ja hoor, PMmen dan maar?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:59 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wil je vanquish ruilen tegen dead space 2?

Black ops wat mij betreft ok, of heb je al een deal voor black ops nu? (sorry voor late reactie)quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:47 schreef rumiii het volgende:
[..]
hmm, ik heb black ops en assasins creed 1 te ruil
ik wil bij de laatste wel wat bij betalen

das balen, heb hem net geruild, toch bedanktquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:52 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Black ops wat mij betreft ok, of heb je al een deal voor black ops nu? (sorry voor late reactie)
@Platina: zie ook wel wat in jouw lijst, maar wacht even Rumii's reactie af aangezien hij wel eerder was met reageren.

enne?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:52 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Black ops wat mij betreft ok, of heb je al een deal voor black ops nu? (sorry voor late reactie)
@Platina: zie ook wel wat in jouw lijst, maar wacht even Rumii's reactie af aangezien hij wel eerder was met reageren.

quote:Op zondag 5 juni 2011 13:31 schreef vossen6 het volgende:
Te koop of te ruil
Uncharted 2 ¤15
Fairytale Fights *Promo ¤10
Bioshock 1 ¤10
lost planet ¤10
lost planet 2 ¤10
Red Faction :Guerilla ¤10
Overlord 2 ¤10
mercenaries 2 ¤10
Little Big Planet ¤10
Dead Space ¤10

Ik heb Uncharted 2.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:48 schreef kipknots het volgende:
Te ruil:
Mass Effect 2
Gran Turismo 5
Final Fantasy XIII
Gezocht:
Vanquish
Uncharted 2
Demon's soul
Darksiders
Andere spellen mogen ook, als je iets leuks hebt moet je het maar laten weten.

Op dit moment ben ik even alleen geinteresseerd in ruilen. Heb al teveel spellen liggen die ik toch niet meer speel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:48 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik heb Uncharted 2.
Voor 15 euro inclusief mag je hem overkopen.

Hmm, de spellen die je aanbiedt spreken mij niet genoeg aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:50 schreef kipknots het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik even alleen geinteresseerd in ruilen. Heb al teveel spellen liggen die ik toch niet meer speel.

Vanquish voor Mass Effect 2?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:48 schreef kipknots het volgende:
Te ruil:
Mass Effect 2
Gran Turismo 5
Final Fantasy XIII
Gezocht:
Vanquish
Uncharted 2
Demon's soul
Darksiders

ME2 tegen Demon's Soul?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:48 schreef kipknots het volgende:
Te ruil:
Mass Effect 2
Gran Turismo 5
Final Fantasy XIII
Gezocht:
Vanquish
Uncharted 2
Demon's soul
Darksiders

Prima. Moet er wel even bij vermelden dat er bij Mass Effect 2 een DLC code zat, die heb ik al gebruikt.quote:

PMquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:03 schreef kipknots het volgende:
[..]
Prima. Moet er wel even bij vermelden dat er bij Mass Effect 2 een DLC code zat, die heb ik al gebruikt.

Is Infamous niet meer gratis te downloaden in de store?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:16 schreef rece het volgende:
Gezocht:
Infamous 1&2
Gran Tourismo 5
Final fanatsy XIII
Te ruil:
Assassins Creed II

Ik ga even kijken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:23 schreef cheqy het volgende:
[..]
Is Infamous niet meer gratis te downloaden in de store?

Klopt, hij was er, maar ik heb niet gelzen dat ik er maar twee mocht downloaden. Nu heb ik Wipe Out Fury en Ratchet & Clank en geen Infamous. Wat een pannenkoek ben ik.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:23 schreef cheqy het volgende:
[..]
Is Infamous niet meer gratis te downloaden in de store?

Jazeker, 15 euro incl doen?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:53 schreef 907 het volgende:
ik zoek split/second. iemand die nog te koop staan voor mij?

Is deze nog met boekjes? niet veel krassen? of in elk geval geen diepe krassen? dan hebben we een dealquote:

interesse in vanquish?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:33 schreef CecilBDemented het volgende:
La noire te ruil!
liefst iets van een rpg ofzo

dead space 2?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:46 schreef vossen6 het volgende:
Te koop of te ruil:
Little big planet 2 (alleen te ruil)

nope die heb ik al eens gehad sorryquote:

Interesse in Star Wars Clone Wars: Republic Heroes?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:46 schreef vossen6 het volgende:
Te koop of te ruil:
Fairytale Fights *Promo ¤10
Bayonetta ¤10
Bioshock 1 ¤10
lost planet ¤10
lost planet 2 ¤10
Red Faction :Guerilla ¤10
Overlord 2 ¤10
mercenaries 2 ¤10
Little Big Planet ¤10
Dead Space ¤10
White knight chronicles ¤10
Nier ¤10
Resident evil 5 ¤10
Little big planet 2 (alleen te ruil)

Ligt eraan of de code al is gebruikt, zoniet voer jij hem in en kan je onlinequote:Op woensdag 6 juli 2011 13:33 schreef Swomp het volgende:
Ff een vraagje voor de kenners.
Als ik fifa11 2e hands koop, kan ik die dan nog online spelen ? Of zit daar zo'n code bij die maar 1x is te gebruiken ?

Pm-en wilt niet lukken. Krijg bericht richting een of andere Barenski en als ik handmatig je username intoets doet die niets. Spel is compleet met boekje en in goede staat ja. Werkt gewoon prima.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:44 schreef 907 het volgende:
[..]
Is deze nog met boekjes? niet veel krassen? of in elk geval geen diepe krassen? dan hebben we een dealPM je gegevens maar.

Neej sorry niet mijn dingquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:33 schreef MelanieA het volgende:
[..]
Interesse in Star Wars Clone Wars: Republic Heroes?

AC 1+2 voor ¤20 incl?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:44 schreef bigbass het volgende:
Te Koop/ Te Ruil:
Fallout: New Vegas
Blur
Aliens vs Predator
Rock Band
AC/DC Live Rockband
Assassin's Creed
Assassin's Creed II
Call of Juarez: Bound in Blood
FUEL
Far Cry 2
Battlefield Bad Company
WWE Legends of Wrestlemania (promo)
Skate 3 (Promo)
Gezocht:
Infamous 2
Portal 2
Mass Effect 2
Need For Speed: Hot Pursuit
Of bied wat anders leuks

10 incl voor RDR ?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:52 schreef JediSimons het volgende:
Ik heb hier Just Cause 2 en Red Dead Redemption. Mag voor een spotprijsje de deur uit.

Ik heb Godfather 2 te ruil + geld. Mafia 2 moet ik nog even bekijken of ik die in wil zetten als ruil.quote:

Beide games heb ik al (gehad).quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:29 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik heb Godfather 2 te ruil + geld. Mafia 2 moet ik nog even bekijken of ik die in wil zetten als ruil.

Mirrors edge heb ik wel voor je maar saint row ben ii niet geïnteresseerd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:31 schreef Beaudelaire het volgende:
Heeft iemand Mirrors Edge of GTA Liberty City voor mij?
Ruilen tegen Saints Row 2.

Je hebt ze al voor voor bijna 25.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:50 schreef W00fer het volgende:
Nah, voor 17.50 heb ik ze nieuw via Zavvi. 25 op z'n max voor alletwee.

JC2 tegen RDR?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:16 schreef Schunckelstar het volgende:
te ruil:
vanquish
dragon age 2
just cause 2

quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
sorry, al gehad![]()
wel een meesterlijk spel

Wat wil je hebben voor Bourne?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Te koop:
- FIFA 09
- FIFA 10
- Assasins Creed II
- Bourne Conspiracy

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |