Te Koop/ Te Ruil: Blur Aliens vs Predator Rock Band AC/DC Live Rockband Assassin's Creed Assassin's Creed II Call of Juarez: Bound in Blood FUEL Far Cry 2 Battlefield Bad Company WWE Legends of Wrestlemania (promo) Skate 3 (Promo)
Gezocht: Assassin's Creed Brotherhood Little Big Planet 2 Mass Effect 2 Need For Speed: Hot Pursuit
Gezocht: - Uncharted 2 - GoW3 - Heavy Rain - Batman Arkham Asylum - Castlevania: Lords of Shadow
uncharted 2 hiero
when we drink ; we get drunk ; when we get drunk ; we fall asleep ; when we fall asleep ; we commit no sin ; when we commit no sin ; we go to heaven ; So. Let's all get drunk and go to heaven!
PS3 (Bij voorkeur ruilen) Uncharted 2 ¤15 Fairytale Fights *Promo ¤10 Bioshock 1 ¤10 lost planet ¤10 lost planet 2 ¤10 Red Faction :Guerilla ¤10 Overlord 2 ¤10 mercenaries 2 ¤10 Little Big Planet ¤10 Dead Space ¤10
when we drink ; we get drunk ; when we get drunk ; we fall asleep ; when we fall asleep ; we commit no sin ; when we commit no sin ; we go to heaven ; So. Let's all get drunk and go to heaven!
Te ruil vanquish, ben op zoek naar rdr: undead nightmare
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem. -Rabia Al-Basri
Sing it: 3 euro Monster vs aliens: 10 euro Guitar hero van Halen: 10 euro Moto gp 08: 10 euro Star wars: 10 euro G force: 10 euro Bakugan: 10 euro Beatles bundel: 30 euro SF pad: 20 euro Venom headset: 10 euro Ps3 start pack: 10 euro
Op maandag 25 april 2011 15:03 schreef Deoz het volgende: Te koop / Te ruil: God of War 3 Red Dead Redemption Assassins Creed 2 Prince of Persia GTA IV Topspin 3 Grid Rainbow Six Vegas 2
Bij deze bied ik enkele games voor de PS3 aan die ik niet meer speel. Ze verkeren allemaal in uitstekende staat aka krasloos, ze zijn helemaal compleet. Allen zijn uitgebreid getest en geprobeerd en het werkt subliem. De prijzen zijn inclusief verzendkosten, maar ze zijn ook af te halen in Nijverdal. Wil je alles in een keer kopen: ¤60,-.
CoD: Modern Warfare 2 ¤22,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorstorm: Pacific Rift ¤17,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Little Big Planet 1 ¤17,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oblivion (platinum) ¤12,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Condemned 2 ¤12,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, resizen kost me verschrikkelijk veel tijd.