quote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef Metoyou25 het volgende:
Damn Laura zeg alsjeblieft tegen je zus dat ze fatsoenlijke kleding en schoenen aantrekt als ze op de nederlandse televisie komt!
Hoeft ook niet, ik wil ook wel bij Laura komen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:45 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat Laura niet op FOK zal komen...
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:20 schreef mazaru het volgende:
hoi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gapen zonder je hand voor je mondquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:20 schreef mazaru het volgende:
hoi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien is ze moe en vroeg naar bed?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef Stranger1977 het volgende:
Die slaapgeit reageerde niet eens op mijn vraag![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef waterkant het volgende:
lau ik hoop voor jou dat je dit niet leest!
als je dit wel leest heb ik een opsteker voor je!
als ze hier over zeiken weet je dat er dus eigenlijk niets is om je zorgen over te maken!
het gaat hier alleen over dingen die eigenlijk iedereen doet... slapen, gapen.. het gaat over uiterlijk, je lengte..je schoonheid....
als dit het enige is wat ze over je te zeggen hebben... heb je het goed gedaan! je was lief.. heel betrokken bij iedereen. in het huis was je heel geliefd..je hebt guido in zijn waarde gelaten en dus voor mij die eerste drie weken met respect naar hem gespeeld!
daarna alex! zoek uit wat er nog kan worden tusen jullie!
Je nuchterheid is heel reeel en niet te vergelijken met mo die er naar mijn idee niet goed mee omging!
ik heb me in ieder geval niet geergerd... maar ja ik zag je als een mooi persoon.. en samen met de andere bewoners blijf je als mooi persoon in mijn gedachten!...je hebt je niet verlaagd tot ketsen.mensen afkraken of ruzie's je bent een mooi mens... ook in secret story
Jurien toch ook of hoe heet die gozerquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:50 schreef Mylene het volgende:
Ik ben benieuwd. Tot nu toe heeft alleen Guido het lef gehad om hier te posten ondanks alle shit die over hem is geschreven.
Die ook ja.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Jurien toch ook of hoe heet die gozer
Het gaat ook niet om wát ze deed, maar de mate waarin. De godsganze dag slapen en gapen, das wel wat anders.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef waterkant het volgende:
...
het gaat hier alleen over dingen die eigenlijk iedereen doet... slapen, gapen.. het gaat over uiterlijk, je lengte..je schoonheid....
...
Wat voor shit, alleen maar zijn geheimen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:50 schreef Mylene het volgende:
Ik ben benieuwd. Tot nu toe heeft alleen Guido het lef gehad om hier te posten ondanks alle shit die over hem is geschreven.
En men komt er vast óóit wel een keer achter waarom ze jaloers zouden kunnen zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
Lieve Laura; neem die botte opmerkingen met een korreltje zout, doen ze uit jaloezie...
Ik weet het wel hoor. Ik wou dat ik zo lui was en zo elegant kon gapen.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En men komt er vast óóit wel een keer achter waarom ze jaloers zouden kunnen zijn.
En zonder gene gewoon overal lekker kon gaan liggenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet het wel hoor. Ik wou dat ik zo lui was en zo elegant kon gapen.
Met de daarbij behorende elegantie.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:04 schreef Roguee het volgende:
[..]
En zonder gene gewoon overal lekker kon gaan liggen
Joh! Als je er bij die onderste gif bij had gezet dat dat gewoon Servio is zou ik je echt meteen geloven! Echt nog geen molecuul aan twijfel.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met de daarbij behorende elegantie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Joh! Als je er bij die onderste gif bij had gezet dat dat gewoon Servio is zou ik je echt meteen geloven! Echt nog geen molecuul aan twijfel.
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Joh! Als je er bij die onderste gif bij had gezet dat dat gewoon Servio is zou ik je echt meteen geloven! Echt nog geen molecuul aan twijfel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |