ghihighighihihighighihihiquote:Op donderdag 21 april 2011 21:08 schreef ikke79 het volgende:
volgende week de week van de zwangerschapstest.renate ligt er zelf helemaal van in een deuk
in de junglequote:Op donderdag 21 april 2011 21:08 schreef Urb het volgende:
[..]
"Echte huilers in de dop / jungle: etc?
Ze denken zeker dat het niet genoeg tranen oplevert. Zeg maar, omdat dat de normalere mensen zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope. En Gerard ook niet.
En Flip ook niet. En Karim ook niet volgens mij.
Flip heeft contact gehad met MamaJo en Karim heeft 4 dames gekregen...quote:Op donderdag 21 april 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Straks zit hij in portugalquote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Nope, hij heeft geen internet/telefoon dus hij wist niet dat hij mocht komen
Zeker zelf weer zwangerquote:Op donderdag 21 april 2011 21:08 schreef ikke79 het volgende:
volgende week de week van de zwangerschapstest.renate ligt er zelf helemaal van in een deuk
2 heeft hij er gekregenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Flip heeft contact gehad met MamaJo en Karim heeft 4 dames gekregen...
Ergo: het is Gerard's beurt eigenlijk...
Flip en Karim kaartje gehad of geschreven toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik niet want ik weet al dat mijn man bijna alles kan!!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:11 schreef Candyfreak het volgende:
Wie gaat nou in godsnaam mijn man kan alles kijken?
mensen die helemaal verkikkerd zijn op hun man!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:11 schreef Candyfreak het volgende:
Wie gaat nou in godsnaam mijn man kan alles kijken?
ja dat dacht ik van de "mijne"quote:Op donderdag 21 april 2011 21:11 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik niet want ik weet al dat mijn man bijna alles kan!!
Mensen met het niveau van Laura en een man als Faalexquote:Op donderdag 21 april 2011 21:12 schreef waterkant het volgende:
[..]
mensen die helemaal verkikkerd zijn op hun man!
True.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Flip heeft contact gehad met MamaJo en Karim heeft 4 dames gekregen...
Ergo: het is Gerard's beurt eigenlijk...
Ik kan alles zelfquote:Op donderdag 21 april 2011 21:11 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik niet want ik weet al dat mijn man bijna alles kan!!
en ook goed van de stem alle aandacht voor jo!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:11 schreef Chuckster het volgende:
Dus als Mama Jo in portugal zit heeft ze waarschijnlijk de hele aanwezige Net5 medewerkers achter de schermen gedaan in de hoop dat Jo blijft?
Goed bezig Yo Mamma!![]()
Wil ik ook wel zienquote:Op donderdag 21 april 2011 21:10 schreef Uberchica het volgende:
Trouwens, waarom zien we niet hoe de bewoners de twee dates van Karim helemaal afbranden? Of heb ik wat gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |