Sharon mag denken van zichzelf wat ze wil, ze brengt tenminste wat leven in de brouwerij!quote:Op donderdag 21 april 2011 16:50 schreef freaky40 het volgende:
Sharon denkt van zichzelf erg good American Englisch te kunnen speaken... omdat ze er vaak komt..:r
Ze doet t in ieder geval beter dan ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:51 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze probeert er een accent aan te geven en dat moet ze niet doen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:53 schreef just me het volgende:
[..]
Sharon mag denken van zichzelf wat ze wil, ze brengt tenminste wat leven in de brouwerij!
Beter dan die 2 lijken die al weken liggen te rotten!!
Dat lukt haar aardig toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:50 schreef freaky40 het volgende:
Sharon denkt van zichzelf erg good American Englisch te kunnen speaken... omdat ze er vaak komt..:r
Nee totaal niet. Ze moet er geen accent aan geven omdat ze er toevallig vaak is.quote:
Inderdaad. Ze kan Engels spreken, maar dat accent...quote:Op donderdag 21 april 2011 16:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Ze moet er geen accent aan geven omdat ze er toevallig vaak is.
volgens mij speelt ze dat??!quote:Op donderdag 21 april 2011 16:56 schreef Verity het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze kan Engels spreken, maar dat accent...
Ik vind er niks mis mee, het gaat haar goed af.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:55 schreef freaky40 het volgende:
Nee totaal niet. Ze moet er geen accent aan geven omdat ze er toevallig vaak is.
om 2030 bij nep5quote:Op donderdag 21 april 2011 16:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
De cock en de moord op de paal met een geheim.
Appie, wakker worden!
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:57 schreef Candyfreak het volgende:
Sharon staat zo voor schut met dat kapsel
Dat heeft Laura expres gedaanquote:Op donderdag 21 april 2011 16:57 schreef Candyfreak het volgende:
Sharon staat zo voor schut met dat kapsel
Amerikaans, niet lullen.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:01 schreef Pearlbitch het volgende:
OMFG.. Ik gooide net de streams weer aan... Dat Engels van Sharon![]()
![]()
Wat is dat voor cavia op haar hoofd ??quote:
dat is een kado van lauraquote:Op donderdag 21 april 2011 17:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat is dat voor cavia op haar hoofd ??![]()
Coal Americanquote:
Vind het Texaans altijd wel grappig om te horenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
MidWest Slang, Texaans is stukken erger
Ja hč.. Eén van de drie schatjes daar in huis. Na vanavond zijn er nog maar twee over..quote:
Precies, Geer en Seg.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja hč.. Eén van de drie schatjes daar in huis. Na vanavond zijn er nog maar twee over..
rent achter jo aan naar huisquote:Op donderdag 21 april 2011 17:05 schreef bollokus het volgende:
haha, seg is aan het dromen, zie die pootjes gaan
Gerardquote:Op donderdag 21 april 2011 17:05 schreef Verity het volgende:
Gerard: M is mijn keuze om te nomineren. Al is het verdorie omdat ze het nooit heeft meegemaakt en ze vraagt erom.
Sharon: ja!
Ze is dus fan van Bush, kan ik me iets bij voorstellen met haar politieke voorkeur hier..quote:Op donderdag 21 april 2011 17:03 schreef Verity het volgende:
[..]
Vind het Texaans altijd wel grappig om te horen
Ze lezen wat ze willen lezen en zien wat ze willen zien.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:07 schreef danilel het volgende:
ff uitleg kapsel sharon,
vanavond gaan de speldjes er pas uit, als ze ze er nu uithaalt zakken de krullen uit
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:07 schreef danilel het volgende:
ff uitleg kapsel sharon,
vanavond gaan de speldjes er pas uit, als ze ze er nu uithaalt zakken de krullen uit
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:07 schreef superkokje het volgende:
maar ze gaat echt stuk, dat weet ze nu al
Joquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:07 schreef danilel het volgende:
ff uitleg kapsel sharon,
gelijk heb jequote:Op donderdag 21 april 2011 17:16 schreef beequeen het volgende:
De mensen in het huis zonder kleffe neprelatie zijn gewoon het leukst.
Ik ook weg met Laura!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:18 schreef scooby-doo het volgende:
Mag trouwens hopen dat die strijkplank er uit gaat hoor.
[ afbeelding ]
die is toch mafquote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef Verity het volgende:
Mo: Ik mis Maik heel erg vandaag, nu ineens....
ook goed.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:21 schreef beequeen het volgende:
Wat zou kunnen: Mo wil graag naar huis en ruilt met Djoon of Laura.
Beste oplossing is om naar huis te gaan.. Waarom zegt niemand dat tegen haar!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef Verity het volgende:
Mo: Ik mis Maik heel erg vandaag, nu ineens....
Vast niet....quote:Op donderdag 21 april 2011 17:21 schreef beequeen het volgende:
Wat zou kunnen: Mo wil graag naar huis en ruilt met Djoon of Laura.
ik nietquote:Op donderdag 21 april 2011 17:22 schreef danaqui het volgende:
Ik lig helemaal in een deuk als die lange blijft he vanaaf, begrijp me goed ik ben geen fan van haar maar iedereen verwacht dat Jo blijft.
Ideale avond!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:21 schreef beequeen het volgende:
Wat zou kunnen: Mo wil graag naar huis en ruilt met Djoon of saaie Laura.
Geer en Sharon gaan haar volgende week nomineren, omdat ze er nog nooit heeft gezeten + omdat ze er zelf om heeft gevraagdquote:Op donderdag 21 april 2011 17:22 schreef Sonera het volgende:
[..]
Beste oplossing is om naar huis te gaan.. Waarom zegt niemand dat tegen haar!
Eindelijk!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Geer en Sharon gaan haar volgende week nomineren, omdat ze er nog nooit heeft gezeten + omdat ze er zelf om heeft gevraagd
wat een verschrikkelijk ding.....quote:Op donderdag 21 april 2011 17:24 schreef Verity het volgende:
Jo trekt nu ff haar plastic jurkje aan, het mag niet tijdens de live show
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:25 schreef nancyx1981x het volgende:
[..]
wat een verschrikkelijk ding.....
Dat wel, maar heerlijk spontaan en gekquote:Op donderdag 21 april 2011 17:25 schreef nancyx1981x het volgende:
[..]
wat een verschrikkelijk ding.....
alles voor de stemmen????quote:Op donderdag 21 april 2011 17:26 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat wel, maar heerlijk spontaan en gek
Helaas, straks trekt ze haar jurkje gewoon aan.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:27 schreef E.T.terBak het volgende:
en toen knapte het plakband tijdens de liveshow
Dat...quote:
...en datquote:Op donderdag 21 april 2011 17:27 schreef E.T.terBak het volgende:
reclame tijd voor mama jo der zaakquote:Op donderdag 21 april 2011 17:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
What the fuck doet zij nou?
TOCH d'r vuilniszak-pak?
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hoezo, koop je daar dan ook een kat in de zak?
Joanna. Doe, je zender goed. Gekocht bij JoMama.nl.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:28 schreef danilel het volgende:
[..]
tja vuilniszakken kwaliteit is all you can get there........
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:28 schreef danilel het volgende:
[..]
tja vuilniszakken kwaliteit is all you can get there........
neej bij Tofssss, weet je dat nu nog niet! foei arniequote:Op donderdag 21 april 2011 17:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Joanna. Doe, je zender goed. Gekocht bij JoMama.nl.
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:27 schreef E.T.terBak het volgende:
jaaaaaaaaa ik wacht nog steeds.........quote:Op donderdag 21 april 2011 17:30 schreef beequeen het volgende:
Djoon, doe je zender om. Oh wacht.....
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:33 schreef Verity het volgende:
Phil: jahaaa het ziet er netjes uit - kijkend naar de borsten van Jo
Hij probéert het zelfs niet te verbloemen, ik hou wel van zulke mannen.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:33 schreef Verity het volgende:
Phil: jahaaa het ziet er netjes uit - kijken naar de borsten van Jo
hij moet zijn zakje ook even leeg ....quote:Op donderdag 21 april 2011 17:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Flip: Heeft iemand nog wat vuilnis? Dan gooien we er het nog even bij.
Kijk vanavond naar de daily.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:35 schreef IGotNoName het volgende:
Zo Jo heeft haar tv momentje weer gehad, de vuilniszakken kunnen weer uit![]()
![]()
![]()
Ze heeft hem alweer uitgedaan. En die hond is eigenlijk het enige leuke naast Karim en Gerard in dat huis.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:36 schreef Candyfreak het volgende:
Straks bijt die hond die vuilniszakjurk van Joanna kapot als ze die jurk nog aan heeft
Ja, seg is liefquote:Op donderdag 21 april 2011 17:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze heeft hem alweer uitgedaan. En die hond is eigenlijk het enige leuke naast Karim en Gerard in dat huis.
I hope soquote:Op donderdag 21 april 2011 17:39 schreef beequeen het volgende:
Ineens is Djoon heel onhandig met haar kleding. Staan de Portugezen al klaar met hun Nokia?
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:41 schreef Flashbox het volgende:
waarom loopt Joanna met Luira in haar armen
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
Flip: "Zo, dat ziet er best uit op TV, uh"
Jo: "-JA, HOE MOET IK DAT DOEN DAN???"
Hier nietquote:Op donderdag 21 april 2011 17:47 schreef superkokje het volgende:
gelukkig liggen de streams er weer uit
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:47 schreef superkokje het volgende:
gelukkig liggen de streams er weer uit
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:41 schreef bull1966 het volgende:
JoJo is net een frikandel die net uit het vet komt
het ziet er heel even goed uit
maar je weet dat er afval inzit
en lekker dat ze zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 17:41 schreef bull1966 het volgende:
Heb net op de sst site geprobeerd en doen het. Anders doet deze het? http://sstnl.web44.net/4camsonly/quote:
internet afsluiten internet opstarten internet afsluiten internet opstarten en hij doet het weer had ik uurtje terug ook toen ik secret story deed startenquote:
Imago switch op het laatste moment... zal dit haar redding zijn?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:53 schreef Stranger1977 het volgende:
Krijgt Luira nou een rockchic of rockbitch kapsel,......
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:41 schreef bull1966 het volgende:
Als ze voor rockbitch gaat,... who knows!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:54 schreef Verity het volgende:
[..]
Imago switch op het laatste moment... zal dit haar redding zijn?
Inderdaad. Het is net Slumdog millionaire. Alleen dan zonder de millionaire. En zonder het echte schattige.quote:
alle sites doen het inmiddels weerquote:Op donderdag 21 april 2011 17:52 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Heb net op de sst site geprobeerd en doen het. Anders doet deze het? http://sstnl.web44.net/4camsonly/
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:54 schreef Urb het volgende:
Goeiemiddag stre-amers.
[..]
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Slumdog is dat een clou voor lol Segredootje? Heb de film niet gezien en ook niet gevonden dat Karim er in meespeelde, iemand anders wel die film gezien?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is net Slumdog millionaire. Alleen dan zonder de millionaire. En zonder het echte schattige.
echt nietquote:Op donderdag 21 april 2011 18:07 schreef knagsje het volgende:
halloooooooooooooo
is het nog spannend????
Welnee.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:07 schreef knagsje het volgende:
halloooooooooooooo
is het nog spannend????
Hmm, wel een goeie, Slumdog Millionaire gaat om de slums in India dus jaquote:Op donderdag 21 april 2011 18:04 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Slumdog is dat een clou voor lol Segredootje? Heb de film niet gezien en ook niet gevonden dat Karim er in meespeelde, iemand anders wel die film gezien?
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:07 schreef knagsje het volgende:
halloooooooooooooo
is het nog spannend????
oh ik dacht dat Jo en flip slaande ruzie hadden>quote:Op donderdag 21 april 2011 18:08 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
gerard is hamburgers aan bakken laura en joanna zijn met hun haar bezig flip speelt met secredo
kan maar zo hoor maar dat weet ik niet heb de stream pas een uur aaanstaanquote:Op donderdag 21 april 2011 18:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
oh ik dacht dat Jo en flip slaande ruzie hadden>
afwisselen met kip, pizza, dus eens in 3 dagenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:10 schreef Candyfreak het volgende:
Hoe vaak hebben ze wel niet hamburgers gehad
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:10 schreef Candyfreak het volgende:
Hoe vaak hebben ze wel niet hamburgers gehad
Het is haar hondje ook (helaas).quote:Op donderdag 21 april 2011 18:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
"Zolang m'n hondje het maar niet opeet"
ZEI SHARON DAT NU ECHT?
Eerst is het een zeikerd en moet hij overdag de bencht in, nu is het weer 'mijn hondje'
snel hequote:Op donderdag 21 april 2011 18:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit zag ik 2 seconden geleden!
Hij is vast niet de enige die begint te eten zonder eet smakelijk te zeggen.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:12 schreef beequeen het volgende:
Flip begint gewoon te vreten zonder eet smakelijk te zeggen. Of vraag ik nu teveel?
Yep, vanavond is ze een rockchick.quote:
Klopt, alleen Gerard zegt eet smakelijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:16 schreef Verity het volgende:
Hij is vast niet de enige die begint te eten zonder eet smakelijk te zeggen.
quote:Poll
Wie van de ex-bewoners mis jij het meest?
Jurien
2%
Cynthia
1%
Sofia
5%
Guido
31%
Servio
18%
Aafke
26%
Alexander
11%
Maik
6%
Hij vediend hetquote:Op donderdag 21 april 2011 18:21 schreef Urb het volgende:
Vast al eerder gepost, maar Guidooooooooo terug het huis in... NUHUUUU!![]()
![]()
[..]
Ja, ze moet die bovenlip eromheem krullen. Dan krijg je dat!quote:
Ik moest vooral hier om lachen;quote:Op donderdag 21 april 2011 18:21 schreef Urb het volgende:
Vast al eerder gepost, maar Guidooooooooo terug het huis in... NUHUUUU!![]()
![]()
[..]
quote:Jurien
2%
Cynthia
1%
Dat Jurien meer stemmen heeft dan dat dakloze kwakgatquote:Op donderdag 21 april 2011 18:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik moest vooral hier om lachen;
[..]
Dat dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:23 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Dat Jurien meer stemmen heeft dan dat dakloze kwakgat
Dat ze het wegschoffelt als een bootwerker wil ook wel helpen.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:22 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ze moet die bovenlip eromheem krullen. Dan krijg je dat!
Moeten ze maar opschieten met etenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:25 schreef beequeen het volgende:
Geer zit nog te eten en ze ruimen gewoon al af.
Ik denk dat je me niet begrijpt.quote:
Verschrikkelijk hequote:Op donderdag 21 april 2011 18:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
en ja hoor weer een bolero(kinderjasje)
Ik heb geleerd dat je pas afruimt als iedereen klaar is met eten.quote:
Gerard zat nog te eten. Maar iedereen ging al afruimen.quote:
het verbaasd mezelf dat ik me zo aan mensen en hun gedragingen kan ergeren...quote:
Dan klopt het toch wat ik zei.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat je pas afruimt als iedereen klaar is met eten.
Ik ookquote:Op donderdag 21 april 2011 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat je pas afruimt als iedereen klaar is met eten.
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:31 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Dan klopt het toch wat ik zei.
Gerard moetst dus wat sneller eten. Dan heeft ie het op
voordat er wordt afgeruimd.
Ze ruimen alvast op, omdat ze zo weer de slaapkamer in moeten.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:31 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
hallo danquote:Op donderdag 21 april 2011 18:31 schreef wildstar het volgende:
goede avond Fok![]()
heeft het nog zin om de streams aan te doen?
Tegen zoveel stupiditeit kan ik niet op.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:31 schreef scooby-doo het volgende:
Ik erger me ook dood aan Laura wist ook niet dat ik dat konquote:Op donderdag 21 april 2011 18:30 schreef knagsje het volgende:
[..]
het verbaasd mezelf dat ik me zo aan mensen en hun gedragingen kan ergeren...
Dat zei je niet. Je zeiquote:Op donderdag 21 april 2011 18:31 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:27 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Moeten ze maar opschieten met eten
zet um op imkertje en laat je niet kistenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tegen zoveel stupiditeit kan ik niet op.
Jo gaat douchen, Shar omkleden, Lau zit te lezen en de rest is aan het afwassen.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:31 schreef wildstar het volgende:
goede avond Fok![]()
heeft het nog zin om de streams aan te doen?
pppfffffff.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tegen zoveel stupiditeit kan ik niet op.
tnxquote:Op donderdag 21 april 2011 18:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jo gaat douchen, Shar omkleden, Lau zit te lezen en de rest is aan het afwassen.
* ArnieAlberts slaat zijn hand tegen zijn voorhoofd.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:33 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
pppfffffff.
't viel ook niet mee hoor.
Dan heeft t denk ik wel nut om te kijken wanneer shar zich omkleedquote:Op donderdag 21 april 2011 18:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jo gaat douchen, Shar omkleden, Lau zit te lezen en de rest is aan het afwassen.
* ArnieAlberts slaat zijn hand nog harder tegen zijn voorhoofd.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:34 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Dan heeft t denk ik wel nut om te kijken wanneer shar zich omkleed
mag ook met een bijl hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 18:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
* ArnieAlberts slaat zijn hand tegen zijn voorhoofd.
Rustig Arnie.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
* ArnieAlberts slaat zijn hand tegen zijn voorhoofd.
* ArnieAlberts doetquote:Op donderdag 21 april 2011 18:34 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Rustig Arnie.
Heb vandaag mijn hoofd al gestoten en dat doet al zeer.
dus niet te hard
Dan eet ik m'n hoed op.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Joanna gaat vanavond naar huis.
Laura mag eruit van mijquote:Op donderdag 21 april 2011 18:36 schreef Candyfreak het volgende:
Wie willen jullie er liever uit Joanna of Laura? Ik zelf Laura kan dat mens niet uitstaan
Maar ben ook geen Joanna fan.
Ik hoop van nie.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Joanna gaat vanavond naar huis.
Allebei en als extraatje Mo The Ho mee!quote:Op donderdag 21 april 2011 18:36 schreef Candyfreak het volgende:
Wie willen jullie er liever uit Joanna of Laura? Ik zelf Laura kan dat mens niet uitstaan
als jij laura eruit sleurt doe ik Jo wel, oke?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:36 schreef Candyfreak het volgende:
Eerst Jo, maar zal toch niet gebeuren.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:36 schreef Candyfreak het volgende:
Laura doet niks, en daar blijft het bij. Joanna is bazig en gemeen, manipulatief en gemeen, onaardig en... Zei ik al dat ze gemeen is?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:36 schreef Candyfreak het volgende:
Is goedquote:Op donderdag 21 april 2011 18:36 schreef knagsje het volgende:
[..]
als jij laura eruit sleurt doe ik Jo wel, oke?
Die gaat vanaaf naar Groenland en die mag daar een half jaar blijven op kosten van SS.quote:
Flashbox?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:38 schreef Darklight het volgende:
Heeft er iemand livestream vanavond?
http://live.towmc.nl/quote:Op donderdag 21 april 2011 18:38 schreef Darklight het volgende:
Heeft er iemand livestream vanavond?
Mwah, mag je ook doen als ze er niet uit vliegt hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:39 schreef knagsje het volgende:
ik lach me dood als die Jo trol er uit vliegt zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |