Echt bont ziet er net zo pauperig uit hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:42 schreef Watertornado het volgende:
Marokkanen hebben veelal van dat afvalbont om hun nek hangen.
Dus bontjas wegdoen en dan zijn de nijntjes voor niets gestorven is een betere optie?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof de beesten toen beter behandeld werdenMaar goed, je moet 't zelf weten.
Walgelijkquote:Op donderdag 21 april 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klopt. Je hoeft alleen de ingewanden en het geraamte eruit te trekken voor de rest gewoon zo laten is 't leukst.
Ik had ook nog een grotemensenbontjas van m'n tante. Die heb ik maar weggedaan. Man, wat voelde dat hoerig om zo'n ding aan te hebben. Trailer trashquote:Op donderdag 21 april 2011 21:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Echt bont ziet er net zo pauperig uit hoor.
Die zijn sowieso al voor niks gestorvenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus bontjas wegdoen en dan zijn de nijntjes voor niets gestorven is een betere optie?
Ja, weet je. Ik hoef 't niet te wetenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee man dat zit echt heeeeerlijk.
Nice, helaas is Portishead al uitverkocht.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
Quote kwijt door een ram op een verkeerd knopje ofzo.
Enniehoe, Sting: een baan als persoonlijk begeleider binnen de zorg bij Cordaan (vrij groot in A'dam, ken je wellicht wel?). HBO-niveau terwijl ik niet HBO geschoold ben, zou supertof zijn. Meer verantwoording, meer uitdaging, meer geld, en het zal zó veel deuren openen.
Precies, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik had ook nog een grotemensenbontjas van m'n tante. Die heb ik maar weggedaan. Man, wat voelde dat hoerig om zo'n ding aan te hebben. Trailer trash
Ik heb de baan nog niet!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nice, helaas is Portishead al uitverkocht.
Dit jasje is wel ueberschattigquote:Op donderdag 21 april 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
Ik zou mijn kind geen bont laten dragen. Gewoon, omdat ik het spuuglelijk vind.
Maar je bent er wel dichterbij dan vorige weekquote:
Dat komt vast goed.quote:
Tot ze een jaar of 16 worden en het dan zelf maar van hun kleedgeld kopen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
Ik zou mijn kind geen bont laten dragen. Gewoon, omdat ik het spuuglelijk vind.
Ze konden mijn cv niet openen (?) dus hun interesse is puur op de motivatiebrief gebaseerd. Mijn cv is niet mis, dus ik verwacht op zijn minst dat ik op gesprek mag komen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar je bent er wel dichterbij dan vorige week
Ik denk niet graag aan de dag dat ik mijn kind zelf keuzes mag laten maken.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Tot ze een jaar of 16 worden en het dan zelf maar van hun kleedgeld kopen.
Oh, dat heb ik ook wel eens gehad... Ik had per ongeluk een docx meegestuurd, die kan niet iedereen openen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze konden mijn cv niet openen (?) dus hun interesse is puur op de motivatiebrief gebaseerd. Mijn cv is niet mis, dus ik verwacht op zijn minst dat ik op gesprek mag komen.
Ik had je die baan al gegeven, puur omdat je L-E bentquote:Op donderdag 21 april 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze konden mijn cv niet openen (?) dus hun interesse is puur op de motivatiebrief gebaseerd. Mijn cv is niet mis, dus ik verwacht op zijn minst dat ik op gesprek mag komen.
Ik ben ervan overtuigd dat jij tot grootse dingen in staat bent.quote:
Arrrrrrrr.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik had je die baan al gegeven, puur omdat je L-E bent
Slijmbal![]()
Gefeliciteerd alvast !quote:Op donderdag 21 april 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
[..]
CV's en motivatie brieven altijd als PDF en DOC sturenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook wel eens gehad... Ik had per ongeluk een docx meegestuurd, die kan niet iedereen openen.
Duimen dat het goedkomt
No shitquote:Op donderdag 21 april 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
CV's en motivatie brieven altijd als PDF en DOC sturen
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil niet eens werken bij een bedrijf dat niet om kan gaan met docxquote:Op donderdag 21 april 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is er mis met TeX en PostScript?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
Deze is sigwaardig, beste Air.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat jij tot grootse dingen in staat bent.
De vraag is alleen waar die overtuiging op gebaseerd isquote:
Wist niet dat je zo'n Microsoft fan was?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:57 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil niet eens werken bij een bedrijf dat niet om kan gaan met docx
Teveel baco's in korte tijd?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef MissMSX het volgende:
De vraag is alleen waar die overtuiging op gebaseerd is
Ik ben gewoon realistischquote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Wist niet dat je zo'n Microsoft fan was?
Nee hoor, dat hoef ik er toch niet bij te zetten in de sig?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De vraag is alleen waar die overtuiging op gebaseerd is
Beetje mensen om de tuin leidenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoef ik er toch niet bij te zetten in de sig?
Oewquote:
Ergste vorm van redenerenquote:
Ja hè?quote:
Wij hebben een tuin.quote:
Ach, als de overheid het goedkeurt, wat is er dan mis meequote:
Bijna 10 jaarquote:
Airwin de tuin in schoppenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij hebben een tuin.
Maar de tuinman is spoorloos, dus het gras staat ondertussen enkelhoog
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, als de overheid het goedkeurt, wat is er dan niet mis mee
Alleen als de VvE hem ook betaaltquote:
Alweer?quote:
Doorgaans is het andersom.quote:
Ik vond Office 2003 beter, die Ribbon UI zuigt best wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:01 schreef MissMSX het volgende:
Owh, en Open Office zuigt.
En Office 2007 is fijn
Ja, daarom!quote:
quote:
Nee, die is briljantquote:Op donderdag 21 april 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vond Office 2003 beter, die Ribbon UI zuigt best wel.
Oh, in dat geval kan je het beter laten.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, daarom!
[..]
Dat zouden de kinders hier best leuk vinden
De lettertypeaanpassing is van 2003 fijner voor de rest vind ik die ribbonmeuk best fijn als je er een weekje ofzo mee gewerkt hebt.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze zijn goed opgevoedquote:Op donderdag 21 april 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, in dat geval kan je het beter laten.
Het is even wennen, maar echt wel veel fijnerquote:Op donderdag 21 april 2011 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De lettertypeaanpassing is van 2003 fijner voor de rest vind ik die ribbonmeuk best fijn als je er een weekje ofzo mee gewerkt hebt.
Wat zei je? Schuren?quote:
Als autist kan ik er maar niet aan wennen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:10 schreef MissMSX het volgende:
Het is even wennen, maar echt wel veel fijner
Gister nog mee in de tuin gezetenquote:
Beter scheren dan.quote:
Aap. Mouw.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Als autist kan ik er maar niet aan wennen.
Een geiteharen bontjas. Mag dat?quote:
Maar goed, anders hadden we niet op FOK! gezeten.quote:
Wat is een Ribbon UI?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Als jij dat wil...quote:
Dat doet me dan weer denken aan zo'n gruwelijk hertevelletje dat m'n ouders vroeger op tafel hadden liggenquote:
Ja, jij liever dan ikquote:
User interface?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef Techno het volgende:
[..]
De user interface. En die heet Ribbon in Office 2007 en hoger.
Spreek. Jezelf.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar goed, anders hadden we niet op FOK! gezeten.
Knuffel je me dan nog wel met dat ding aan?quote:
De vormgeving van het progamma, waar de knopjes zitten en de menu's en die scroll dingen en zo.quote:
Moet?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, jij liever dan ik
Ik moet zondag weer met m'n nichtjes optrekken voor een halve dag.
Schermontwerpquote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef Techno het volgende:
[..]
De vormgeving van het progamma, waar de knopjes zitten en de menu's en die scroll dingen en zo.
Ik knuffel je het liefst met alles uit.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef MissMSX het volgende:
Knuffel je me dan nog wel met dat ding aan?
Mannen....quote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef Techno het volgende:
[..]
De vormgeving van het progamma, waar de knopjes zitten en de menu's en die scroll dingen en zo.
Zeg dat dan gewoon.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat moeten we zo maar doen danquote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik knuffel je het liefst met alles uit.
Blijkbaar is t nodig voor de vrouwen hierquote:
quote:
Je hebt altijd een keuzequote:
Voor haar of voor jou?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat was een te moeilijke omschrijving geweest.
Moet jij zoenmevrouw niet naar de zevende hemel neuken of zo?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Blijkbaar is t nodig voor de vrouwen hier
[..]
Nou, genoeg mannen die de knopjes niet kunnen vinden. Meer dan vrouwen me dunktquote:Op donderdag 21 april 2011 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Blijkbaar is t nodig voor de vrouwen hier
[..]
Kloptquote:
Schermontwerp had ik gewoon gesnapt hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat was een te moeilijke omschrijving geweest.
Gisteren avond, nacht en vanochtend nog gedaanquote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet jij zoenmevrouw niet naar de zevende hemel neuken of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |