quote:Op donderdag 21 april 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
dit vind ik niet leuk
ik ga Laura niet uitzwaaien
![]()
veel drank nodig om dit verlies te verdrinken![]()
Voor Bollokus:
[ afbeelding ]
Voor Superkokkie:
[ afbeelding ]
Voor Vultarian:
[ afbeelding ]
Voor de rest van ons:
[ afbeelding ]
mag hoorquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
dit vind ik niet leuk
![]()
Voor Bollokus:
[ afbeelding ]
Voor Superkokkie:
[ afbeelding ]
Voor Vultarian:
[ afbeelding ]
Voor de rest van ons:
[ afbeelding ]
lekker Mary, thankx, maareeeeehh ik lig er niet zo wakker van hoor, van het vertrek van Lau, neem er juist een borrel op: dahaaag lauraquote:Op donderdag 21 april 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
dit vind ik niet leuk
![]()
Voor Bollokus:
[ afbeelding ]
Voor Superkokkie:
[ afbeelding ]
Voor Vultarian:
[ afbeelding ]
Voor de rest van ons:
[ afbeelding ]
ik zeg ook niet dat ik haar ga missen, ze sliep toch de hele dag.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
lekker Mary, thankx, maareeeeehh ik lig er niet zo wakker van hoor, van het vertrek van Lau, neem er juist een borrel op: dahaaag laura
daarom, Jo had van mij meegemogen, die kan alleen ikke ikke ikke zeggenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ik haar ga missen, ze sliep toch de hele dag.
nee precies, maar het was veel fijner geweest om van de jo-show verlost te zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ik haar ga missen, ze sliep toch de hele dag.
die had van mij daarom vooral eerder gemogen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef Ceetje.. het volgende:
daarom, Jo had van mij meegemogen, die kan alleen ikke ikke ikke zeggen
samen was beter geweestquote:Op donderdag 21 april 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die had van mij daarom vooral eerder gemogen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef superkokje het volgende:
ga uiteindelijk niemand missen, alleen jullie na sst![]()
lievvvvvvquote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef superkokje het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
tijd voor een kaashapje
![]()
![]()
[ afbeelding ]
denk dat je mij hier straks wel kunt vinden: Blunders met koken #2quote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef superkokje het volgende:
Nee joh, zal best meevallen als we met zijn allen naar CUL vertrekkenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:21 schreef Vultarian het volgende:
denk dat je mij hier straks wel kunt vinden: Blunders met koken #2
waarom moet ie dat dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
kokje heeft nu denk ik een beetje spijt van zijn cos-actie. Hij moet de OP aanpassen en ze zitten al op pagina 8
exit laura (en cos nu op pagina 10)quote:
gewoon snel doorcossen dan is het iemand anders zijn probleemquote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
exit laura (en cos nu op pagina 10)
oh, sorry, ik snapte 'm effe niet. Hadden ze mij niet hoeven vragen, had het niet gekund hoor (had ik jou wel ingeschakeld)quote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
exit laura (en cos nu op pagina 10)
Was LS die het hem vroeg op pagina 4 of zo....quote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef Vultarian het volgende:
gewoon snel doorcossen dan is het iemand anders zijn probleem
dusquote:Op donderdag 21 april 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was LS die het hem vroeg op pagina 4 of zo....
Ja en ik kan dequote:
ja natuurlijk, ik ook. maar ergens is het ook wel grappigquote:Op donderdag 21 april 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja en ik kan devan LS echt wel begrijpen
degene die opende, kan er ook gewoon overheen gelezen hebben. gebeurt mij zo vaak dat het zo snel gaat dat je de helft van de posts niet eens zietquote:Op donderdag 21 april 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja en ik kan devan LS echt wel begrijpen
was ondergedoken tot de cos vol was denk ik, misschien heeft hij nog niet gezien dat er alweer een nieuwe isquote:
juist, als ik lapo had had ik hem ookgewoon gepaktquote:Op donderdag 21 april 2011 22:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
degene die opende, kan er ook gewoon overheen gelezen hebben. gebeurt mij zo vaak dat het zo snel gaat dat je de helft van de posts niet eens ziet
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
das nog best lastig zo:n op veranderen, kon hte goede plaatjeniet vinden. Toen ik hem had was de cos vol
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
das nog best lastig zo:n op veranderen, kon hte goede plaatjeniet vinden. Toen ik hem had was de cos vol
niet getreurd... kumt goed!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
die stond in de post van LSquote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
quote:
dat mag tochquote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef bollokus het volgende:
[..]heb ook een wijntje naar boven getoverd
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat mag tochik drink ook wel eens een biertje hoor
en die toastjes hou je voor jezelfquote:Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij smaakt ook voortreffelijk samen met een toastje
Nemen wij wel wat anders maryquote:Op donderdag 21 april 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en die toastjes hou je voor jezelfniet iets van delen met de anderen
nee hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en die toastjes hou je voor jezelfniet iets van delen met de anderen
Lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
Nemen wij wel wat anders mary
[ link | afbeelding ]
wrapsquote:Op donderdag 21 april 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
lekker, of is het alleen voor jou en Maryquote:Op donderdag 21 april 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
sorry Bol.... jij haalt belegde toastjes uit België.... heel lievquote:
natuurlijk mag jij ook Ceetjequote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
lekker, of is het alleen voor jou en Mary
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
natuurlijk mag jij ook Ceetje
en Bol ook
misschien makkelijker om het plaatje in FB te zetten en een van de modjes vragenquote:
das beter jaquote:Op donderdag 21 april 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
misschien makkelijker om het plaatje in FB te zetten en een van de modjes vragen
hoezo gemist? eerst pakken toch dan heb je 299 posts om de op aan te passenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
das beter ja
Heeft hem zelf ook gemist maar had de kans
de nadelen van zo snel multitaskenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:56 schreef superkokje het volgende:
Hij had hem toch, zat in verkeerde topic
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:56 schreef superkokje het volgende:
Hij had hem toch, zat in verkeerde topic
laten we het maar aan kokkie gevenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
en inmiddels hebben wij het hier ook al weer een post of tig over de COS en de OP van de COS.... we hoeven er zelf ook nog maar 40 te gaan....
Wie wil de lapo, TT en fipo
niki mag hem hebbenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
en inmiddels hebben wij het hier ook al weer een post of tig over de COS en de OP van de COS.... we hoeven er zelf ook nog maar 40 te gaan....
Wie wil de lapo, TT en fipo
Je kan nooit weten hè of je nog wel van het eiland afkomtquote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef Niki.P het volgende:
Me tas bijna gepakt, veel te veel mee voor die paar dagen
als het mooi weer is heb je alleen zwemspullen nodig... kun je ook mee douchen en zoquote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef Niki.P het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
laten we het maar aan kokkie geven
anders issie morgen weer sjaggie
ik neem altijd te weinig meequote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef Niki.P het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik neem altijd te weinig mee![]()
![]()
is een goeie aanleiding om te gaan winkelen(daar heb ik niet zoveel tijd voor in het dagelijkse leven)
Moet daar ook werken en uitgaan dus moet ook wel kleding mee en kan nu nog niet kiezen wat ik dan aan wilquote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
als het mooi weer is heb je alleen zwemspullen nodig... kun je ook mee douchen en zo
Zijn niet zo veel winkels daarquote:Op donderdag 21 april 2011 23:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik neem altijd te weinig mee![]()
![]()
is een goeie aanleiding om te gaan winkelen(daar heb ik niet zoveel tijd voor in het dagelijkse leven)
zolang je je #rooiebroek maar niet vergeetquote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Niki.P het volgende:
Moet daar ook werken en uitgaan dus moet ook wel kleding mee en kan nu nog niet kiezen wat ik dan aan wil
daarom ga ik ook niet snel naar een Eiland, ben je zo gebondenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Moet daar ook werken en uitgaan dus moet ook wel kleding mee en kan nu nog niet kiezen wat ik dan aan wil
[..]
Zijn niet zo veel winkels daaren de gene die er zijn, zijn super duur!
Natuurlijk niet!! (al neem ik van als dat ik mee neem te veel mee en vergeet ik hele belangrijke dingenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zolang je je #rooiebroek maar niet vergeet
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
( en de gene die er zijn, zijn super duur!
Nog nooit in GB geweestquote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef Ceetje.. het volgende:
daarom ga ik ook niet snel naar een Eiland, ben je zo gebonden![]()
![]()
London kan je heel goed shoppen (met de creditcard van een ander)quote:Ik wil op vakantie altijd een redelijke stad in de buurt hebben, mijn enige must in de vakantie, 1 ochtend of middagje alleen shoppen, heerlijk,
die inderdaad een ochtend of middag in de ballenbak stoppenquote:zonder kids aan je been die roepen: mama dat wil ik, mama kijk eens hier, mama mag ik dat
moeten we eigenlijk wel wat webcams en spycams zien te plaatsenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
niki gaat de boys gek maken op vlieland
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moeten we eigenlijk wel wat webcams en spycams zien te plaatsen
GB ja, Londen, was leuk, en duur, de creditcard van een ander is daar wel een must-havequote:Op donderdag 21 april 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog nooit in GB geweest
[..]
London kan je heel goed shoppen (met de creditcard van een ander)
[..]
die inderdaad een ochtend of middag in de ballenbak stoppen
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moeten we eigenlijk wel wat webcams en spycams zien te plaatsen
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
http://www.vlieland-info.nl/webcams.html``
daarom hoef ik de kids dan ook niet in de ballenbak te stoppen, Mark past dan met alle liefde op (da's wel anders als er 's avonds naar de kroeg gegaan moet worden, hahaha)quote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet de enige man bent die dat vindt
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
http://www.vlieland-info.nl/webcams.html``
het bordje staat in de OPquote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef Soury het volgende:
Gerard over de quote 500 en bla bla wat een zak tabak is het toch zeg ..Kwal
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |