijn ingesteld om om 3 uur 's nachts te gaan scannen op virussen (wanneer de meeste mensen dus slapen). En in Windows Vista en 7 gaat het 's nachts ook defragmenteren. Dit kan het scherm aanzetten ;)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:16:26 #22
319952 waj1
Wat kijk je nou?
pi_96438271
Vreemd :{
"There are no stupid questions, just stupid people."
"être, c'est être vu"
pi_96457221
mijn samsung springt snachts weleens op wit beeld
pi_96462797
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:53 schreef ManianMan het volgende: