Geen probleem, zo ben ik.quote:
quote:
Ben je vrijgezel?quote:
Anders niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef Mishu het volgende:
Bij een meet in 't Kooltuintje kom ik ook nog wel.
Puke-it?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:46 schreef Ener-G het volgende:
Ik zal aan jullie denken als ik in Phuket op het strand lig
Doe nou ff gezelligquote:Op donderdag 28 april 2011 09:27 schreef Mishu het volgende:
Nou ben niet zo van de meets.. Maar bij de kooltuin heb je de meeste kans dat ik nog even langs huppel.
Niet zo aanstellen gewoon komenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:27 schreef Mishu het volgende:
Nou ben niet zo van de meets.. Maar bij de kooltuin heb je de meeste kans dat ik nog even langs huppel.
zo eng zijn andere mensen niet hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 09:27 schreef Mishu het volgende:
Gewoon langskomenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:27 schreef Mishu het volgende:
was precies om 00.00 uur dus zal wel voor iemand zijn geweest die vandaag jarig is...quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:23 schreef Ener-G het volgende:
Hmm wie stak er net een chinese rol af en nog wat los knal vuurwerk?
Beter eet je veel broodjes doner.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:04 schreef Misan het volgende:
Morgen kom ik Alkmaar verblijden met mijn gelaat en uitgavepatroon
Ga jij ze maken?quote:
Zonde, ik zit in A'dam.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:04 schreef Misan het volgende:
Morgen kom ik Alkmaar verblijden met mijn gelaat en uitgavepatroon
Geen last van in de boot.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:54 schreef Misan het volgende:
[..]
Vanwege het bierbeleid skip ik A'dam dit jaar
5e jaar inmiddels jaquote:
QFTquote:
Kom je hier kijken onder genot van een glas bierquote:Op zondag 1 mei 2011 18:33 schreef IJsdraakje het volgende:
De rookpluimen worden hier verstopt door een stel bomen.
Dat heb ik dus steeds niet gehoord. de wind staat vast verkeerd.quote:
Die heb ik niet gehoord hier en ik zit recht tegenover zo'n paal. (Ok, er zit een beetje water tussen)quote:Op zondag 1 mei 2011 19:38 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus steeds niet gehoord. de wind staat vast verkeerd.
Hoorde van mijn broer dat er even een lucht alarm ging?
quote:Op zondag 1 mei 2011 18:32 schreef MdMa98 het volgende:
En nog meer mensen die kunnen genieten van de rookwolken @duinbranden?
Goed zicht hier @balkon.
Mijn appartement blokt jouw uitzicht.quote:
Ik heb me 4 jaar niet bezig gehouden met soeps ontmaskerenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:36 schreef Eenskijken het volgende:
die foto hierboven loopt al 4 jaar rond op internetfalers (nieuwssites) die denken dat het nieuw en echt is. overduidelijk fotosoep
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:50 schreef Bart het volgende:
Heeft iedereen 3 juni nou al in zijn/haar agenda staan?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:50 schreef Bart het volgende:
quote:
Ik nog niet.quote:
Ik heb geen agendaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:50 schreef Bart het volgende:
Natuurlijk wel, je gebruikt hem alleen niet.quote:
nee. ja, ik heb hier nog een oude schoolagenda 2007-2008 liggen maar verder heb ik geen agenda.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je gebruikt hem alleen niet.
Yup yup staat erin.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:50 schreef Bart het volgende:
Iedere gsm heeft een agenda, en je gaat me niet vertellen dat je geen gsm hebt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nee. ja, ik heb hier nog een oude schoolagenda 2007-2008 liggen maar verder heb ik geen agenda.
oh op de nieuwerwetse manier bedoel je. Ik weet niet, ik heb nog zo'n oude mobiel, waar je alleen mee kan bellen en smsen. Zit verder geen agenda functie op voor zo ver ik weet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Iedere gsm heeft een agenda, en je gaat me niet vertellen dat je geen gsm hebt.
pff cheap hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:29 schreef Bart het volgende:
Bergenaren mogen uiteraard ook komen, maar betalen wel een extra rondje.
lol ik kom al 5 jaar niet meer op scholenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:47 schreef Ayca het volgende:
Bergenaren zie ik al genoeg op school maar vooruit dan maar.
Probleem is dat jij op die meet helemaal niet weet wie Bart is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:46 schreef angel008 het volgende:
[..]
pff cheap hoor![]()
ijsdraakje is lief die mag wel extra rondje krijgen bart mag in het strafhoekje gaan zitten
Dus jij komt ook?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:47 schreef Ayca het volgende:
Bergenaren zie ik al genoeg op school maar vooruit dan maar.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:46 schreef angel008 het volgende:
[..]
pff cheap hoor![]()
ijsdraakje is lief die mag wel extra rondje krijgen bart mag in het strafhoekje gaan zitten
degene die in de hoek zitquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Probleem is dat jij op die meet helemaal niet weet wie Bart is.
In Alkmaar.quote:
Ik heb een ronde kamer gereserveerd.quote:
Supertofquote:
Dat is degene die als eerste arriveert, hoeft niet per se Bart te zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:57 schreef angel008 het volgende:
[..]
dan degene die de ober aanspreekt en zegt dat ie de ronde kamer gereserveerd heeft
In het Centrum.quote:
Had ik al gezegd dat ik een oorspronkelijke Bergenaar ben?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:29 schreef Bart het volgende:
Bergenaren mogen uiteraard ook komen, maar betalen wel een extra rondje.
WATquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik een oorspronkelijke Bergenaar ben?![]()
Noem eens wat leuks in de buurtquote:
richting mijn kantquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:57 schreef lynda het volgende:
[..]
Noem eens wat leuks in de buurt
Hmm Hargen dan moet ik via Schoor weet niet of dat nu al mogelijk is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |