vieze hater hierquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Thanks he thanks. Maar je clubje moet wel even de komende 3 wedstrijden winnen
Dit dusquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja zeker
ik hoop het met heel mijn hart
en die is groot
Beachieeeeequote:
Drenthe was niet beter geweest hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
geen wonder dat deze NB ook niet loopt... alleen de TT al.
tuurlijk wel, ik woon daar, dan is het meteen een trekpleister.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Beachieeeee
Heb eindelijk op fobo gereageerd hoor
[..]
Drenthe was niet beter geweest hoor.
Ja zag er geen, denk dan maak ik hem maar weer eens. Dat is een tijdje geleden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:08 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Late NB trouwens... bijna 3 minuten over tijd. hehe over tijd
Voor mannen ja.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:08 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, ik woon daar, dan is het meteen een trekpleister.
Goed dat je die stoute schoenen maar eens aantrok.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja zag er geen, denk dan maak ik hem maar weer eens. Dat is een tijdje geleden.
Jawel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Beachieeeee
Heb eindelijk op fobo gereageerd hoor
[..]
Drenthe was niet beter geweest hoor.
Wonen een hoop mooie vrouwen ja, maar ja zodra mannen weten dat ik hier woon komen ze niet meer, toch al kansloze missie.quote:
Ja ik twijfelde wel eerst 2 minuten en 49 seconde.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Goed dat je die stoute schoenen maar eens aantrok.
Oooooh als jij er ook woont dan welquote:
Nu ben ik benieuwd naar de skills.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wonen een hoop mooie vrouwen ja, maar ja zodra mannen weten dat ik hier woon komen ze niet meer, toch al kansloze missie.
Begrijpelijk, het is een grote stap.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde wel eerst 2 minuten en 49 seconde.
Ja, ik woon daar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oooooh als jij er ook woont dan wel
[..]
Nu ben ik benieuwd naar de skills.
Ik stuur je zondag wel foto's van komende zaterdag.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Top of Holland begint weer, dus dat betekent zweedse vrouwkes.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |