Dat.quote:
Dit. Ik heb er denk ik al geen week meer aan gedacht.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:16 schreef Kabolter het volgende:
Was het ondertussen alweer bijna vergeten.
Van de week toevallig nog 1 keertje. Zat in een aardig volle trein en ik dacht nog: hoe makkelijk wil je het hebben.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:18 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Dit. Ik heb er denk ik al geen week meer aan gedacht.
Het is voor sommige mensen een afweer systeem.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.
Daarnaast snap ik sowieso niet waarom mensen de behoefte hebben om daar grappen over te maken.
Maar wanneer een jolige houten klaas als jouw oom een 'grap' vertelt over Auschwitz op een verjaardag dan lopen de tranen jou over de wangen van het lachen?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik kan er nog steeds niet om lachen.
daar kan jij ook niets aan doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:24 schreef Seam het volgende:
Die grappen in de OP vind ik best wel goed eigenlijk.
Als er 1 groep is die over dergelijke zaken grappen maakt, dan zijn de Joden dat.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:28 schreef Stirneriaan het volgende:
Maar wanneer een jolige houten klaas als jouw oom een 'grap' vertelt over Auschwitz op een verjaardag dan lopen de tranen jou over de wangen van het lachen?
Inderdaad, niemand die de brand in Volendam en de vuurwerkramp in Enschede nog herdenkt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:24 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Nederlanders willen het gebeurde zo snel mogelijk vergeten, behalve als er allochtonen en asielzoekers bij betrokken zijn (shipholbrand wordt nog steeds herdacht)
quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:24 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Een koopman liet zijn tatoeage, een 5 of 6 cijferig nummer zien,
en hij zei: "Ik hoef dit nummer maar te bellen, dan kan ik zo terug komen".
Niet waar! Ik herdenk elk jaar dat het Eurosong Festival halverwege werd afgebroken in 2000quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:29 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Inderdaad, niemand die de brand in Volendam en de vuurwerkramp in Enschede nog herdenkt.
Dezelfde reden waarom mensen behoefte hebben om grappen te maken over WO II of Haïti of Japan of negers etc. etc. Nu omdat het even actueel is, is het "not done". Hoe hypocriet...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.
Daarnaast snap ik sowieso niet waarom mensen de behoefte hebben om daar grappen over te maken.
Het is erg voor de direct betrokkenen, maar ik zou het eerder absurd noemen als een volslagen buitenstaander beweert dat hij er nu nog echt mee bezig is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:56 schreef Driepink het volgende:
Mensen hier vergeten dat het sommige mensen ook totaal niet boeit wat er in Alphen is gebeurd, en er daarom grappen over maken.
Ja, deze mensen bestaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |