Vanacht toch iets vaags mee gemaakt.
Dit soort dingen zijn niks voor mij, maargoed..
Ik heb woensdag, voor het eerst echt bewust informatie opgepikt over de theorie, dat 3 uur middernacht, een demonisch ofwel heksen uur zou zijn.
Grappig, ik dacht altijd dat dit rond 12 uur was, maar gezien vele jeugd avonturen rond dat tijdstip kan ik bevestigen dat er niks speciaals rond die tijd is.
De aanleiding was,
waarin 'Eminem Exposed' werd.. als zijnde een Illuminati puppet. Even ter bevestiging ik pik de link zojuist uit mijn geschiedenis van woensdag, dus het was inderdaad afgelopen woensdag dat ik hierover hoorde.
Er schijnt een verband te kunnen worden gebracht met diverse handelingen van doorgedraaide mensen, de tijd 3 uur middernacht en negativiteit.
Zo heeft Eminem ook een nummer, 3 AM, waarin hij als het ware als een bezeten persoon, de voor Eminem bekenden moordlustige handelingen uitvoerd.
Fijn. Leuk. Net zoveel aandacht als je hier nu leest.. had ik er aan besteed. 1 filmpje, half afgekeken. Weinig boeiends.
Tot gister. Ik stapte vanacht nog wat laat in me bed. Kwart over 2. Kon niet echt in slaap komen en lag een beetje te draaien.
Ik lag met beiden handen voor me hoofd half tegen me kussen aan.. als ik plots een koude tik.. of vinger tegen me neus voel. Aangezien me handen zogoed als tegen me neus aan lagen, tikte ik nog een paar keer met me vingers, maar dit bleek toch niet echt van me vingers afkomstig te zijn.. deze waren sowieso warm, en de tik voelde koud.
Misschien was het, het lipje van de rits, en ik pakte me kussen om te kijken of die er aan zat, maar dat was natuurlijk niet zo.
Normaal zou ik hier niet lang over nadenken, ik was het natuurlijk zelf, want me vingers lagen bij me hoofd en ik zal wel in een beweging per ongeluk en onbewust mezelf hebben getikt.
Ik ben dus maar verder gaan slapen, maar toch vond ik het vaag. Dit was toch anders dan anders en hier was ik me bewust van.
Raar genoeg, popte op een gegeven moment het idee van 3 AM door me heen.
Aangezien ik niet direct de tijd kon zien, grapte ik in mezelf dat het 3 uur was en dat ik beter kon slapen want dit was het foute uurtje.
Lichtelijk geirriteerd dat al dit soort flauwekul door me heen ging, aangezien 7 uur de wekker weer ging, ben ik verder gaan slapen.
Enige tijd later, als ik nog steeds in slaap probeer te komen, maar wel al wat rustiger lig, schrik ik op van de computer die zich opeens begint op te starten. De computer gaat bij mij in de nacht in stand-by modus, en mijn monitor druk ik uit. Om dit te starten dient de muis ofwel het toetsenbord aangeraakt te worden.
Het maakte nogal een tering herrie, en klonk anders dan normaal, dat kwam eigenlijk omdat me monitor ook direct aan schoot. De meeste herkennen nog wel het geluid van een wat oudere televisie die een wat zuigende/zoomend geluid maakt bij het zojuist aanzetten. Iets wat je normaal niet hoort bij een TFT.
Vaaage tering zooi dacht... ik denk, het zal toch niet he..
Ik sta op, en zie exact 02:00 op de klok van mijn DVD-speler staan. Die liep al enige tijd een uur achter.
Tja wat je dan allemaal probeert te verzinnen om te bedenken dat wat hier gebeurt, normaal is, is lachwekkend.
Ik heb vervolgens mezelf op me computer aangemeld, en daar stond de klok ondertussen op 03:01.. en op shut down gedrukt.
Ben weer gaan liggen.. en ben eigenlijk echt lastig in slaap gekomen. Vond het zo - te toevallig.
Ik kan me ontzettend veel bedenken als excuus, maar ook het feit dat me monitor aan ging, die ik eigenlijk altijd wel uit zet, zette me aan het denken. Nou is het natuurlijk wel zo dat je monitor automatisch aan gaat als de comp uit stand by komt.. maar de kans dat het
en om 3 uur middernacht
precies gebeurt en de kans dat ik net die ene keer me monitor niet uit had gedaan via de knop.. is gewoon een rare toeval.
Kan er weinig mee.. vanavond zal ik weer heerlijk slapen en ik zal me task scheduler er vanavond eens op na slaan.. misschien dat dit elke avond wel gebeurt maar dat normaal echt me monitor uit staat...
[ Bericht 0% gewijzigd door Ticker op 22-04-2011 10:04:14 ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no..""Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)