Dat is leuk...quote:
Nouja, daarom zie ik dus graag of de tieten al in de sokken hangen of niet.. Scheelt weer wat moeite en zoquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet single, maar kijken is gezond gedrag van een man.
Een jongen die uit z'n plaat gaat omdat hij een stukje tepel ziet?quote:
Ik vind het wel grappig als men afgeleid raaktquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een jongen die uit z'n plaat gaat omdat hij een stukje tepel ziet?
Dat is zielig.
Een gezonde vent hoort een slag voor z'n hersens te krijgen omdat hij totaal niet oplet en "ergens" anders zit met z'n gedachten.
Ik vind het ook leuk om afgeleid te raken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig als men afgeleid raakt
Kom mij maar eens flink afleiden dan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:57 schreef MissVanity het volgende:
Ik check tegenwoordig wel altijd mijn inkijk.
Ik ben wat netter geworden. En zorg er altijd voor dat er niet te veel te zien is.
Maar aan de andere kant is het wel superleuk om te zien dat mensen afgeleid raken door je inkijk:P
Ah, en maakt het dan niet uit wat voor iemand het is? Of het nou:quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:57 schreef MissVanity het volgende:
Ik check tegenwoordig wel altijd mijn inkijk.
Ik ben wat netter geworden. En zorg er altijd voor dat er niet te veel te zien is.
Maar aan de andere kant is het wel superleuk om te zien dat mensen afgeleid raken door je inkijk:P
lekker voorbeeld, die eerste is ook gewoon een rapistmolester.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:59 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Ah, en maakt het dan niet uit wat voor iemand het is? Of het nou:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
is, bij beide mannen is het superleuk om te zien dat ze afgeleid raken?
sssjt, misschien weet ze dat niet, dat is juist de test.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:03 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
lekker voorbeeld, die eerste is ook gewoon een rapistmolester.
Maar je zou nooit iemand 'vuil' aankijken vanwege een laten we zeggen 'tit-check'?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:05 schreef MissVanity het volgende:
Whahaha. Ik vind het vooral bij die tweede leuk. En dan ook nog gaan flirten!
Al een stuk beter dan vrouwen die meteen zo kijken:quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:07 schreef MissVanity het volgende:
Neuh. Absoluut niet. Ik ben super trots op mijn borsten. Ze zijn zeker het bekijken waard!
Ik vind het wel een compliment als iemand door mijn borsten afgeleid raakt.
Ah, dan hebben we een antwoord voor TS: ze kijken vuil omdat ze hun borsten het bekijken niet waard vinden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:07 schreef MissVanity het volgende:
Neuh. Absoluut niet. Ik ben super trots op mijn borsten. Ze zijn zeker het bekijken waard!
Ik vind het wel een compliment als iemand door mijn borsten afgeleid raakt.
Een man luistert sowieso nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:15 schreef MissVanity het volgende:
Al moet ik toegeven dat ik het wel vervelend kan vinden als iemand tijdens een gesprek alleen maar naar mijn borsten kijkt. Krijg niet echt het gevoel dat diegene dan naar me luistert:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |