Jezelf afvragen of je dr zou doen? Zolang het een hartslag heeft is dat echt geen thema hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:30 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Word je daar niet moe van, kijken, beoordelen de minpunten tegen de pluspunten afwegen, zorgen dat zij niet door heeft dat je kijkt maar intussen wel weer gaan gluren om te kijken of ze nou echt zo mooi waren. Terwijl je dit allemaal doet vraag je je natuurlijk af of je haar zou doen. En indien het antwoord ja is bedenken wat je precies dan met haar wilt doen, hoe en waar? En dit tig keer per dag.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:29 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
Als een man normaal naar naar ogen kan kijken is het geen man.
Fucking hell, wat een heerlijke inkijk.
1 keer is genoeg hoor.quote:
quote:
Hoi iHeartYouquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:17 schreef iHeartYou het volgende:
Oh my god,wat een inkijk O_o.En dan vinden ze het nog gek ook als je er naar kijkt.Eigen schuld
Oké, dat is prima. Maar dan niet boos worden als er dan daadwerkelijk iemand naar je tieten kijkt!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:57 schreef MissVanity het volgende:
Ik check tegenwoordig wel altijd mijn inkijk.
Ik ben wat netter geworden. En zorg er altijd voor dat er niet te veel te zien is.
Maar aan de andere kant is het wel superleuk om te zien dat mensen afgeleid raken door je inkijk:P
Pics, or it didn't happen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:07 schreef MissVanity het volgende:
Neuh. Absoluut niet. Ik ben super trots op mijn borsten. Ze zijn zeker het bekijken waard!
Ik vind het wel een compliment als iemand door mijn borsten afgeleid raakt.
Ben je nou echt zo lekker, of hoe zit dat? Ik mis een fotoboek.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef MissVanity het volgende:
Haha! Wat een onderwerp.
Ik heb ook vaak inkijk. Soms een beetje teveel.
Kan me nog herinneren dat ik een jongetje heel erg bang heb gemaakt (jongetje was boven de 20)
Ik bukte voorover en je kon een stukje tepel zien. Hij rende meteen weg om uit te huilen bij een collega.
Daarna moesten we nog de hele dag samen werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |