Ik twijfelde omdat ik dacht dat de vriendschap (die ik in een periode van 7 maanden had opgebouwd) in 1 klap zou verkloten (daarom vroeg ik ook aan MLiG hoe vrouwen hier op reageren volgens de Pua literatuur)quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:51 schreef iwannabehigh het volgende:
Het gaat wel erg snel. Het ene moment twijfel je, paar uur later neuk je haar en nu ineens ben je weer ingestort.
ja precies.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:52 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik het bij de eerste indruk meestal verknal..... maar dat ik achteraf toch heel relaxt blijk te zijn als men mij de kans geeft om het te herstellen.
hahaquote:
Even serieus, heb jij nog een andere ziekte behalve BDD?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:58 schreef richard_prf het volgende:
[..]
haha
Ja sorry ik weet dat het triest klinkt! Maar zo denk ik er dus echt over hoor! Mijn problemen zijn eigenlijk niet zo groot als ik gewoon wat vriendinnen had gehad in mijn leven!
De lengte van de stukken die jij soms typ.. kan je nog beter je aan gaan meldne op en school en verslagen gaan typen. Doe je het tenmisntenog ergens voorquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja precies.
ik ben er zelf nog niet echt mee bezig gegaan. maar ten eerste is 'wat ' je zegt belangrijk(niet meteen het sturen naar klagie klaag)
en de manier waarop je dingen zegt, kijk bijv. eens naar acteurs. die eindigen hun zinnen nooit met de pitch van het geluid 'omhoog'.
als je eindigt met de pitch omhoog, klinkt het half of helemaal als een vraag.
en als het als een vraag klinkt, klinkt dat als onzekerheid van ik heb bevestiging nodig. je moet dingen gewoon 'melden' is meer zelfverzekerheid.
en dat jij de beste bent met oogcontact komt ook in alfa-status opzich voor.
en ook kleine dingen als " niet nep/gemaakt" lijken (dus naar beneden kijken als je over gevoel nadenkt, en naar links kijken als je aan iets in het verleden denkt , enzo.
als dat niet strookt met wat je vertelt, kom je sneller ongemerkt 'fake' over.)
en ik wilde nog iets zeggen..... ik weet niet meer wat
en ohja, je houding. zelf deed ik dat ook al weleens, dat je tegen iets aanleunt, en jezelf eens nadenkt over hoe je erbij staat(rechtop staan).
dus dan bijv. tegen een muur leunen, en zorgen dat je de muur overal raakt.
en dan rug ietsjes ervanaf(maar niet te hol), en hoofd er iets van af(maar wel een zelfverzekerde houding aannemen).
en dan oefenen met die houding in-can houden
Neen, behalve dan eenzaamheid en gebrek aan liefde beginnend vanaf de vroege jeugd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Even serieus, heb jij nog een andere ziekte behalve BDD?
[..]
De lengte van de stukken die jij soms typ.. kan je nog beter je aan gaan meldne op en school en verslagen gaan typen. Doe je het tenmisntenog ergens voor
Boeiend. Ze is labiel, heeft een paardebek, ziet eruit zoals de 80% van de Nederlandse bevolking (genoeg types als haar dus!), heeft duidelijk geen zelfrespect, denkt dat ze wat is maar eigenlijk is ze dus gwoon een ontzettend domme doos.. heeft je uitgescholden voor geest alles.. dus waar maak je je druk om? Genoeg andere met zo'n uiterlijk maar met een beter innerlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik twijfelde omdat ik dacht dat de vriendschap (die ik in een periode van 7 maanden had opgebouwd) in 1 klap zou verkloten (daarom vroeg ik ook aan MLiG hoe vrouwen hier op reageren volgens de Pua literatuur)
Ik voelde me emotioneel (nadat zij huilend aan de telefoon was, dit werkte aanstekelijk en toen werd ik zelf ook emotioneel en toen had ik echt zin om naar haar toe te gaan ik verlangde naar haar!)
Nu ben ik in elkaar gestort omdat de vriendschap inderdaad voorbij lijkt te zijn. Ik heb haar wanhopig proberen te bellen en sms'en en ze reageert er niet op. Slechts 1 simpel antwoord " gaat goed! "
Dat slaat natuurlijk nergens op! Ze mij dus niet meer spreken dat blijkt wel! Verder drukt ze me weg als ik probeer te bellen.
Inderdaad, het doet heel veel pijn en Straw ik ga dan denken dat ze het niet durven te zeggen omdat ze rekening houden met BDD dus dat de afwijzing BDD gerelateerd moet zijn!quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jezus Christus....
Je ontmoet wel laffe meiden trouwens. Beide negeren ze je liever dan dat ze duidelijke uitleg geven.
Ja ik ben het zowaar wel eens met deze post, alleen het probleem is dat al die andere meiden me al helemaal niet zien staan. Daarom pik ik ook alles.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:03 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Boeiend. Ze is labiel, heeft een paardebek, ziet eruit zoals de 80% van de Nederlandse bevolking (genoeg types als haar dus!), heeft duidelijk geen zelfrespect, denkt dat ze wat is maar eigenlijk is ze dus gwoon een ontzettend domme doos.. heeft je uitgescholden voor geest alles.. dus waar maak je je druk om? Genoeg andere met zo'n uiterlijk maar met een beter innerlijk.
En daarom loopt zij over je heen. Tevens maakt dat je geen relatiemateriaal.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ik ben het zowaar wel eens met deze post, alleen het probleem is dat al die andere meiden me al helemaal niet zien staan. Daarom pik ik ook alles.
is ze nou dat meisje met dacht ik iets blauws aan van die webcampic van haar pc?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ik ben het zowaar wel eens met deze post, alleen het probleem is dat al die andere meiden me al helemaal niet zien staan. Daarom pik ik ook alles.
Stel dat ze toch weer besluit te bellen (wat niet aannemelijk is) zal ik dan opnemen en kwaad reageren ofzo? zo van" wat is er? wat moet je van me ? "quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En daarom loopt zij over je heen. Tevens maakt dat je geen relatiemateriaal.
Nee, gewoon doen alsof het je koud laat. Boze reactie betekent dat het je niet koud laat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Stel dat ze toch weer besluit te bellen (wat niet aannemelijk is) zal ik dan opnemen en kwaad reageren ofzo? zo van" wat is er? wat moet je van me ? "
In dat restaurant. Eigenlijk is die uit Enschede mooierquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
is ze nou dat meisje met dacht ik iets blauws aan van die webcampic van haar pc?
of dat blonde meisje met een foto dat ze achter een tafeltje zit in een restaurant ofzoiets?
kan je doen, dan ben je alfaquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Stel dat ze toch weer besluit te bellen (wat niet aannemelijk is) zal ik dan opnemen en kwaad reageren ofzo? zo van" wat is er? wat moet je van me ? "
oh ik dacht dat restaurantpic enschedees meisje was. want zij was ook blond ofzoiets dacht ik.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
In dat restaurant. Eigenlijk is die uit Enschede mooier![]()
Nee dat was haar niet, ze zijn wel allebei blond inderdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ik dacht dat restaurantpic enschedees meisje was. want zij was ook blond ofzoiets dacht ik.
maar ze zijn dus allebei blond
Ga je nog reageren op mijn post en het tot je laten doordringen dat het nodig is?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ik dacht dat restaurantpic enschedees meisje was. want zij was ook blond ofzoiets dacht ik.
maar ze zijn dus allebei blond
huh wat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga je nog reageren op mijn post en het tot je laten doordringen dat het nodig is?
En je reputatie loopt dus geen gevaar. Enige 'risico' is dat je leven er beter van wordt.
Jouw verwerpingen zijn alleen nergens op gebaseerd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
huh wat.
nee ik verwerp posts dat het wel zou werken voor me om naar de psych te gaan.
maar ik zal nog wel reageren als je dat wilt
nee het is een te grote stap.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat je sociale fobie hebt, liever niet buitenkomt en al 6 jaar lang niet naar je studie durft en jezelf ook niet goed verzorgd. En dat je depressief bent omdat je geen vriendin kan krijgen, maar dat is geen must. Vertel vooral over de sociale fobie, die angsten, dat is het belangrijkst.
Anders blijf jij je hele leven zo, dat wil je toch ook niet?
En welke reputatie, je hebt met niemand contact jongen. Als je zo doorgaat dan is dát slecht voor je reputatie. Een psychiater heeft geheimhoudingsplicht hè.Jij bent de enige die het weet. Is niet schadelijk voor je rep, alleen maar goed.
Geef die adreswijzigingen dan door. Geef aan de psych aan dat je de post op JOUW adres wilt. En verder, wat ga je anders doen om je leven op orde te krijgen? Geef toe, het lukt nog niet echt. Als je die medicijnen wilt en een beter leven, kan je gewoon simpel uitleggen dat je sociale fobie hebt en daarvan af wilt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee het is een te grote stap.
en ook kleine dingen als dat me ouders misschien post kunnen krijgen (administratieve chaos heb ik hier, en helft van me post komt op me ouders adres aan omdat ik adreswijzigingen nooit aan iedereen heb doorgegeven)
http://www.utwente.nl/so/(...)studentenpsycholoog/quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geef die adreswijzigingen dan door. Geef aan de psych aan dat je de post op JOUW adres wilt. En verder, wat ga je anders doen om je leven op orde te krijgen? Geef toe, het lukt nog niet echt. Als je die medicijnen wilt en een beter leven, kan je gewoon simpel uitleggen dat je sociale fobie hebt en daarvan af wilt.
Je hoeft niet naar een studentenpsycholoog, maar de huisarts. Ach je moet het zelf ook maar uitzoeken, jouw shit. Maar ik denk dat het alleen nog maar erger wordt zo, echt waar MLiG. Want je onderneemt niets.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
http://www.utwente.nl/so/(...)studentenpsycholoog/
nou zo, ik heb het opgezocht, je hebt een beetje je zin
ik dacht al dat het iets met blauwe of rode balie was bij de administratie.
maar ik ga er (nog) niets mee doen
ik heb geen huisarts hier, zal nog wel ingeschreven staan bij me oude huisarts in NH maar dan moet ik me problemen wel erg dicht naar me ouders huis nemen. en in het nieuws was 4 jaar terug dat een nieuwe huisarts vinden heel moeilijk isquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar een studentenpsycholoog, maar de huisarts. Ach je moet het zelf ook maar uitzoeken, jouw shit. Maar ik denk dat het alleen nog maar erger wordt zo, echt waar MLiG. Want je onderneemt niets.
Ik zou toch een huisarts proberen te zoeken in je omgeving.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb geen huisarts hier, zal nog wel ingeschreven staan bij me oude huisarts in NH maar dan moet ik me problemen wel erg dicht naar me ouders huis nemen. en in het nieuws was 4 jaar terug dat een nieuwe huisarts vinden heel moeilijk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |