Je weet dat het maar 5 km was he?. Terwijl je ze 100 rustpauzes hebt zien nemen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 05:07 schreef female81 het volgende:
[..]
Het mag dan wel een beetje een oppervlakkig typetje zijn en qua algemene kennis e.d. vermoedelijk niet zo slim, maar... volgens mij is ze in sociáál opzicht wél heel erg slim.
Zo'n typetje dat steeds precies de goede dingen weet te zeggen op het juist moment, en heel goed snapt hoe ze anderen kan bewerken en zo. Ik heb ooit ergens het woord 'streetsmart' zien vallen met betrekking tot Anna, en dat vind ik wel een goede omschrijving.
Verder vond ik het niet heel verantwoord wat ze gisteren allemaal moesten doen. Het was voor de kandidates die gewoonlijk amper aan sport doen zo'n beetje topsport (12 kilo op je rug, flink klimmen, enzovoort), vér boven hun kunnen. Het levert wel erg mooie emo-tv op, maar toch had ik er niet zo'n goed gevoel bij.
Ja maar het is wel 5 km klimmen en je gaat in die 5km wel een halve km omhoog.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet dat het maar 5 km was he?. Terwijl je ze 100 rustpauzes hebt zien nemen.
Ik sluit me ook hierbij aan ..... ik vind britt de leukste van allemaalquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:12 schreef Weakling het volgende:
[..]
*sluit aan in een lange rij
Ik vind het wel mooi dat ze steeds blijft gaan, zich met enthousiasme inzet en ondanks dat anderen in haar team haar soms compleet belachelijk maken of tot niets in staat achten, keer op keer de kastanjes uit het vuur haalt voor ze. Britt is voor mij tot nu toe de enige echte winnaar.
Zolang dat ander Gooise trutje dat niet inziet is het echt Exit Britt en Michella naar de finale.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Net ff zitten kijken, leuke aflevering weer.
Pauline en Anna zijn toch wel topwijven hoor, zien er allebei goed uit en zijn tenminste niet van die zeikers. Ymke is voor ons wel grappig maar ik kan me voorstellen dat je gek van zo'n wijf word als je daar 24/7 mee door de jungle van Suriname struint. Die Michela zet zich keer op keer voor lul, zet je toch eens over je angsten heen man...!
dat gooise trutje moet er uit, voegt niks toequote:Op zaterdag 23 april 2011 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang dat ander Gooise trutje dat niet inziet is het echt Exit Britt en Michella naar de finale.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:30 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga echt stuk om dat hoofd.
Afgezien van mooie uitspraken over de Decembermoorden, of zo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:26 schreef n8n het volgende:
[..]
dat gooise trutje moet er uit, voegt niks toe
quote:Op woensdag 27 april 2011 08:42 schreef NouMooiNiet het volgende:
Britt en Ymke zouden écht samen een programma moeten maken!!![]()
Wát een zelfkennis!quote:Op donderdag 28 april 2011 08:56 schreef mjh487 het volgende:
Michella zegt in het voorstukje dat ze een vies, ranzig wijf is
HAHAHAquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet of dit al langs geweest is, maar dit is wel een leuk fragment van Britt.
Britt probeert 538 beet te nemen door onder de naam Lisa mee te doen aan de Echte Meisjes in de Jungle quiz. Naar eigen zeggen hanteert ze hierbij een boeren accent.
http://www.53n8club.nl/opmerkelijk/de-edidj-quiz-speel-je-met/
ps. probeer het eerste gedeelte over te slaan, tenzij je van gesprekken over radijsjes houdt.
Zag in het voorstukje dat Britt haar rugzak droegquote:Op donderdag 28 april 2011 17:25 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil een ymke en britt realityshow
quote:
Michella heeft een rode fuifquote:Op donderdag 28 april 2011 20:33 schreef Maartel het volgende:
al begonnen?
Iets gemist in afgelopen paar minuten?
quote:
Geef haar geen ongelijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:35 schreef HenkieVdV het volgende:
Ymke haat Nadia nogal.
Wat een ellende 4x nu trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |