abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95834132

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De OP vind je hier
pi_95834162
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:36 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

:')

En als je een relatie hebt, dan is alles als sneeuw voor de zon verdwenen? Sorry, maar je moet echt eens stoppen met dat trollen.
Ja ik weet het wel zeker eigenlijk. De liefde die ik gisteren kreeg van die vriendin was echt geweldig en dat gratis.

Bij de hoeren was ik dan al snel een bedrag van ongeveer 1000 euro kwijt of zo.
pi_95834192
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:33 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb een hond. het was een tijdelijk project om te kijken of hij in staat was een vriendin te vervangen maar dit bleek achteraf helaas niet zo te zijn. Ik zit nu wel met hem opgescheept en zal uiteraard voor hem zorgen voor de rest van zijn leven.
Hij is wel lief maar kan ook vrij irritant zijn vooral als ik ga eten.
Wat een reden om een hond te nemen zeg.
Volgens mij zit hij meer met jou opgescheept dan andersom, het is je geraden dat je goed voor hem zorgt.
pi_95834197
de liefde was zoooo echt dat ze je smsen niet beantwoord en je wegdrukt

man ga alsjeblieft naar bed of praat tegen je hond
pi_95834208
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:50 schreef richard_prf het volgende:
Dat komt uit pure onmacht.
Ik weet het goed gemaakt met je. Je bent gewoon fokking lelijk en daarom zal je ook nooit een vriendin krijgen.Flikker toch een eind op met je getrol.
pi_95834240
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:40 schreef missyB het volgende:
de liefde was zoooo echt dat ze je smsen niet beantwoord en je wegdrukt

man ga alsjeblieft naar bed of praat tegen je hond
Ja maar dat wist ik op dat moment toch niet? maar het blijkt allemaal nep te zijn inderdaad.
pi_95834244
Jubileum deeltje.

Er gaan wonderlijke dingen gebeuren in dit nummer.
Ron Paul 2012
  donderdag 21 april 2011 @ 23:42:26 #8
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95834266
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:39 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja ik weet het wel zeker eigenlijk. De liefde die ik gisteren kreeg van die vriendin was echt geweldig en dat gratis.

volgens hookers.nl en playbabe.be kan het veel goedkoper echte seks wat volgens recensies die vrouwen ook leuk vinden.

maar blijkbaar moet je daar een player voor zijn voordat het goedkoop kan ofzoeits
pi_95834281
Kun je ook depressief worden van andere mensen , zo ja dan heb ik dat nu een beetje
pi_95834289
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:41 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja maar dat wist ik op dat moment toch niet? maar het blijkt allemaal nep te zijn inderdaad.
dus conlusie het was nep, get over it!

oja en ga naar bed
pi_95834308
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:42 schreef formerjellybean het volgende:
Kun je ook depressief worden van andere mensen , zo ja dan heb ik dat nu een beetje
Nieuw topic, 37, gefrustreerd, agressief en depressief
pi_95834318
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:41 schreef richard_prf het volgende:
Huil huil huil. Tieft op naar het Viva-forum, kneus. :X
pi_95834338
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:42 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

volgens hookers.nl en playbabe.be kan het veel goedkoper echte seks wat volgens recensies die vrouwen ook leuk vinden.

maar blijkbaar moet je daar ook een player voor zijn voordat het goedkoop kan ofzoeits
Dat zal best maar dan ben je in een half uurtje al klaar toch? Ik praat hier over uren en de sex boeide me niet maar het knuffelen en zoenen was het beste.
pi_95834367
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:39 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Stomme trol!
pi_95834407
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:43 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat zal best maar dan ben je in een half uurtje al klaar toch? Ik praat hier over uren en de sex boeide me niet maar het knuffelen en zoenen was het beste.
Ze heeft je lekker ingepalmd met haar charmes, voor eigen gewin. Slim hoor.
pi_95834421
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:42 schreef formerjellybean het volgende:
Ja, het zou al gigantisch helpen als men richard massaal zou negeren. Maar zolang men hem blijft voeren....
pi_95834424
ik kotste nu een beetje in mijn mond :|W
pi_95834430
quote:
10s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:41 schreef Supersoep het volgende:
Jubileum deeltje.

Er gaan wonderlijke dingen gebeuren in dit nummer.
Verhip, ja! Ik ben erg benieuwd wie er goed nieuws komt brengen!
pi_95834449
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze heeft je lekker ingepalmd met haar charmes, voor eigen gewin. Slim hoor.
Ik ben nu haar slaaf. Als ze me belt dan kan ze me eenvoudig gebruiken en ook als ze 8k nodig zou hebben dan zou ik het zo overhandigen -.-
pi_95834453
goed nieuws!

(ik heb nieuwe schoenen!)
pi_95834464
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:45 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja, het zou al gigantisch helpen als men richard massaal zou negeren. Maar zolang men hem blijft voeren....
Laten we het gewoon doen, kijken wie dat het langst volhoudt.
Kunnen we meteen de rest weer wat aandacht geven.
  donderdag 21 april 2011 @ 23:46:37 #22
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_95834494
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:45 schreef missyB het volgende:
goed nieuws!

(ik heb nieuwe schoenen!)
..je hebt een pimp abo aangeschaft zodat je die block knop hebt?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_95834517
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:46 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Laten we het gewoon doen, kijken wie dat het langst volhoudt.
Kunnen we meteen de rest weer wat aandacht geven.
*O*
Kunnen we niet een modje inschakelen? :')
pi_95834523
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik ben nu haar slaaf. Als ze me belt dan kan ze me eenvoudig gebruiken en ook als ze 8k nodig zou hebben dan zou ik het zo overhandigen -.-
:')
Oke je kan nu echt beter gaan slapen.
pi_95834531
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:46 schreef twiFight het volgende:

[..]

..je hebt een pimp abo aangeschaft zodat je die block knop hebt?
nope geld al uitgegeven aan de schoenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')