Cavia's zijn ook wel leuk .quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral al hamsters en cavia's en honden
Wat is Matcho voor hond dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik wil Matcho meenemen. Maar dat mag niet van pa en ma.
Op bepaalde insecten (muggen) na, vind ik alle dieren tofquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Cavia's zijn ook wel leuk .
Vind eigenlijk de meeste dieren wel leuk
Ik vind vissen zoooooooo doelloos.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Cavia's zijn ook wel leuk .
Vind eigenlijk de meeste dieren wel leuk
Een Amerikaanse Bulldog van 1 meter grootquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een Amerikaanse Bulldog van 1 meter groot
het enige doelloze organisme op deze planeet is de mensquote:
Hij is echt briljantquote:
Oh, ik vind gleufdieren dan wel weer leuk om te hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het enige doelloze organisme op deze planeet is de mens
Ja, hij is echt heel tofquote:
Is hij zo lomp dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is echt briljant
Alleen mag ik er nooit mee lopen omdat hij me kats onderuit trekt
Hij is niet goed opgevoed en trekt aan de riem. Hij is echt ongelooflijk sterk. Maar ik denk dat ik hem gewoon kan houden, want sterker dan mijn paard is, is hij niet. Maar ze geloven me nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is hij zo lomp dan?
Wel super mooie honden.
Je mag ook gewoon vrouwen zeggen hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:34 schreef Crutch het volgende:
Oh, ik vind gleufdieren dan wel weer leuk om te hebben.
Dat was de grap toch jonguh!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon vrouwen zeggen hoor.
Kan eigenlijk ook niet he, zo'n schattig klein meisje met zo'n grote stoere hond.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is niet goed opgevoed en trekt aan de riem. Hij is echt ongelooflijk sterk. Maar ik denk dat ik hem gewoon kan houden, want sterker dan mijn paard is, is hij niet. Maar ze geloven me niet
Waarom niet?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan eigenlijk ook niet he, zo'n schattig klein meisje met zo'n grote stoere hond.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hoort met een klein hondje in je handtas te lopen.
vroeger tot ik 15 wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |