We bedoelen de rel, en dat is een andere reeksquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kan alleen dat vinden![]()
Ooo miii gaaaddooo
Eerste 2 delen staan gewoon in OP
linpunt serieus nemenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:24 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Jezelf een KLBaas noemen en niet weten wie Stacey is.
Amateur.
http://wiki.fok.nl/index.php/Hoofdpaginaquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:36 schreef LeaderRoel het volgende:
Moeten we geen FOK! Wiki maken waar dat soort informatie opstaat van Stacy enzo? Net zoals 4chan Encyclopedia Dramatica heeft
Er staat helemaal niks van memes en dergelijke opquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Hoofdpagina
Maak een account aan en begin er aan zou ik zeggen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:47 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Er staat helemaal niks van memes en dergelijke op
Alleen Kees Kankerkachel heeft er een pagina opquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maak een account aan en begin er aan zou ik zeggen.
Serieus nemen?quote:
En nog tienduizend ouders met hem.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:04 schreef Stuurver het volgende:
Je zou trouwens maar als vader van Stacey naar dat Toiletjuffrouw filmpje kijken waar ze gewoon 2 tegelijk in haar heeft
of Kelly Huizen (bekend van bloodsugar)quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:52 schreef Stuurver het volgende:
Ze heeft volgens mij al weer nieuwe hyves.
En je zal maar Stephanie de Rooij heten en van niets weten![]()
Bijna net zo erg als Thea Janssen heten
Wie is Kelly Huizen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:17 schreef linpunt het volgende:
[..]
of Kelly Huizen (bekend van bloodsugar)
meisje waarvan een camfilmpje op internet rondzwerft van toen ze 14 was.. toen moest ze verhuizen naar België.. :/quote:
Downloadlink?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:25 schreef linpunt het volgende:
[..]
meisje waarvan een camfilmpje op internet rondzwerft van toen ze 14 was.. toen moest ze verhuizen naar België.. :/
Die ken ik ja, zij woonde hier in de buurt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:25 schreef linpunt het volgende:
[..]
meisje waarvan een camfilmpje op internet rondzwerft van toen ze 14 was.. toen moest ze verhuizen naar België.. :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |