abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95819987
Fokkers!

Ik heb een vraag. Ik heb al het één en ander gegoogled maar ik kwam maar niet tot de conclusie.

Sinds een week of 3 pak ik de zonnebank bij mijn sportschool (kleurtje pakken tijdens werken, studie enzo)

De eerste week was ik fanatiek en had ik 3 keer 15 minuten onder de zonnebank gelegen. In de tweede week 2 keer een kwartier en sinds deze week pak ik per week één sessie (Turks/Irakees afkomst dus een kleurtje heb ik al snel te pakken :P).

Nu had ik dus een discussie met wat vrienden en hun zijn van mening dat je beter in de zon kan liggen.

Mijn mening daarentegen is dat 15 min. zonnebank per week niet slechter kan zijn dan bijvoorbeeld 3 middagen in de tuin bakken.

Wat is nou het verstandigst?
  donderdag 21 april 2011 @ 20:26:02 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95821255
Wil je echt weten wat het verstandigst is? Zoveel mogelijk uit de zon blijven en insmeren met een goede beschermingsfactor (want ook in de schaduw vang je zonlicht).

Maar een kwartier onder de zonnebank lijkt me minder schadelijk dan een paar middagen bakken in je achtertuin.
The love you take is equal to the love you make.
pi_95953161
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:26 schreef Lienekien het volgende:
Wil je echt weten wat het verstandigst is? Zoveel mogelijk uit de zon blijven en insmeren met een goede beschermingsfactor (want ook in de schaduw vang je zonlicht).

Maar een kwartier onder de zonnebank lijkt me minder schadelijk dan een paar middagen bakken in je achtertuin.
Als je toch zo snel bruin wordt, alleen 's ochtends en laat in de middag in de volle zon, en ertussen in de schaduw. Gezonder, mooier kleurtje.
Le deuxième sexe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')