Nee. Enkel medelijden van de volwassenen hierquote:Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef knagsje het volgende:
krijg je punten of een prijs wanneer je een topic opent?
ik heb de hele dag al buiten gezeten en morgen weer, ben alweer bruinquote:Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef Ransjih het volgende:
hebben jullie geen last van 2 strijd? sst kijken of buiten zitten?
ik heb het zwaar,
Kunt ook beide doenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef Ransjih het volgende:
ik heb het zwaar,
ja indd...het is echt nog heel warm nu he?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef Ransjih het volgende:
ik heb het zwaar,
Pfff heb de hele dag gewerkt. Morgen in de zon hangenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik heb de hele dag al buiten gezeten en morgen weer, ben alweer bruin
Ah joh, niet zo hard zijn. Die jongen is 15. Had je mij moeten zien op die leeftijd en kijk eens wat een kanjer ik nu ben!quote:
Doe's een foto danquote:Op donderdag 21 april 2011 20:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah joh, niet zo hard zijn. Die jongen is 15. Had je mij moeten zien op die leeftijd en kijk eens wat een kanjer ik nu ben!
die lullo's open een topic en zijn dan weer weg tot nr 300 nadert,,,....echte stumperds hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Nee. Enkel medelijden van de volwassenen hier
Nope, ik zit met een maskertje opquote:Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef Ransjih het volgende:
ik heb het zwaar,
Jij lampie?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:42 schreef Ransjih het volgende:
[..]
vrdmd........das waar ook
ga ik nu doen (ik lampie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |