Ik heb gewoon gelijk en dat weet je.quote:
Yep, hoe komen ze anders aan hun achterban? Ze houden hun eigen kiezersclub in stand door dit soort voorstellenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
Roemer net op NL2. Wat een mafkees![]()
Is het dan echt de doelstelling van de SP om zoveel mogelijk mensen een uitkering te laten houden?
quote:
Wat verwacht je anders van een partij dat vroeger het Maoïsme steunde?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
Roemer net op NL2. Wat een mafkees![]()
Is het dan echt de doelstelling van de SP om zoveel mogelijk mensen een uitkering te laten houden?
Dat iedereen gelijk is en dat dus iedereen moet werken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:39 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van een partij dat vroeger het Maoïsme steunde?
In werkkampen whehehequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat iedereen gelijk is en dat dus iedereen moet werken.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat iedereen gelijk is en dat dus iedereen moet werken.
Dat is dus ook mijn gedachte over de SP. Die leven echt nog in een ideaal beeld van een wereld van 50 jaar geleden.quote:
Roemer moet zich toch wel een aantal keer per dag afvragen hoe lang hij dat waanbeeld voor zijn partij nog in stand kan houden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:49 schreef Vronsky het volgende:
Ik ben erg blij dat de SP niet de grootste partij is.. zou naar mijn mening niet gezond zijn voor Nederland, en zeer gevaarlijk voor het voortbestaan van onze positie als economie.
Aangesproken mbt wat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:25 schreef m.k het volgende:
Goeden avond een ieder die zich aangesproken voelt
Een goeie avondquote:
Dan wens ik jou dat ook.quote:
Dankquote:
Bier in huis maar geen weekend.quote:
Hmm zullen we delen?quote:
Het weekend of het bier?quote:
beiden, ik help jou met werk en dan krijg ik een biertje of tweequote:
Ik zal er over nadenken. Maar nu eerst snurken. De wekker gaat weer vroeg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:35 schreef m.k het volgende:
[..]
beiden, ik help jou met werk en dan krijg ik een biertje of twee
Is goed slaap zequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken. Maar nu eerst snurken. De wekker gaat weer vroeg.
Welterusten!!!quote:
Die Japanners sporen trouwens ook niet met hun Hentaiquote:
nja ik blogte wat en zag het ineens erbij als advertentie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die Japanners sporen trouwens ook niet met hun Hentai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |