Dit is inderdaad veel te poppy voor U2 en ik hoor al aan de drum dat het Larry Mullen jr. niet kan zijn!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:53 schreef Holyjoe het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen en ik hoop het dan ook niet, tekstueel niet heel denderend, volgens mij is het Bono niet en qua liedje net te makkelijk en te poppie ... Denk dat dit liedje nog flink afgemixt moet worden of (en die kans acht ik groter) er een bandje goed naar U2 heeft geluisterd en een slap aftreksel heeft gemaakt![]()
Maar dat is mijn mening
Binnenquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:44 schreef CoExist het volgende:
En U22 is gelekt... je weet vast wel waar je 'm moet zoeken!
Het verhaal bij het nummer op de Slane Castle DVD is ook zo mooi.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:15 schreef CoExist het volgende:
Vette CD hoor! Die versie van Out Of Control ook echt... te gek gewoon. Heb die helaas maar 1 keer live gehoord tijdens de Elevation Tour in Arnhem.
Vorsprung durch technik...quote:
Ja hij is meesterlijk!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:27 schreef Braddie het volgende:
Wat is The Edge toch briljant, ik doe dat tegenwoordig ook (Akkoorden helemaal anders benaderen, en akkoorden uit elkaar halen en kijken wat er onder welk akkoord past)
WAT EEN BAAS!
Om nog maar te zwijgen over de heerlijk grooves van Larryquote:Op maandag 18 juni 2012 23:21 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja hij is meesterlijk!![]()
De grooves van Adam Clayton overigens:!
Het geluid is al een stuk beter dan de Rose Bowl dvd. Dat vind ik echt het grootste minpunt. Amateur multicams zijn altijd leuk, heb zelf ooit eentje gemaakt met Until the end of the World in Amsterdamquote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:25 schreef bartajax het volgende:
Hebben jullie dit al gezien? Deze kerel heeft gewoon de muziek van U22 gebruikt en allerlei filmpjes bij elkaar gezet. Gaat er ook een DVD van maken, ziet er super cool uit, sowieso een betere DVD dan die Rosebowl DVD.....
http://mekvox.blogspot.it(...)t-with-multicam.html
Jep!quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over de heerlijk grooves van Larry
Cool, ik vind die Rose Bowl dvd echt niks. Bono niet in goede vorm, geluid niet goed en eigenlijk een vrij saaie setlist. Blijf het zonde vinden dat ze geen DVD hebben gemaakt van het laatste jaar van de tour met Zooropa, The Fly, Even Better en misschien iets van de nieuwe nummers die gespeeld zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:21 schreef Seß het volgende:
[..]
Het geluid is al een stuk beter dan de Rose Bowl dvd. Dat vind ik echt het grootste minpunt. Amateur multicams zijn altijd leuk, heb zelf ooit eentje gemaakt met Until the end of the World in Amsterdam
Die nummers staan toch op Zoo TV live Sydney?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:38 schreef bartajax het volgende:
[..]
Blijf het zonde vinden dat ze geen DVD hebben gemaakt van het laatste jaar van de tour met Zooropa, The Fly, Even Better en misschien iets van de nieuwe nummers die gespeeld zijn.
Dacht dat Zooropa er wel op stond, heb de DVD maar even opgezet, maar ben in de war met Zoostation, ook een lekker nummer trouwens!quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:11 schreef bartajax het volgende:
Zooropa niet, nou staat The Fly volgens mij op vrijwel elke DVD. Maar bij U2 verschilt de uitvoering toch wel per tour. Ga The Fly maar na, Sydney is heel anders dan Boston en weer heel anders dan Chicago
Was mijn 1e concert.quote:En sowieso had Zooropa een DVD verdiendHeb er zelf niks van gezien (Behalve Youtube beelden) maar zag er erg gaaf uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |