die wisten het ook niet echt te vertellen...quote:Op donderdag 21 april 2011 18:08 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou even naar P&O gaan, die kunnen het je zo voorrekenen.
Niet? Da's ook stom!quote:Op donderdag 21 april 2011 18:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
die wisten het ook niet echt te vertellen...
Tot aan dit laatste zinnetje ging je nog goed,..quote:Op donderdag 21 april 2011 18:20 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Overigens wordt een bonus over het algemeen belast in een hoge belastingschaal, dus dan is het erg lucratief.
Het voordeel is dus heel kort gezegd dat je de fiets belastingvrij kunt kopenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:20 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Stel, je krijgt gewoonlijk 1000 euro bruto betaald, je betaald 30 % belasting, blijft over 700 euro netto per maand.
Je koopt een fiets van 200 euro. Dan zou je gewoonlijk 500 euro overhouden. Maar via het fietsplan, gaat dit van je bruto loon af.
Je krijgt dan dus 1000-200 =800 euro bruto, waarvan 30% belasting af moet (240), dus je houdt over: 560. Die 60 euro is je voordeel.
Hoe hoger je belastingschaal is, hoe groter je relatieve voordeel.
Fout.... zie de FAQ.quote:Overigens wordt een bonus over het algemeen belast in een hoge belastingschaal, dus dan is het erg lucratief.
En aangezien tijd gelijk is aan geld, kost het je dus ook geld.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef sjorsie1982 het volgende:
Bij mij werkt het zo:
Ik kies een fiest uit bij een geselecteerde fietsenwinkel. Ik kan die fiets gelijk meenemen en betaal met mijn ADV uren. Het kost mij dus geen geld, alleen vrije dagen.
Ja zo heb ik afgelopen zomer fulltime 7 weken fulltime gewerkt (i.p.v. normaal 70%) van de extra uren heb ik een nieuwe fiets met alles erop en eraan gekocht, de overgebleven uren zijn mij toch al riante verzameling vakantie-uren gegaan. Vakantie-, over-, meeruren inleveren en/of bonus/salaris inleveren is hetzelfde inderdaad.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef sjorsie1982 het volgende:
Bij mij werkt het zo:
Ik kies een fiest uit bij een geselecteerde fietsenwinkel. Ik kan die fiets gelijk meenemen en betaal met mijn ADV uren. Het kost mij dus geen geld, alleen vrije dagen.
Die ADV dagen zijn pas geld als ik dat doe. Aangezien ik dat nooit en te nimmer zal doen, kost het me geen geld.quote:Had je de uren laten uitbetalen, had je meer geld te besteden.
De meest domme opmerking van de afgelopen weken. Beetje vergelijkbaar met "Ik heb de boodschappen met mijn PIN-pas betaald en dus geen geld uitgegeven."quote:Op zondag 24 april 2011 12:23 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Die ADV dagen zijn pas geld als ik dat doe. Aangezien ik dat nooit en te nimmer zal doen, kost het me geen geld.
Ik word niet persoonlijk. Ik reageer op je reactie. Die noem ik dom.quote:Op zondag 24 april 2011 21:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
leuk he persoonlijk worden.
Wie laat hier nu zien hoe dom die is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |