Echt bont ziet er net zo pauperig uit hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:42 schreef Watertornado het volgende:
Marokkanen hebben veelal van dat afvalbont om hun nek hangen.
Dus bontjas wegdoen en dan zijn de nijntjes voor niets gestorven is een betere optie?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof de beesten toen beter behandeld werdenMaar goed, je moet 't zelf weten.
Walgelijkquote:Op donderdag 21 april 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klopt. Je hoeft alleen de ingewanden en het geraamte eruit te trekken voor de rest gewoon zo laten is 't leukst.
Ik had ook nog een grotemensenbontjas van m'n tante. Die heb ik maar weggedaan. Man, wat voelde dat hoerig om zo'n ding aan te hebben. Trailer trashquote:Op donderdag 21 april 2011 21:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Echt bont ziet er net zo pauperig uit hoor.
Die zijn sowieso al voor niks gestorvenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus bontjas wegdoen en dan zijn de nijntjes voor niets gestorven is een betere optie?
Ja, weet je. Ik hoef 't niet te wetenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee man dat zit echt heeeeerlijk.
Nice, helaas is Portishead al uitverkocht.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
Quote kwijt door een ram op een verkeerd knopje ofzo.
Enniehoe, Sting: een baan als persoonlijk begeleider binnen de zorg bij Cordaan (vrij groot in A'dam, ken je wellicht wel?). HBO-niveau terwijl ik niet HBO geschoold ben, zou supertof zijn. Meer verantwoording, meer uitdaging, meer geld, en het zal zó veel deuren openen.
Precies, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik had ook nog een grotemensenbontjas van m'n tante. Die heb ik maar weggedaan. Man, wat voelde dat hoerig om zo'n ding aan te hebben. Trailer trash
Ik heb de baan nog niet!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nice, helaas is Portishead al uitverkocht.
Dit jasje is wel ueberschattigquote:Op donderdag 21 april 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
Ik zou mijn kind geen bont laten dragen. Gewoon, omdat ik het spuuglelijk vind.
Maar je bent er wel dichterbij dan vorige weekquote:
Dat komt vast goed.quote:
Tot ze een jaar of 16 worden en het dan zelf maar van hun kleedgeld kopen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
Ik zou mijn kind geen bont laten dragen. Gewoon, omdat ik het spuuglelijk vind.
Ze konden mijn cv niet openen (?) dus hun interesse is puur op de motivatiebrief gebaseerd. Mijn cv is niet mis, dus ik verwacht op zijn minst dat ik op gesprek mag komen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar je bent er wel dichterbij dan vorige week
Ik denk niet graag aan de dag dat ik mijn kind zelf keuzes mag laten maken.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Tot ze een jaar of 16 worden en het dan zelf maar van hun kleedgeld kopen.
Oh, dat heb ik ook wel eens gehad... Ik had per ongeluk een docx meegestuurd, die kan niet iedereen openen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze konden mijn cv niet openen (?) dus hun interesse is puur op de motivatiebrief gebaseerd. Mijn cv is niet mis, dus ik verwacht op zijn minst dat ik op gesprek mag komen.
Ik had je die baan al gegeven, puur omdat je L-E bentquote:Op donderdag 21 april 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze konden mijn cv niet openen (?) dus hun interesse is puur op de motivatiebrief gebaseerd. Mijn cv is niet mis, dus ik verwacht op zijn minst dat ik op gesprek mag komen.
Ik ben ervan overtuigd dat jij tot grootse dingen in staat bent.quote:
Arrrrrrrr.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik had je die baan al gegeven, puur omdat je L-E bent
Slijmbal![]()
Gefeliciteerd alvast !quote:Op donderdag 21 april 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
[..]
CV's en motivatie brieven altijd als PDF en DOC sturenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook wel eens gehad... Ik had per ongeluk een docx meegestuurd, die kan niet iedereen openen.
Duimen dat het goedkomt
No shitquote:Op donderdag 21 april 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
CV's en motivatie brieven altijd als PDF en DOC sturen
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil niet eens werken bij een bedrijf dat niet om kan gaan met docxquote:Op donderdag 21 april 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is er mis met TeX en PostScript?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
Deze is sigwaardig, beste Air.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat jij tot grootse dingen in staat bent.
De vraag is alleen waar die overtuiging op gebaseerd isquote:
Wist niet dat je zo'n Microsoft fan was?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:57 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil niet eens werken bij een bedrijf dat niet om kan gaan met docx
Teveel baco's in korte tijd?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef MissMSX het volgende:
De vraag is alleen waar die overtuiging op gebaseerd is
Ik ben gewoon realistischquote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Wist niet dat je zo'n Microsoft fan was?
Nee hoor, dat hoef ik er toch niet bij te zetten in de sig?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De vraag is alleen waar die overtuiging op gebaseerd is
Beetje mensen om de tuin leidenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoef ik er toch niet bij te zetten in de sig?
Oewquote:
Ergste vorm van redenerenquote:
Ja hè?quote:
Wij hebben een tuin.quote:
Ach, als de overheid het goedkeurt, wat is er dan mis meequote:
Bijna 10 jaarquote:
Airwin de tuin in schoppenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij hebben een tuin.
Maar de tuinman is spoorloos, dus het gras staat ondertussen enkelhoog
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, als de overheid het goedkeurt, wat is er dan niet mis mee
Alleen als de VvE hem ook betaaltquote:
Alweer?quote:
Doorgaans is het andersom.quote:
Ik vond Office 2003 beter, die Ribbon UI zuigt best wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:01 schreef MissMSX het volgende:
Owh, en Open Office zuigt.
En Office 2007 is fijn
Ja, daarom!quote:
quote:
Nee, die is briljantquote:Op donderdag 21 april 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vond Office 2003 beter, die Ribbon UI zuigt best wel.
Oh, in dat geval kan je het beter laten.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, daarom!
[..]
Dat zouden de kinders hier best leuk vinden
De lettertypeaanpassing is van 2003 fijner voor de rest vind ik die ribbonmeuk best fijn als je er een weekje ofzo mee gewerkt hebt.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze zijn goed opgevoedquote:Op donderdag 21 april 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, in dat geval kan je het beter laten.
Het is even wennen, maar echt wel veel fijnerquote:Op donderdag 21 april 2011 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De lettertypeaanpassing is van 2003 fijner voor de rest vind ik die ribbonmeuk best fijn als je er een weekje ofzo mee gewerkt hebt.
Wat zei je? Schuren?quote:
Als autist kan ik er maar niet aan wennen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:10 schreef MissMSX het volgende:
Het is even wennen, maar echt wel veel fijner
Gister nog mee in de tuin gezetenquote:
Beter scheren dan.quote:
Aap. Mouw.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Als autist kan ik er maar niet aan wennen.
Een geiteharen bontjas. Mag dat?quote:
Maar goed, anders hadden we niet op FOK! gezeten.quote:
Wat is een Ribbon UI?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Als jij dat wil...quote:
Dat doet me dan weer denken aan zo'n gruwelijk hertevelletje dat m'n ouders vroeger op tafel hadden liggenquote:
Ja, jij liever dan ikquote:
User interface?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef Techno het volgende:
[..]
De user interface. En die heet Ribbon in Office 2007 en hoger.
Spreek. Jezelf.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar goed, anders hadden we niet op FOK! gezeten.
Knuffel je me dan nog wel met dat ding aan?quote:
De vormgeving van het progamma, waar de knopjes zitten en de menu's en die scroll dingen en zo.quote:
Moet?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, jij liever dan ik
Ik moet zondag weer met m'n nichtjes optrekken voor een halve dag.
Schermontwerpquote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef Techno het volgende:
[..]
De vormgeving van het progamma, waar de knopjes zitten en de menu's en die scroll dingen en zo.
Ik knuffel je het liefst met alles uit.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef MissMSX het volgende:
Knuffel je me dan nog wel met dat ding aan?
Mannen....quote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef Techno het volgende:
[..]
De vormgeving van het progamma, waar de knopjes zitten en de menu's en die scroll dingen en zo.
Zeg dat dan gewoon.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat moeten we zo maar doen danquote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik knuffel je het liefst met alles uit.
Blijkbaar is t nodig voor de vrouwen hierquote:
quote:
Je hebt altijd een keuzequote:
Voor haar of voor jou?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat was een te moeilijke omschrijving geweest.
Moet jij zoenmevrouw niet naar de zevende hemel neuken of zo?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Blijkbaar is t nodig voor de vrouwen hier
[..]
Nou, genoeg mannen die de knopjes niet kunnen vinden. Meer dan vrouwen me dunktquote:Op donderdag 21 april 2011 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Blijkbaar is t nodig voor de vrouwen hier
[..]
Kloptquote:
Schermontwerp had ik gewoon gesnapt hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat was een te moeilijke omschrijving geweest.
Gisteren avond, nacht en vanochtend nog gedaanquote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet jij zoenmevrouw niet naar de zevende hemel neuken of zo?
Die ze niet begreep?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Voor haar natuurlijk. Vandaar de Jip & Janneke uitleg.
Met of zonder hulpmiddelen?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
KloptMijn nichtjes kan ik wel aan, die mag ik meppen als ze vervelend zijn.
Uiteraard. Ik weet wel hoe ik dingen simpel doch doeltreffend kan uitleggenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schermontwerp had ik gewoon gesnapt hoor.
Ja, sorry. Hij loopt de hele dag al te kutten.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Nu begint Peu er een keertje niet over, doe jij het wel...
Beleefdheidsactiequote:
Weet ik niet... Het is nog nooit nodig geweest.quote:
Oh, niets nieuws onder de zon dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef Samzz het volgende:
Ja, sorry. Hij loopt de hele dag al te kutten.
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand met potentie om de hele dag alleen maar over kledders te praten, zodra hij ze heeft.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef Samzz het volgende:
Ja, je komt de hele dag al behoorlijk vervelend op mij over.quote:
De horrorquote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand met potentie om de hele dag alleen maar over kledders te praten, zodra hij ze heeft.
Ik vond het al zo stil hier.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef Techno het volgende:
Ik heb nog wat kliekjes in de vuilnisbak gedumpt.
Gatverdamme.. die dingen moet je dood zwijgen, DOOD zeg ik je!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand met potentie om de hele dag alleen maar over kledders te praten, zodra hij ze heeft.
Volgens mij zag ik mevrouw nixxx vanmiddag in het winkelcentrumquote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb een koelkast waar ik eten uit kan halen hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb nog wat kliekjes in de vuilnisbak gedumpt.
Met die mooie ogen?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef MissMSX het volgende:
Volgens mij zag ik mevrouw nixxx vanmiddag in het winkelcentrum
"The Original"quote:
Wil je ze rare, medium of well-done?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef MissMSX het volgende:
Ik begin kledders steeds leuker te vinden. Doe mij er maar een half dozijn
Daar stonden ze eerst.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef L-E het volgende:
Oh, maar ik heb een koelkast waar ik eten uit kan halen hoor.
Ja, vind je?quote:
Pachabel heeft 't gejat!quote:
Shaken. Not stirredquote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je ze rare, medium of well-done?
Van wat ik mij kan herinneren wel.quote:
Heb je ook zo'n zin in trouwen?quote:
Het is me niet zo bijgeblevenquote:
Paar maandjes nog.quote:
Ach, we pompen al 40 jaar geld in de bodemloze put die Afrika heet. But does it work?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:25 schreef L-E het volgende:
Eten moet je niet weggooien, dat moet je opeten.
Nog zoveel te regelenquote:
Zo kort nog maar?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, we pompen al 40 jaar geld in de bodemloze put die Afrika heet. But does it work?
En ik houd best veel over als single.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:25 schreef L-E het volgende:
Eten moet je niet weggooien, dat moet je opeten.
Wat heeft Afrika hier nu mee te maken? Breng je eten dan naar mij!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, we pompen al 40 jaar geld in de bodemloze put die Afrika heet. But does it work?
Tuurlijk, de regering zit op goudquote:Op donderdag 21 april 2011 22:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat komt op mij over als een hint richting L-Equote:Op donderdag 21 april 2011 22:28 schreef Techno het volgende:
[..]
En ik houd best veel over als single.
Daar heb ik een vriezer voor.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Die hint maakte ze zelf al...quote:Op donderdag 21 april 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
Dat komt op mij over als een hint richting L-E
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:28 schreef L-E het volgende:
Wat heeft Afrika hier nu mee te maken? Breng je eten dan naar mij!
Uitgekleed? Die lui liepen in hun blote reet voordat wij er kwamenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk, de regering zit op goud
Ach, wij hebben Afrika uitgekleed, dan moeten we ze ook weer aankleden he
Ik zit aan de Triple Chocolate Cookie van de AHquote:
Voor mijn gevoel heb ik nauwelijks op je gereageerd, en iig niet vervelend. Vandaag niet tenminste. Ook naar anderen was ik niet vervelendquote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, je komt de hele dag al behoorlijk vervelend op mij over.
Ja, dat...quote:Op donderdag 21 april 2011 22:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja minstens, maar het lijkt al veel langer.
Sommige stammen nog steeds, stelletje eigenwijzen ook.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef MissMSX het volgende:
Uitgekleed? Die lui liepen in hun blote reet voordat wij er kwamen
Do I wanna know?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, iig die opmerking over mijn paard kwam niet leuk over.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit aan de Triple Chocolate Cookie van de AHvanochtend bij de ToGo gehaald.
[..]
Voor mijn gevoel heb ik nauwelijks op je gereageerd, en iig niet vervelend. Vandaag niet tenminste. Ook naar anderen was ik niet vervelend![]()
Ben juist in een super bui
Made me laughquote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
Ik vind lekker eten weggooien gewoon zonde. Niet vanwege Afrika, maar omdat lekker eten lekker is.
Joh dat was een inkoppertjequote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, iig die opmerking over mijn paard kwam niet leuk over.
Soms ben je gewoon te schattigquote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
Ik vind lekker eten weggooien gewoon zonde. Niet vanwege Afrika, maar omdat lekker eten lekker is.
Bosjesmannenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Sommige stammen nog steeds, stelletje eigenwijzen ook.
Ja, nu was het een inkoppertje, dat zou ik ook zeggen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Joh dat was een inkoppertjeje moet me ondertussen toch ook wel een beetje kennen
I know, maar ik vind het een briljante gedachte. Ik ben dol op out of the boxquote:
Ik had een gesprek inderdaad, ik zou de feedback al krijgen deze week, maar heb nog niks gehoord, had ook al gebeld maar de recruiter wist ook nog niksquote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef L-E het volgende:
Peu, hoe loopt het met solliciteren? Had je afgelopen week niet 'iets', of ben ik abuis?
Why?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:33 schreef L-E het volgende:
Ik sta op het punt om een concealer van 35 euro te kopen. Stop me.
Kan die een zuigzoen in mn hals weghalen? Dan doen! Kom ik ff langsquote:Op donderdag 21 april 2011 22:33 schreef L-E het volgende:
Goed voor de economie. Geld moet rollen babyquote:Op donderdag 21 april 2011 22:33 schreef L-E het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan die een zuigzoen in mn hals weghalen? Dan doen! Kom ik ff langs
Ik zou dat heel erg zonde vinden L-E... Jij bent mooi zoals je bentquote:Op donderdag 21 april 2011 22:33 schreef L-E het volgende:
Ik bedoel, waarom wil je een concealerquote:Op donderdag 21 april 2011 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Omdat ik het niet kan missen nu. Eigenlijk.
Noem je L-E nou dik?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zou dat heel erg zonde vinden L-E... Jij bent mooi zoals je bentje moet niet met allemaal middeltjes gaan proberen om van iets wat al perfect is iets anders te maken..
Een ferrari is ook gewoon mooi, daar moet je geen dikke spoilerset op zetten...
Misschien bedoelde zij dat ook welquote:Op donderdag 21 april 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel, waarom wil je een concealer
Waarom is dat 2e gesprek uitgesteld, is dat bekend?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had een gesprek inderdaad, ik zou de feedback al krijgen deze week, maar heb nog niks gehoord, had ook al gebeld maar de recruiter wist ook nog niks2e gesprek is uitgesteld tot over twee weken
![]()
Ik ga dit weekend hard mn CV herstructureren en daarna weer flink op de hunt. De afgelopen twee weken was ik een beetje in gekakt. Maar ik wil (en moet) gewoon heel snel weg nu.
Niet leuk, ik had t gemist vanochtend, WT maakte er meteen een opmerking over en in de trein keken mensen ook alquote:
Oh.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel, waarom wil je een concealer
Wat lul jij nu slap, jij hebt me nooit zonder make-up gezien!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zou dat heel erg zonde vinden L-E... Jij bent mooi zoals je bentje moet niet met allemaal middeltjes gaan proberen om van iets wat al perfect is iets anders te maken..
Het bedrijf heeft net grote bezuinigingen en herstructurering aangekondigd, dus ik denk dat ik de reden wel weet... officieel is het omdat ze het druk hebben.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom is dat 2e gesprek uitgesteld, is dat bekend?
Oh, die meuk werkt daar toch niet op, tenzij je er een plamuur laag van maaktquote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh.
Omdat ik kringen onder mijn ogen krijg.
meer slapen, minder stressquote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh.
Ja, heey, kan ik het helpen, k heb ook al een biertje opquote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat lul jij nu slap, jij hebt me nooit zonder make-up gezien!
Tekenen van wijsheidquote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh.
Spoilerkits en zulks hebben sowieso een hoog Sjonnie gehalte.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
Druk met bezuinigenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het bedrijf heeft net grote bezuinigingen en herstructurering aangekondigd, dus ik denk dat ik de reden wel weet... officieel is het omdat ze het druk hebben.
En een Ferrari is ook gewoon niet mooi.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Spoilerkits en zulks hebben sowieso een hoog Sjonnie gehalte.
Dat kan wel weer kloppen in dat durp waarin ze woontquote:Op donderdag 21 april 2011 22:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Klopt, wij hebben nog geen beschuitjes gegeten.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef L-E het volgende:
Wat lul jij nu slap, jij hebt me nooit zonder make-up gezien!
Ja he? Jij zag het niet door je slaapgebrek, maar ik red je wel hoorquote:
En plamuur een hoog Tijgertje-gehaltequote:Op donderdag 21 april 2011 22:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Voor goeie mensen is altijd werk!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
Het bedrijf heeft net grote bezuinigingen en herstructurering aangekondigd, dus ik denk dat ik de reden wel weet... officieel is het omdat ze het druk hebben.
Wij ook nietquote:Op donderdag 21 april 2011 22:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Klopt, wij hebben nog geen beschuitjes gegeten.
Nee, het is geen gebrek aan slaap, ik heb gewoon een heel dunne huid daar. Een genetisch foutje waar je niet tegenop kan slapen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die meuk werkt daar toch niet op, tenzij je er een plamuur laag van maakt
Proberen meer slaap te pakken?
Dit is de 2e keer dat ze me vragen voor een vacature, mocht de 1e ronde al overslaan, dus ik ga er vanuit dat ik gewoon op gesprek mag voor de 2e ronde, maar de onrust slaat toch toe.quote:
Wat ga je ermee doen?quote:
Maar als ze geen interesse hebben, zouden ze dat toch wel zeggen? Of denk ik nu te simpel?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een werkende tegengekomenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, het is geen gebrek aan slaap, ik heb gewoon een heel dunne huid daar. Een genetisch foutje waar je niet tegenop kan slapen.
En die meuk werkt prima, als je een goede hebt. Een van 35 euro dus.
Jullie hebben me overgehaald, ik ga 'm kopen!
Die is redelijk. Die kleur is echtquote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah...
[ afbeelding ]
Best goed te doen hoor.
ze hebben me zelf gevraagd, maar onder mijn grote bek, schuilt wel wat onzekerheidquote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar als ze geen interesse hebben, zouden ze dat toch wel zeggen? Of denk ik nu te simpel?
post die de lelijkste Ferrari van dit momentquote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah...
[ afbeelding ]
Best goed te doen hoor.
Ow...quote:
Dat kost geen 80 euro en ik reis sowieso gratis door de weekquote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow...Als het nou een retourtje Den Haag was geweest.
Lambo's zijn nog lelijkerquote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Geel is inderdaad leuk voor Lambo's. Bij een Ferrari vind ik het ook niet echt mooi staan.
Mijn broer zei ooit eens tegen me dat ik die blauwe oogschaduw eens weg moest halen. Maar dat was heul geen oogschaduwquote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, het is geen gebrek aan slaap, ik heb gewoon een heel dunne huid daar. Een genetisch foutje waar je niet tegenop kan slapen.
En die meuk werkt prima, als je een goede hebt. Een van 35 euro dus.
Jullie hebben me overgehaald, ik ga 'm kopen!
Top, dan ga ik mij doldwaas vermaken!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef L-E het volgende:
Snuit, we hebben drie voetballen. Je kan je lol op.
Dacht het niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef PeuRac het volgende:
post die de lelijkste Ferrari van dit moment
Eeuwig zondequote:
Ga dat eens doen danquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow...Als het nou een retourtje Den Haag was geweest.
Moraal van dit verhaal: mannen hebben geen reet verstand van make-up.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef MissMSX het volgende:
Mijn broer zei ooit eens tegen me dat ik die blauwe oogschaduw eens weg moest halen. Maar dat was heul geen oogschaduw
Een van de mooiste auto's ooit gemaakt: Lamborghini Miura:quote:
Ja, maar waarom dan?quote:
Ik vind het niks.quote:
Om die reactie van jou en de insinuatie die Air maaktequote:
Vandeweek wilde je nog lunchen met Techquote:Op donderdag 21 april 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga dat eens doen danIk wil Air wel bezighouden.
En van lelijke vrouwenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moraal van dit verhaal: mannen hebben geen reet verstand van make-up.
Die vind ik echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een van de mooiste auto's ooit gemaakt: Lamborghini Miura:
[ afbeelding ]
Is ook een van de weinige die ik mooi vind naast de Miura en de Murcielago.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het niks.Al is de Gallardo wel de minst lelijke.
Och, ik wil zoveelquote:Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vandeweek wilde je nog lunchen met Tech
In the year 2525quote:Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een van de mooiste auto's ooit gemaakt: Lamborghini Miura:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn broer zei ooit eens tegen me dat ik die blauwe oogschaduw eens weg moest halen. Maar dat was heul geen oogschaduw
Je lacht me uitquote:Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om die reactie van jou en de insinuatie die Air maakte
Koop een combikaartje van je 80 euroquote:
Ik zie Tineke de Nooij voor me... sorryquote:Op donderdag 21 april 2011 22:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik krijg binnenkort een bindweefselmassage voor mijn gezicht, daar oog ik ook wat minder moe van, zeggen ze.
De auto die de toon voor alle huidige supercars heeft gezetquote:
Ik wil niks met je, alleen dat je je lekkere eten hier langs brengt. Je hoeft niet eens te blijven.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef Techno het volgende:
Al die vrouwen die met met willen *insert random bezigheid*
Gevijnsde verbaasdheid misstaat jequote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef Techno het volgende:
Is zij ook moe?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie Tineke de Nooij voor me... sorry
Wat moet ik daarmeequote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Koop een combikaartje van je 80 euro
dat maakt'em niet minder foutquote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De auto die de toon voor alle huidige supercars heeft gezethttp://images.google.com/(...)ql=&oq=lamborghini+m
wat wil jij eigenlijk?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef Techno het volgende:
Geen idee. Ik zal het eens vragen aan De Baas.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Top, dan ga ik mij doldwaas vermaken!
