ik zou echt heel graag willen, maar ik kan geen geloofwaardig verhaal bedenken. Dus ik zeur gewoon even een beetje hierquote:Op zondag 24 april 2011 16:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
moet ik je bellen met een noodgeval?
de overbuurvrouw meldt dat er ingebroken is ofzo?quote:Op zondag 24 april 2011 16:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik zou echt heel graag willen, maar ik kan geen geloofwaardig verhaal bedenken. Dus ik zeur gewoon even een beetje hier
Dat durf ik nietquote:Op zondag 24 april 2011 16:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
de overbuurvrouw meldt dat er ingebroken is ofzo?
Nee! Mijn baby is zweterig. Vooral als haar huid en de mijne tegen elkaar aan geplakt zitten. Dan ben ik eigenlijk ook best zweterig...quote:
Dat!quote:Op zondag 24 april 2011 17:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
misschien moet je gewoon ritmisch heen en weer wiegen en met je hoofd tegen de muur gaan boenken. dan denken ze wellicht dat je een zonnesteek hebt en zeggen ze tegen je vrouw dat ze je maar lekker naar huis moet brengen....
sjagrijnig, geen moeite doen om dat te verbergen of zich sociaal op te stellen.quote:
Ik vond dit trouwens wel een geweldige tipquote:Op zondag 24 april 2011 17:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
misschien moet je gewoon ritmisch heen en weer wiegen en met je hoofd tegen de muur gaan boenken. dan denken ze wellicht dat je een zonnesteek hebt en zeggen ze tegen je vrouw dat ze je maar lekker naar huis moet brengen....
slegt vr jequote:Op zondag 24 april 2011 09:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gisteren heel de dag in het park gelegen en met z'n 6'en gedurende de dag 5 flessen wijn en wat flesjes bier genuttigd.
Vanmiddag met mijn zus naar Kruimeltje, in het Eftelingtheater.
Ik ben zo blij dat jij altijd zulke goede raad geeft in dit soort topics! Dat waardeer ik echt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Lekkerquote:Op zondag 24 april 2011 20:27 schreef Bakfiets. het volgende:
Hallo lesbeaus.Ik kom net terug vanuit het zonnige Brabant. Gezellig met de hele familie gebruncht.
quote:[..]
Ik ben zo blij dat jij altijd zulke goede raad geeft in dit soort topics! Dat waardeer ik echt.Grijnz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
OMG ik kom ook net uit het zonnige Brabant en ik heb ook met de hele familie gebrunchtquote:Op zondag 24 april 2011 20:27 schreef Bakfiets. het volgende:
Hallo lesbeaus.Ik kom net terug vanuit het zonnige Brabant. Gezellig met de hele familie gebruncht.
dezelfde familie?????quote:Op zondag 24 april 2011 21:38 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
OMG ik kom ook net uit het zonnige Brabant en ik heb ook met de hele familie gebruncht
Brabant is groot, he? Ik was zaterdag in de buurt van Bergen op Zoom en vandaag vlakbij Breda.quote:Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef lezzer het volgende:
Waren jullie hier allemaal in de buurt?
En niet bij mij op de koffie?
hmm, jah, da's de foute kant hèquote:Op zondag 24 april 2011 21:47 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Brabant is groot, he? Ik was zaterdag in de buurt van Bergen op Zoom en vandaag vlakbij Breda.
Brabant heeft geen foute kanten, heel Brabant isquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 21:53 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Brabant heeft geen foute kanten, heel Brabant is
quote:Op zondag 24 april 2011 21:38 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
OMG ik kom ook net uit het zonnige Brabant en ik heb ook met de hele familie gebruncht
Verdacht. Ik ook. Ben jij mijn tante?quote:
Als ik je tante ben dan heb ik vanmiddag je luier verschoondquote:Op zondag 24 april 2011 22:02 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
[..]
Verdacht. Ik ook. Ben jij mijn tante?
quote:Op zondag 24 april 2011 22:11 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Als ik je tante ben dan heb ik vanmiddag je luier verschoond
Dat je dat nou gelijk op Fok! moet gaan schreeuwen. Dat waardeer ik niet echt.quote:Op zondag 24 april 2011 22:11 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Als ik je tante ben dan heb ik vanmiddag je luier verschoond
nog niet vaak genoeg.quote:Op zondag 24 april 2011 22:12 schreef Vanyel het volgende:
Had ik al geklaagd dat de vrouw sinds 10.30 vanmorgen nog geen uur thuis is geweest?
Maar is ze dan nu nog steeds niet thuis ?quote:Op zondag 24 april 2011 22:31 schreef Vanyel het volgende:
Ze moet de heeele dag al werken, de heeele dag! Gemeen he
Maar is ze dan nu al 12,5 uur aan het werk?quote:Op zondag 24 april 2011 22:50 schreef Vanyel het volgende:
NEEEEEEEEEEEE.
Nu kwam er weer iets maar dat probeert ze anders te laten oplossen omdat ze nauwelijks meer kan denken..
Behalve de paashaas zou niemand zolang mogen werken op eerste paasdag.quote:Op zondag 24 april 2011 23:02 schreef Vanyel het volgende:
Nou, ze begon om half 10 telefonisch. Rond etenstijd 3 kwartier thuis geweest. Al bijna 13 uur dus.
quote:Op zondag 24 april 2011 23:05 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Behalve de paashaas zou niemand zolang mogen werken op eerste paasdag.
Het is zo'n oproepdienst? Is die altijd zo druk? Of valt dat nu erg tegen?quote:Op maandag 25 april 2011 08:28 schreef Vanyel het volgende:
Dienst is tot vanmorgen 9.30. Zo wordt zij niet wakker van Dottir en ik niet van telefoontjes. Minder risico op hele nacht wakker dus.
Ach joh 100 of 101, dat maakt dan ook weinig uit!quote:Op maandag 25 april 2011 08:33 schreef Vanyel het volgende:
Dan moet ik 100 dingen doen voor we naar Roermond gaan.
Die bosbrand schijnt al een halve dag weer uit zijn dus het moet iets anders zijn. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand de open haard aan doet nu.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 15:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
liefjes? het is 80 graden he, buiten enzo. en TOCH ben ik net wezen sporten
can i get a 'goed zo DP!!'???
Heb ik iets gemist? Wij hadden nergens last van.quote:Op maandag 25 april 2011 15:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, omdat je er nauwelijks in of uit kan ben ik bang.
Jij had zeker een binnendoor weggetje he?quote:Op maandag 25 april 2011 17:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Wij hadden nergens last van.
het is dan ook gewoon maandagquote:Op maandag 25 april 2011 17:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij had zeker een binnendoor weggetje he?![]()
![]()
Nee, normaal is het op zondag echt heel erg vreselijk in Roermond. Tenminste, de hele route langs retailpark/outlets etc. Waar wij dan naartoe gaan natuurlijk
En, jij komt waarschijnlijk van de snelweg?
Ik ook hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 15:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
liefjes? het is 80 graden he, buiten enzo. en TOCH ben ik net wezen sporten
can i get a 'goed zo DP!!'???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |