abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juni 2012 @ 17:59:46 #251
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_112846797
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 22:53 schreef Holyjoe het volgende:

[..]

Ik kan het me niet voorstellen en ik hoop het dan ook niet, tekstueel niet heel denderend, volgens mij is het Bono niet en qua liedje net te makkelijk en te poppie ... Denk dat dit liedje nog flink afgemixt moet worden of (en die kans acht ik groter) er een bandje goed naar U2 heeft geluisterd en een slap aftreksel heeft gemaakt :{

Maar dat is mijn mening :)
Dit is inderdaad veel te poppy voor U2 en ik hoor al aan de drum dat het Larry Mullen jr. niet kan zijn!
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_112883010
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:44 schreef CoExist het volgende:
En U22 is gelekt... je weet vast wel waar je 'm moet zoeken! ;)
Binnen :)
pi_112900958
Vette CD hoor! Die versie van Out Of Control ook echt... te gek gewoon. Heb die helaas maar 1 keer live gehoord tijdens de Elevation Tour in Arnhem.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_112912387
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:15 schreef CoExist het volgende:
Vette CD hoor! Die versie van Out Of Control ook echt... te gek gewoon. Heb die helaas maar 1 keer live gehoord tijdens de Elevation Tour in Arnhem.
Het verhaal bij het nummer op de Slane Castle DVD is ook zo mooi.
pi_112912443
Zooropa _O_
pi_112912920
Zo, ook maar eens binnengehaald. Elke dag sta ik al vol verlangen bij de brievenbus.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 11:18:32 #257
341900 Atmosphere82
pi_112920361
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:47 schreef bartajax het volgende:
Zooropa _O_
Vorsprung durch technik... ^O^
pi_112923000
Wat is The Edge toch briljant, ik doe dat tegenwoordig ook (Akkoorden helemaal anders benaderen, en akkoorden uit elkaar halen en kijken wat er onder welk akkoord past)

WAT EEN BAAS!
pi_112930726
U22 gisteren geluisterd, wat een vette cd! Kan niet wachten tot ie op de mat valt!
- NAC Breda -
pi_112937022
Opmerkelijk dat stadionrocker "Vertigo" U22 niet heeft gehaald... Vast alleen maar geliefd bij de mensen die Hitzone CD's kopen voor een tientje...
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_112946367
Die trompet in I Still Haven't Found What I'm Looking For ^O^
pi_112959216
Hebben jullie dit al gezien? Deze kerel heeft gewoon de muziek van U22 gebruikt en allerlei filmpjes bij elkaar gezet. Gaat er ook een DVD van maken, ziet er super cool uit, sowieso een betere DVD dan die Rosebowl DVD.....

http://mekvox.blogspot.it(...)t-with-multicam.html
  maandag 18 juni 2012 @ 23:21:26 #263
341900 Atmosphere82
pi_113080306
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 12:27 schreef Braddie het volgende:
Wat is The Edge toch briljant, ik doe dat tegenwoordig ook (Akkoorden helemaal anders benaderen, en akkoorden uit elkaar halen en kijken wat er onder welk akkoord past)

WAT EEN BAAS!
Ja hij is meesterlijk! ^O^

De grooves van Adam Clayton overigens: _O_ !
pi_113192368
U22 paar keer gehoord, wat een geweldige CD!

Als je dit dan zo hoort vind ik het jammer dat tijdens een tour de setlist vaak redelijk op elkaar lijkt met hier en daar een ander nummer of volgorde terwijl ze zoveel goede nummers hebben die ze nauwelijks spelen, zoals bijvoorbeeld Love is Blindless wat ook op U22 staat.
pi_113193255
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:21 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Ja hij is meesterlijk! ^O^

De grooves van Adam Clayton overigens: _O_ !
Om nog maar te zwijgen over de heerlijk grooves van Larry ^O^
pi_113195783
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 02:25 schreef bartajax het volgende:
Hebben jullie dit al gezien? Deze kerel heeft gewoon de muziek van U22 gebruikt en allerlei filmpjes bij elkaar gezet. Gaat er ook een DVD van maken, ziet er super cool uit, sowieso een betere DVD dan die Rosebowl DVD.....

http://mekvox.blogspot.it(...)t-with-multicam.html
Het geluid is al een stuk beter dan de Rose Bowl dvd. Dat vind ik echt het grootste minpunt. Amateur multicams zijn altijd leuk, heb zelf ooit eentje gemaakt met Until the end of the World in Amsterdam :)
  donderdag 21 juni 2012 @ 17:33:55 #267
341900 Atmosphere82
pi_113196389
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 16:20 schreef Braddie het volgende:

[..]

Om nog maar te zwijgen over de heerlijk grooves van Larry ^O^
Jep! ^O^
  donderdag 21 juni 2012 @ 17:38:00 #268
341900 Atmosphere82
pi_113196582
Heeft iemand hier weleens de coverband U2 LA Vation gezien? Wat baal ik ervan dat ik die laatst gemist heb toen ze optraden in Langeweg (een dorp dat in de buurt van Zevenbergen ligt)!
Ze traden in mei ook op in Den Haag, in het Paard van Troje, en daarna nog in Breda. Helaas allemaal gemist... Deze band schijnt één van de betere coveracts te zijn, zo niet de beste.

Jammer genoeg kan je op hun site www.u2lavation.com alleen maar hun reeds gespeelde shows zien, dat is wel balen. :{

Ik zie wel dat ze nu weer in de USA optreden.
pi_113196605
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:21 schreef Seß het volgende:

[..]

Het geluid is al een stuk beter dan de Rose Bowl dvd. Dat vind ik echt het grootste minpunt. Amateur multicams zijn altijd leuk, heb zelf ooit eentje gemaakt met Until the end of the World in Amsterdam :)
Cool, ik vind die Rose Bowl dvd echt niks. Bono niet in goede vorm, geluid niet goed en eigenlijk een vrij saaie setlist. Blijf het zonde vinden dat ze geen DVD hebben gemaakt van het laatste jaar van de tour met Zooropa, The Fly, Even Better en misschien iets van de nieuwe nummers die gespeeld zijn.
pi_113198136
Iemand hier de originele CD al binnen!? Ik verwachte nog wat andere pakketjes die er erg lang over deden en kwam er achter dat het op het postsorteercentra van PostNL een aardige bende is met enkele dagen achterstand.

Heb vorige week een Bose koptelefoon gekocht voor mijn reis naar China en ik moet zeggen dat U22 dan zelfs op MP3 format erg gaaf klinkt! Toch jammer dat Apple geen lossless audio bestanden hanteert op hun iDevices...
pi_113198317
Ik zit ook te wachten terwijl twitter volstroomt met foto's van gearriveerde CD's
pi_113200097
Ik heb hem ook nog niet binnen.
pi_113201484
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:38 schreef bartajax het volgende:

[..]

Blijf het zonde vinden dat ze geen DVD hebben gemaakt van het laatste jaar van de tour met Zooropa, The Fly, Even Better en misschien iets van de nieuwe nummers die gespeeld zijn.
Die nummers staan toch op Zoo TV live Sydney?
pi_113203640
Zooropa niet, nou staat The Fly volgens mij op vrijwel elke DVD. Maar bij U2 verschilt de uitvoering toch wel per tour. Ga The Fly maar na, Sydney is heel anders dan Boston en weer heel anders dan Chicago

En sowieso had Zooropa een DVD verdiend :P Heb er zelf niks van gezien (Behalve Youtube beelden) maar zag er erg gaaf uit.
pi_113204557
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 20:11 schreef bartajax het volgende:
Zooropa niet, nou staat The Fly volgens mij op vrijwel elke DVD. Maar bij U2 verschilt de uitvoering toch wel per tour. Ga The Fly maar na, Sydney is heel anders dan Boston en weer heel anders dan Chicago
Dacht dat Zooropa er wel op stond, heb de DVD maar even opgezet, maar ben in de war met Zoostation, ook een lekker nummer trouwens!
quote:
En sowieso had Zooropa een DVD verdiend :P Heb er zelf niks van gezien (Behalve Youtube beelden) maar zag er erg gaaf uit.
Was mijn 1e concert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')