Moet ik nog iets meenemen?
Ik zeg hetquote:
Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil niks met je, alleen dat je je lekkere eten hier langs brengt. Je hoeft niet eens te blijven.
Sja, sorry. Ik vond 't gewoon grappigquote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zeg het
Nu kun je die date met Air wel vergeten
En ik ga lekker WEL met Tech lunchen![]()
Ik denk niet dat wij Hagenezen daarin geinteresseerd zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet ik daarmee
Dan koop ik liever 't hoofdstel en kom 'm showen in The Hague
Nee, die doet mee aan kwakzalverijquote:
Zet je wel je telefoon uit?quote:
Ik kan 'm ook thuis latenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij Hagenezen daarin geinteresseerd zijn
De grote baas! Ben benieuwd.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zal het eens vragen aan De Baas.
Hello midlife crisisquote:
Kan mij het schelen, die massages zijn geweldig lekker.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, die doet mee aan kwakzalverij
Er is echt niks fout aan die autoquote:
Na Pasenquote:
Voor impotente mannenquote:
Moet je sorry tegen jezelf zeggen dat je zo'n kans hebt laten lopenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, sorry. Ik vond 't gewoon grappig
Ik laat'em zelfs thuis!quote:
Ach, wat is dat dan voor nonsens. Ik heb iets met auto's maar ik vind die hele auto geen kut aan.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is echt niks fout aan die autoiedereen die iets met auto's heeft (of er iig iets van weet), kan een Miura op waarde schatten
massagesquote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Kan mij het schelen, die massages zijn geweldig lekker.
Lijkt me een beter planquote:
Nah, I think I'll livequote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moet je sorry tegen jezelf zeggen dat je zo'n kans hebt laten lopen
Owh, dan is het doel anders dan je deed vermoedenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Kan mij het schelen, die massages zijn geweldig lekker.
Niets is wat het lijkt.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, dan is het doel anders dan je deed vermoeden
Owh ja, ik heb 'niets' met auto's dus ik mag er niks van vindenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is echt niks fout aan die autoiedereen die iets met auto's heeft (of er iig iets van weet), kan een Miura op waarde schatten
Is wel iets wat je koopt als de rest niet meer werktquote:
Dat vraag je aan de man die 'zoenmevrouw' als koosnaam kiest?quote:
205 CTIquote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jouw favo auto is zeker een Fiat Panda
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, wat is dat dan voor nonsens. Ik heb iets met auto's maar ik vind die hele auto geen kut aan.
Je mag vinden wat je wilt, maar dat is niet hoe de auto wordt gewaardeerd gelukkig.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, ik heb 'niets' met auto's dus ik mag er niks van vinden
quote:
Je zou er wel een Samzz mee scorenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, ik heb het geld er toch niet voor.
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vraag je aan de man die 'zoenmevrouw' als koosnaam kiest?
En dat is een Lambo of Ferrari niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is wel iets wat je koopt als de rest niet meer werkt
Het is maar goed dat je niet weet wat je mistquote:
Dan denk ik eerder aan een dikke Duitser. *insert random duur Duits automerk*quote:Op donderdag 21 april 2011 22:53 schreef PeuRac het volgende:
Is wel iets wat je koopt als de rest niet meer werkt
Dat blijkt.quote:
Door de mensen die 'iets' met auto's hebbenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je mag vinden wat je wilt, maar dat is niet hoe de auto wordt gewaardeerd gelukkig.
Dan heb ik blijkbaar niks met auto'squote:Op donderdag 21 april 2011 22:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Door de mensen die 'iets' met auto's hebben
Een jong vermogende zal niet snel een AM kopen, wel een Lambo of Ferrariquote:Op donderdag 21 april 2011 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat is een Lambo of Ferrari niet?
Schiet toch op, er is niks mis met een Aston Martin
Goedkoop is duurkoop!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:55 schreef L-E het volgende:
De concealer van Clinique is maar 22 euro, dan neem ik die wel.
(Ik weet niets over auto's te zeggen.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |