Sharon mag denken van zichzelf wat ze wil, ze brengt tenminste wat leven in de brouwerij!quote:Op donderdag 21 april 2011 16:50 schreef freaky40 het volgende:
Sharon denkt van zichzelf erg good American Englisch te kunnen speaken... omdat ze er vaak komt..:r
Ze doet t in ieder geval beter dan ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:51 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze probeert er een accent aan te geven en dat moet ze niet doen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:53 schreef just me het volgende:
[..]
Sharon mag denken van zichzelf wat ze wil, ze brengt tenminste wat leven in de brouwerij!
Beter dan die 2 lijken die al weken liggen te rotten!!
Dat lukt haar aardig toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:50 schreef freaky40 het volgende:
Sharon denkt van zichzelf erg good American Englisch te kunnen speaken... omdat ze er vaak komt..:r
Nee totaal niet. Ze moet er geen accent aan geven omdat ze er toevallig vaak is.quote:
Inderdaad. Ze kan Engels spreken, maar dat accent...quote:Op donderdag 21 april 2011 16:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Ze moet er geen accent aan geven omdat ze er toevallig vaak is.
volgens mij speelt ze dat??!quote:Op donderdag 21 april 2011 16:56 schreef Verity het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze kan Engels spreken, maar dat accent...
Ik vind er niks mis mee, het gaat haar goed af.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:55 schreef freaky40 het volgende:
Nee totaal niet. Ze moet er geen accent aan geven omdat ze er toevallig vaak is.
om 2030 bij nep5quote:Op donderdag 21 april 2011 16:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
De cock en de moord op de paal met een geheim.
Appie, wakker worden!
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:57 schreef Candyfreak het volgende:
Sharon staat zo voor schut met dat kapsel
Dat heeft Laura expres gedaanquote:Op donderdag 21 april 2011 16:57 schreef Candyfreak het volgende:
Sharon staat zo voor schut met dat kapsel
Amerikaans, niet lullen.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:01 schreef Pearlbitch het volgende:
OMFG.. Ik gooide net de streams weer aan... Dat Engels van Sharon![]()
![]()
Wat is dat voor cavia op haar hoofd ??quote:
dat is een kado van lauraquote:Op donderdag 21 april 2011 17:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat is dat voor cavia op haar hoofd ??![]()
Coal Americanquote:
Vind het Texaans altijd wel grappig om te horenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
MidWest Slang, Texaans is stukken erger
Ja hč.. Eén van de drie schatjes daar in huis. Na vanavond zijn er nog maar twee over..quote:
Precies, Geer en Seg.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja hč.. Eén van de drie schatjes daar in huis. Na vanavond zijn er nog maar twee over..
rent achter jo aan naar huisquote:Op donderdag 21 april 2011 17:05 schreef bollokus het volgende:
haha, seg is aan het dromen, zie die pootjes gaan
Gerardquote:Op donderdag 21 april 2011 17:05 schreef Verity het volgende:
Gerard: M is mijn keuze om te nomineren. Al is het verdorie omdat ze het nooit heeft meegemaakt en ze vraagt erom.
Sharon: ja!
Ze is dus fan van Bush, kan ik me iets bij voorstellen met haar politieke voorkeur hier..quote:Op donderdag 21 april 2011 17:03 schreef Verity het volgende:
[..]
Vind het Texaans altijd wel grappig om te horen
Ze lezen wat ze willen lezen en zien wat ze willen zien.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:07 schreef danilel het volgende:
ff uitleg kapsel sharon,
vanavond gaan de speldjes er pas uit, als ze ze er nu uithaalt zakken de krullen uit
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:07 schreef danilel het volgende:
ff uitleg kapsel sharon,
vanavond gaan de speldjes er pas uit, als ze ze er nu uithaalt zakken de krullen uit
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:07 schreef superkokje het volgende:
maar ze gaat echt stuk, dat weet ze nu al
Joquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:07 schreef danilel het volgende:
ff uitleg kapsel sharon,
gelijk heb jequote:Op donderdag 21 april 2011 17:16 schreef beequeen het volgende:
De mensen in het huis zonder kleffe neprelatie zijn gewoon het leukst.
Ik ook weg met Laura!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:18 schreef scooby-doo het volgende:
Mag trouwens hopen dat die strijkplank er uit gaat hoor.
[ afbeelding ]
die is toch mafquote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef Verity het volgende:
Mo: Ik mis Maik heel erg vandaag, nu ineens....
ook goed.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:21 schreef beequeen het volgende:
Wat zou kunnen: Mo wil graag naar huis en ruilt met Djoon of Laura.
Beste oplossing is om naar huis te gaan.. Waarom zegt niemand dat tegen haar!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef Verity het volgende:
Mo: Ik mis Maik heel erg vandaag, nu ineens....
Vast niet....quote:Op donderdag 21 april 2011 17:21 schreef beequeen het volgende:
Wat zou kunnen: Mo wil graag naar huis en ruilt met Djoon of Laura.
ik nietquote:Op donderdag 21 april 2011 17:22 schreef danaqui het volgende:
Ik lig helemaal in een deuk als die lange blijft he vanaaf, begrijp me goed ik ben geen fan van haar maar iedereen verwacht dat Jo blijft.
Ideale avond!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:21 schreef beequeen het volgende:
Wat zou kunnen: Mo wil graag naar huis en ruilt met Djoon of saaie Laura.
Geer en Sharon gaan haar volgende week nomineren, omdat ze er nog nooit heeft gezeten + omdat ze er zelf om heeft gevraagdquote:Op donderdag 21 april 2011 17:22 schreef Sonera het volgende:
[..]
Beste oplossing is om naar huis te gaan.. Waarom zegt niemand dat tegen haar!
Eindelijk!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Geer en Sharon gaan haar volgende week nomineren, omdat ze er nog nooit heeft gezeten + omdat ze er zelf om heeft gevraagd
wat een verschrikkelijk ding.....quote:Op donderdag 21 april 2011 17:24 schreef Verity het volgende:
Jo trekt nu ff haar plastic jurkje aan, het mag niet tijdens de live show
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:25 schreef nancyx1981x het volgende:
[..]
wat een verschrikkelijk ding.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |