Ik niet hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 22:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik vind het jammer dat Laura gaat...
Sorry mensen.
En dan nog puur om al het leedvermaak. Zowel om wat zich in het Huis afspeelt als om al het gepruts rond het programma.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:05 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Wij, die 100.000 sst-fok-idioten
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:07 schreef Darakka het volgende:
EINDELIJK DIE LELIJKE LAT NAAR HUIS!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
er is nog kans!!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
Zei Geer nou al tegen Karim dat hij het straks maar uit moet leggen aan die doos?
Hij ziet al aan Karim dat ie het vreselijk vindt
Ik ook! (of was je sarcastisch)quote:Op donderdag 21 april 2011 22:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik vind het jammer dat Laura gaat...
Sorry mensen.
http://live.towmc.nl/quote:Op donderdag 21 april 2011 22:05 schreef Flashbox het volgende:
iemand een link van die livestream van net5 voor mij
tongelen?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:07 schreef Coos het volgende:
Jo tegen Lau: jij kan wel een boobjop gebruiken.
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:08 schreef Pearlbitch het volgende:
LAUUUUUUUUUUURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:08 schreef Pearlbitch het volgende:
LAUUUUUUUUUUURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Terwijl sharon het prachtig had gevonden, dus ik vind dat op zich wel weer een leuke mindfuckquote:Op donderdag 21 april 2011 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee echt sneu, hij zit daar helemaal niet op te wachten op dat gekoppel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |