johquote:Op donderdag 21 april 2011 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Ik snap er nu dus echt geen zak meer van
gast lkees, gewoon terug vanaf jouw gebak post, als je het dan nog niet snapt dan dan nou danquote:
Laat maat lekker zitten hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 21:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
gast lkees, gewoon terug vanaf jouw gebak post, als je het dan nog niet snapt dan dan nou dan
Piepjes blazen je boxen niet op hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 21:00 schreef RockNijntje het volgende:
Aaaah dat piepjes-intro van Closer blaast je boxen bekant op als het geluid wat hard staat
Edit: Ja ik zei bekant![]()
quote:
Zo klinkt hetquote:Op donderdag 21 april 2011 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Piepjes blazen je boxen niet op hoor
Moeten deze wel een enorm hoge toon hebben.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Piepjes blazen je boxen niet op hoor
Ja hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 21:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Moeten deze wel een enorm hoge toon hebben.
Is het wel goed als dubbelglas trilt?
Zo zoquote:Op donderdag 21 april 2011 21:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Moeten deze wel een enorm hoge toon hebben.
Is het wel goed als dubbelglas trilt?
Dubstep + 1250 watt aan boxen = trillend huisquote:
Omgquote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Dubstep + 1250 watt aan boxen = trillend huis
Waarom zoveel, dat lukt ook wel met mijn setje hier hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef Solique het volgende:
[..]
limit to your love dan trillen hie rbij de buren de kopjes de kast uitquote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Gaat niet specifiek om aantal watts, maar zuiverheid van geluid.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zoveel, dat lukt ook wel met mijn setje hier hoor
Ik krijg het hier makkelijk voor elkaar om alle ramen en glazen te laten trillenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Gaat niet specifiek om aantal watts, maar zuiverheid van geluid.
Dat het max. 1250 is ok. Maar haal dat nooit, moet ik ook niet proberen dan sneuvelen er vazen, etc.
dan zget watts helemaal niksquote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Gaat niet specifiek om aantal watts, maar zuiverheid van geluid.
Dat het max. 1250 is ok. Maar haal dat nooit, moet ik ook niet proberen dan sneuvelen er vazen, etc.
Klopt, kwaliteit van speakers is veel belangrijker.quote:
En November Rain is zeker van Led Zeppelinquote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
Mam dacht dat Stairway To Heaven van GNR was
Die wist ze dan weer welquote:Op donderdag 21 april 2011 21:10 schreef MPG het volgende:
[..]
En November Rain is zeker van Led Zeppelin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |